Re: 3 grosze

Data: 2004-08-13 20:55:35
Temat: Re: 3 grosze
Od: "Kasia" <m...@w...pl>

"Slawek [am-pm]" <sl_d(na)poczta.onet.pl@spam.won.pl> wrote in message
news:cfj746$gre$1@news.onet.pl...
> "KOMINEK" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości

> Impreza jak impreza, sądząc z opisu - nieco nudnawa. Ale
> to nie mój problem, tylko imprezowiczów. Czepnę się więc
> opisu, gdyż zaintrygowany sugestią Redarta dotyczącą
> kompletnego ignorowania "zjawiska" bardzo się nim
> zainteresowałem.
>
> Kilka drobiazgów rzuciło mi się w oczy - na pierwszy rzut
> tychże.
>
> Czy mógłbyś łaskawie popracować nad używaniem polskich
> znaków diakrytycznych? Rozumiesz, chodzi o te ogonki
> i kropeczki nad niektórymi literami. Jak widzę starych zgredów
> [...]

A tobie co Slawus, czyz ty szaleju sie najadl? Kogo obchodza kreski i
ogonki?(poza toba).
Czy jak Kominek doda z cbnetem ogonki i kreski to czy w jakikolwiek sposob
tresc ich postwo sie zmieni ? nie. kominek nadal bedzie pierdolil od rzeczy
a cbnet bedzie nie pierdolil od rzeczy i tyle.

--
"When fortune smiles at something
as violent and ugly as revange,

http://f2.pg.photos.yahoo.com/mopek21