2017 to Rok Ognistego Kura - zamachów i podpaleń...

61. Data: 2017-06-18 14:48:32

Temat: Re: 2017 ...
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> początek zdania zrozumiały, dalej bełkot

Zrozumiesz gdy zastanowisz się nad Stworzeniem. Mnie wczoraj odsyłano do
Kabbalah, i znalazłem tam dokładnie to samo. Nie ma zresztą potrzeby
odwoływać się aż tak daleko.Chyba, że wszyscy belkocza a tylko Pinokio
ma rację. ;-)

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

62. Data: 2017-06-18 15:15:41

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 czerwca 2017 14:00:55 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Masz przynajmniej normalne poglądy seksualne

Po prostu tak to wygląda w naturze.

> po co profesjonalista do trójkąta?

Drukpa Kunley, nauczyciele Kanasutry etc.

63. Data: 2017-06-18 15:33:37

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 czerwca 2017 15:15:42 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> Po prostu tak to wygląda w naturze.

> Drukpa Kunley, nauczyciele Kanasutry etc.

PS. Rytuał inicjacji
Mircea Eliade: Joga nieśmiertelność i wolność, PWN 1984 s. 277

Więcej niż jedna szkoła mistyczna buddyjska czy wisznuicka
kontynuowała korzystanie z majthuny jogiczno-tantrycznej nawet
wtedy, gdy ,,pobożna miłość" odgrywała wyraźnie główną rolę.
Głęboki kierunek mistyczny znany pod nazwą ,,sahadżija", który
kontynuuje tantryzm i który jest jak tantryzm równie buddyjski
jak hinduistyczny, zachowuje jeszcze pierwszeństwo technik erotycznych
Ale tak jak w tantryzmie i hathajodze, miłość seksualna
jest uważana za środek do osiągnięcia ,,najwyższego
szczęścia" (mahasukhy) i nie może nigdy dokonać się przez emisję
nasienia. Majthuna wydaje się jakby ukoronowaniem długiej
i trudnej praktyki ascetycznej. Neofita musi doskonale opanować
swe zmysły i w tym celu musi stopniowo zbliżać się do ,,kobiety
oddanej " (nayiki) i przeobrazić ją w boginię podczas uwewnętrznionego,
ikonograficznego aktu. W ciągu pierwszych czterech miesięcy
musi jej usługiwać jak służący, spać w tym samym pokoju,
później u jej stóp. Podczas następnych czterech miesięcy służy jej
nadal i sypia w tym samym łożu po lewej stronie. Podczas następnych
czterech miesięcy sypia po prawej stronie, później
sypiają objęci etc. Wszystkie te przygotowania mają na celu
,,autonomizację" rozkoszy - uważanej za jedyne doświadczenie
ludzkie, które może doprowadzić do szczęśliwości nirwany -
i opanowanie zmysłów, to znaczy zatrzymanie nasienia.

,,Nayikasadhanatika" ( ,,Komentarz o dyscyplinie duchowej
w towarzystwie kobiety") zawiera drobiazgowy opis ceremoniału.
Ma on osiem części rozpoczynając od sadhany, koncentracji mistycznej
za pomocą formul liturgicznych ; potem następują smarana
(,,wspomnienia, wnikanie w świadomość"), aropa 213 (,,nadanie
innych jakości przedmiotowi"}, podczas której ceremonialnie
ofiarowuj e się kwiaty najice (która zaczyna przeistaczać się w boginię)
; manana (,,przypominanie sobie urody kobiety w czasie jej
nieobecności"), co stanowi już uwewnętrznienie rytuału. W stadium
piątym, dhjanie (,,medytacji mistycznej ") kobieta siedzi
po lewej stronie mężczyzny i jest całowana ,,w taki sposób, że
duch ulega pobudzeniu" 214o W pudży (puja - ,,kult" sensu stricto)
czci się miejsce, gdzie siedzi najika, przynosi się ofiary
i kąpie kobietę, jakby się kąpało posąg bogini . W tym czasie
praktykujący powtarza w myśli przepisane formuły. Koncentracja
osiąga swój szcżyt, gdy niesie on najikę w swych ramionach
i kładzie na łożu, powtarzając formułę: ,,Hling kling kandarpa
svaha". Następuje połączenie dwóch ,,bóstw". Gra miłosna realizuje
się na poziomie transfizjologicznym, gdyż nie ma końca.
Podczas majthuny jogin i jego najika uzyskują ,,kondycję boską"
w tym sensie, że doznają nie tylko szczęśliwości, lecz także mogą
kontemplować wprost rzeczywistość ostateczną.

