2017 to Rok Ognistego Kura - zamachów i podpaleń...

41. Data: 2017-06-17 22:45:42

Temat: Re: 2017 ...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 17 czerwca 2017 22:21:41 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> https://youtu.be/5WWrbAW4FWU

PS. Nie interesuje mnie kult twoich bóstw.
Praca czyni wolnym - praca z umysłem.

42. Data: 2017-06-18 04:14:11

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2017 o 22:45, Jakub A. Krzewicki pisze:
> PS. Nie interesuje mnie kult twoich bóstw.
> Praca czyni wolnym - praca z umysłem.

Przeprogramowałeś umysł.
Twierdzisz ze jesteś wolny?

43. Data: 2017-06-18 04:55:54

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 czerwca 2017 04:14:10 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Przeprogramowałeś umysł.
> Twierdzisz ze jesteś wolny?

Działam w celu przeprogramowania go w taki sposób, żeby usunąć przeszkody
korzystania przez umysł indywidualny z możliwości powszechnego umysłu.
Definiuję wolność jako wolność negatywną od przeszkadzających bodźców
i reakcji oraz pozytywną do zakresu podejmowania działań indywidualnych
na skalę powszechną, z wiedzą powszechną i z mocą powszechną. Do tego
celu trzeba wejść w rezonans umysłu indywidualnego z umysłem powszechnym.
Możliwość tego rezonansu w człowieku jest naturą buddy i doprowadzi kiedyś
w konsekwencji do stanu całkowitego przebudzenia - zjednoczenia się z umysłem
powszechnym. im więcej pracuję w tym kierunku, tym mnie j przeszkód w warunkach
normalnych. To, że zwiększa się chwilowo (w skali kilku lat) ich ilość, to są
warunki nienormalne, występujące od czasu do czasu. Oczywiście należy
próbować je przezwyciężać i stabilizować sytuację.

44. Data: 2017-06-18 05:00:16

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2017 o 04:55, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Działam w celu przeprogramowania go w taki sposób, żeby usunąć przeszkody
> korzystania przez umysł indywidualny z możliwości powszechnego umysłu.

Co to jest ten mityczny "umysł powszechny"? Jakiś Atman, czy to nie aby
sam Lucyfer?

45. Data: 2017-06-18 05:22:32

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 czerwca 2017 05:00:14 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Co to jest ten mityczny "umysł powszechny"? Jakiś Atman, czy to nie aby
> sam Lucyfer?

Jaki tam Lucyfer... Czy zakładasz, że podstawa wszelkiego myślenia, logiki, percepcji
oraz wpływów pozazmysłowych jest zła? To tak jak gdyby mówić, że
powietrze i woda, którymi oddychamy są złe, bo do niedawna oddychał nimi
zabity parę dni temu samozwańczy kalif Baghdadi. Wyobraź sobie, że żyjesz
w świecie ludzi, którzy siedzą metr pod wodą i mogą oddychać tylko przez fajki.
Czy nie lepiej, żeby wyszli na wierzch i oddychali świeżym powietrzem pełnymi
płucami?

46. Data: 2017-06-18 05:24:19

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2017 o 05:22, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Czy nie lepiej, żeby wyszli na wierzch i oddychali świeżym powietrzem pełnymi
> płucami?

Nie ma kolektywnego umysłu, ludzie są indywidualni i dobrze!

47. Data: 2017-06-18 13:23:36

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 czerwca 2017 05:24:18 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Nie ma kolektywnego umysłu, ludzie są indywidualni i dobrze!

Jak to nie ma, jak jest? I nie kolektywny tylko naturalny i powszechny jako
"piąty element".

Nawet pierwsi chrześcijanie nadawali Chrystusowi nazwę Logos. Co się tłumaczy
nie tylko jako "Słowo", ale jest to termin z filozofii greckiej oznaczający
łączność pomiędzy umysłem człowieka a powszechną naturą umysłu (Nous).

Twierdząc, że nie ma jednej natury umysłu, dosłownie mówiąc po rosyjsku
"ty saszoł s uma" (paranoia = odejście od Nous). Paranoicy to są właśnie ci
ludzie - znakomita większość, którzy zamiast oddychać pełnym powietrzem siedzą
pod wodą i walczą o fajki, żeby zaczerpnąć z nich oddech.

Historyczny budda wskazał drogę do umysłu, a bodhisattwowie nurkują, żeby
wyciągnąć ludzi uzależnionych od fajek na świeże powietrze.

48. Data: 2017-06-18 13:36:23

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
>
> Historyczny budda wskazał drogę do umysłu, a bodhisattwowie nurkują,
> żeby wyciągnąć ludzi uzależnionych od fajek na świeże powietrze.

A wychowanie seksualne, którego aktem kulminacyjnym ma się stać
inicjacja seksualna dziecka w trójkącie z rodzicami jest sposobem na
przełamanie bariery zakazu uniemożliwiającego bezpośrednie połączenie
każdego człowieka z kolektywnym Umysłem, Logosem, Chrystusem, Buddą...
Zakazu uniemożliwiającego psychiczne zrównanie się Człowieka ze Stwórcą,
albo Dziecka z Rodzicem.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

49. Data: 2017-06-18 13:40:24

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2017 o 13:36, LeoTar Gnostyk pisze:
> A wychowanie seksualne, którego aktem kulminacyjnym ma się stać
> inicjacja seksualna dziecka w trójkącie z rodzicami jest sposobem na

A ty znowu swoje...

50. Data: 2017-06-18 13:55:07

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> A ty znowu swoje...

A czemuż by nie, skoro to rozwiązanie WSZYSTKO wyjaśnia i w dodatku
usuwa wszelkie patologie...?

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

Śmierć dyktatora
Kino Helios mailuje do klientów.
My naprawdę nie chcemy stać obok
Reklama jako narzędzie lewackiej indoktrynacji.
Jak mały Radek wyruszył w świat.