2017 to Rok Ognistego Kura - zamachów i podpaleń...

51. Data: 2017-06-18 13:58:45

Temat: Re: 2017 ...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 czerwca 2017 13:36:27 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> A wychowanie seksualne, którego aktem kulminacyjnym ma się stać
> inicjacja seksualna dziecka w trójkącie z rodzicami jest sposobem na
> przełamanie bariery zakazu uniemożliwiającego bezpośrednie połączenie
> każdego człowieka z kolektywnym Umysłem, Logosem, Chrystusem, Buddą...
> Zakazu uniemożliwiającego psychiczne zrównanie się Człowieka ze Stwórcą,
> albo Dziecka z Rodzicem.

Wychowanie seksualne jest dobrą rzeczą, ale inicjacja młodzieży
nie z rodzicami, tylkoz rówieśnikami z udziałem profesjonalnego
mistrza/mistrzyni tantry zbąku jeden.

"Zapylała raz pszczółka jakiegoś badyla,
Wtem czuje, że od tyłu też ją ktoś zapyla.
Patrzy się, a to truteń, niejaki Zenobi.
Morał - rób dobrze innym, tobie też ktoś zrobi."
Andrzej Waligórski

52. Data: 2017-06-18 14:00:56

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2017 o 13:58, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Wychowanie seksualne jest dobrą rzeczą, ale inicjacja młodzieży
> nie z rodzicami, tylkoz rówieśnikami

Masz przynajmniej normalne poglądy seksualne

> z udziałem profesjonalnego
> mistrza/mistrzyni tantry zbąku jeden.

po co profesjonalista do trójkąta?

53. Data: 2017-06-18 14:05:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> A ty znowu swoje...

Spokojnie. To tylko prowokator :-))

54. Data: 2017-06-18 14:21:36

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Masz przynajmniej normalne poglądy seksualne

Jak to możliwe, że chory (na przemoc) jest cały świat a ma zdrowe
poglądy w swojej newralgicznej sferze funkcjonowania?

Tyś za to zbuk.;-)

> po co profesjonalista do trójkąta?

I pewnie miałby nim być Jakub... ;-)

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

55. Data: 2017-06-18 14:27:36

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2017 o 14:21, LeoTar Gnostyk pisze:
> Jak to możliwe, że chory (na przemoc) jest cały świat a ma zdrowe
> poglądy w swojej newralgicznej sferze funkcjonowania?

Dlaczego seks uważasz za "newralgiczną sferę funkcjonowania?"

56. Data: 2017-06-18 14:27:45

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Spokojnie. To tylko prowokator :-))

Coś mi się wydaje, że dotarło wreszcie do Ciebie, iż wprowadzenie
wychowania seksualnego dzieci według mojego modelu oznacza koniec
babskiej dominacji seksualnej nad mężczyznami. I w oczy strach zajrzał,
że trzeba będzie żyć po partnersku a nie udawać (s)krzywdzonej płci.

57. Data: 2017-06-18 14:29:37

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Dlaczego seks uważasz za "newralgiczną sferę funkcjonowania?"

A czyż nie służy podtrzymaniu Życia, trwania Świadomości czyli Boga-Stwórcy?

58. Data: 2017-06-18 14:30:10

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2017 o 14:27, LeoTar Gnostyk pisze:
> wychowania seksualnego dzieci według mojego modelu oznacza koniec
> babskiej dominacji seksualnej nad mężczyznami. I w oczy strach zajrzał,

Wydawało mi się że to mężczyźni dominują seksualnie...

59. Data: 2017-06-18 14:31:00

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2017 o 14:29, LeoTar Gnostyk pisze:
> A czyż nie służy podtrzymaniu Życia, trwania Świadomości czyli
> Boga-Stwórcy?

początek zdania zrozumiały, dalej bełkot

60. Data: 2017-06-18 14:37:29

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Wydawało mi się że to mężczyźni dominują seksualnie...

No więc zejdź do poziomu fizjologii seksu i zastanów się która strona
jest w stanie manipulować potencją strony drugiej. Wróć jak już
przemyślisz ten temat.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

Śmierć dyktatora
Kino Helios mailuje do klientów.
My naprawdę nie chcemy stać obok
Reklama jako narzędzie lewackiej indoktrynacji.
Jak mały Radek wyruszył w świat.