64. Data: 2017-06-18 15:36:47

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2017 o 15:33, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Więcej niż jedna szkoła mistyczna buddyjska czy wisznuicka
> kontynuowała korzystanie z majthuny jogiczno-tantrycznej nawet

Krzewicki - tantryk gawędziarz ;-)))

65. Data: 2017-06-18 16:00:44

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Krzewicki - tantryk gawędziarz ;-)))

Nie on jest przekonany o tym, że obowiązkiem mężczyzny jest służyć
niewolniczo kobiecie. On nie jest w stanie zrozumieć, że ja dopominam
się o relacje partnerskie. By ten stan osiągnąć mężczyzna musi się
uwolnić z emocjonalnego uzależnienia od kobiety. Ale musi to osiągnąć
bez niej a przy pomocy i za zgodą swojego Stwórcy.

66. Data: 2017-06-18 16:23:43

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 czerwca 2017 16:00:48 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> [...]
> uwolnić z emocjonalnego uzależnienia od kobiety. Ale musi to osiągnąć
> bez niej a przy pomocy i za zgodą swojego Stwórcy.

To się uwalniaj bolszewiku. Jedź do zbrodniarzy talibów i zbrodniarzy ISIS -
bogobójców mordujących i okaleczających Promienną Dakinię.

67. Data: 2017-06-18 16:34:17

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> To się uwalniaj bolszewiku. Jedź do zbrodniarzy talibów i zbrodniarzy
> ISIS - bogobójców mordujących i okaleczających Promienną Dakinię.

Nie unoś się tak bardzo, złość piękności szkodzi. A ISIS morduje przede
wszystkim mężczyzn. Zresztą ci durnie w zamian za kawałek babskiego
kolana odwiecznie się wzajem mordowali zamiast zacząć myśleć jak są
przez kobiety wyzyskiwani w polu i w małżeńskim łożu. A Ty powielasz
myślenie i funkcjonowanie ulowego trutnia.

68. Data: 2017-06-18 16:37:31

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2017 o 16:34, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
> przez kobiety wyzyskiwani w polu i w małżeńskim łożu. A Ty powielasz
> myślenie i funkcjonowanie ulowego trutnia.

Szkoda że doświadczenia z jedną kobietą uogólniasz na wszystkie...

69. Data: 2017-06-18 16:54:22

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Szkoda że doświadczenia z jedną kobietą uogólniasz na wszystkie...

Mam w swej historii kilka kobiet, z którymi bylem związany emocjonalnie
i wszystkie działały dokładnie według jednego, tego samego schematu.
Mimo całego bagażu doświadczeń nie zaprzestałem eksperymentować gdyż
uważam, że jestem stworzony do życia z kobietą, ale tylko taką, która
zaakceptuje partnerstwo ze wszystkimi tego układu konsekwencjami. A być
z kobietą, która na każdym kroku chce cię wykorzystać... No cóż,
samotność może się okazać piękniejszą. Ale nie poddaję się i pracuję nad
taką jedną, która jest bardzo zaawansowaną w mojej wiedzy.?

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

Śmierć dyktatora
Kino Helios mailuje do klientów.
My naprawdę nie chcemy stać obok
Reklama jako narzędzie lewackiej indoktrynacji.
Jak mały Radek wyruszył w świat.