20-letnia węgierka

41. Data: 2006-12-01 21:42:27

Temat: Re: 20-letnia węgierka
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <

> Nikt ich nie prześwietla, nie bieli, nie opryskuje,
> nie nawozi, nie podlewa, nie gmyra przy korzeniach i świata z żadnej
> strony nie przysłania. Kora gładka, bez pęknięć, owocują pięknie. (...)

Tak, i wcale nie straszą wilkami jak moje !

Serdecznie Miłka

42. Data: 2006-12-01 22:48:27

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> Tak, i wcale nie straszą wilkami jak moje !

Straszenie 20-letniej Węgierki wilkami to byłby sadyzm :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

43. Data: 2006-12-02 07:28:30

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> Obserwuję drzewa owocowe / bo się rzucają w oczy /, takie pojedyńcze , na
> nieuprawianych od lat działkach. Korony ich są swobodne, tzn. takie, jak
> sobie urosły. Nikt ich nie prześwietla, nie bieli, nie opryskuje, nie
> nawozi, nie podlewa, nie gmyra przy korzeniach i świata z żadnej strony
> nie przysłania. Kora gładka, bez pęknięć, owocują pięknie.
:)
uwierze prawie we wszystko co napisalas powyzej
poza jednym o ktorym byc moze nie wspomnialas
ze wiekszosc tych jablek/sliwek itp na tych drzewach bedzie robaczywe
:)
z pozdrowieniami i usmiachami
smal

44. Data: 2006-12-02 09:40:17

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_hehehe" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> olejna farba
> ????????????????

Bardzo skuteczna w niektorych przypadkach :)

Pozdrawiam,
Bpjea

45. Data: 2006-12-02 09:44:54

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Chyba nie jest to takie proste. Grzyby wywołujące zgniliznę drzew
> owocowych rozwijają się najczęściej na drzewach osłabionych lub
> uszkodzonych
> przez mróz.

Przez prawidlowa pielegnacje rozumiem takze niedopuszczenie do oslabienia
drzewa.
Mroz jest czynnikiem losowym. Pekaniu drzew mozna tez probowac zapobiec
bielac pnie.

Pozdrawiam,
Bpjea

46. Data: 2006-12-02 09:51:37

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nawozi, nie podlewa, nie gmyra przy korzeniach i świata z żadnej strony
> nie przysłania. Kora gładka, bez pęknięć, owocują pięknie. Może to my je

Czesto wlasnie pomimo najszczerszych checi szkodzimy drzewom.
Te ktore widzialas, to mogly byc stare odmiany, ktore dosc dobrze radza
sobie same.
A co do wilkow (post Milki) - one tez z czasem beda owocowac :)
Drzewo szczegolnie obficie wypuszcza wilki po cieciu. To zrozumiale, ze w
pelni ugalezione drzewo wilkow prawie nie wypuszcza.

Pozdrawiam,
Bpjea

47. Data: 2006-12-02 15:02:19

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

_hehehe napisał(a):
[...]
> nie staralem sie tego dociekac dlaczego ale utkwilo mi
> ze zaleceniem jest robienie oprysku zwiazkami z czynna miedzia
> na suche powierzchnie i dlatego wlasciwa pora jest popoludnie
[...]

Przeciwko chorobom grzybowym należy opryskiwac rośliny [miedzianem] i
najlepiej czynić to tuż przed deszczem.

> zawsze jednak wybiera sie dni
> kiedy temperatura jest powyzej 10 st

Dlaczego > 10*C.

pozdr. Jerzy

48. Data: 2006-12-02 16:09:32

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w
wiadomości news:eks4jc$n62$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Przeciwko chorobom grzybowym należy opryskiwac rośliny [miedzianem]
> najlepiej czynić to tuż przed deszczem.

Dlaczego najlepiej tuż przed deszczem.?

Pozdrawiam
skryba

49. Data: 2006-12-02 16:20:35

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w
> wiadomości news:eks4jc$n62$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Dlaczego najlepiej tuż przed deszczem.?
:)
hehe
zeby ten miedzian szybko splukalo
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

50. Data: 2006-12-02 16:20:38

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eks4jc$n62$1@nemesis.news.tpi.pl Jerzy Nowak
<0...@m...pl> napisał(a):

> Przeciwko chorobom grzybowym należy opryskiwac rośliny [miedzianem] i
> najlepiej czynić to tuż przed deszczem.

Hejka. Złotymi czcionkami i do archiwum grupy. ( rotfl )
Pozdrawiam wiekopomnie Ja...cki

MI5 Persecution: Lander on C4
Chore swierki i inne iglaki
MI5 Persecution: Bizarre magazine