3 grosze

1. Data: 2004-08-13 10:59:02

Temat: 3 grosze
Od: " " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obserwuję tę grupę od jakiegoś czasu i "zszokowała" mnie informacja że GABi
wychowała już trójkę dzieci. Ty masz umysł 11-latki. I na dodatek tak się
poniżasz i ośmieszasz publicznie... Żenujące to jest i musisz to sobie
uświadomić, im szybciej tym lepiej dla Ciebie.

1. Data: 2004-08-13 11:05:25

Temat: Re: 3 grosze
Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik n...@g...pl napisał:

> Obserwuję tę grupę od jakiegoś czasu i "zszokowała" mnie informacja że GABi
> wychowała już trójkę dzieci.

Bardzo się cieszę :)

> Ty masz umysł 11-latki.

Żeby urodzić dzieci, wystarczy przecież tylko miesiączkować :)

> I na dodatek tak się
> poniżasz i ośmieszasz publicznie... Żenujące to jest i musisz to sobie
> uświadomić, im szybciej tym lepiej dla Ciebie.

Ulżyło Ci ?
Lepiej się poczułeś/łaś ?
Rownież bardzo się cieszę :)

GABi

1. Data: 2004-08-13 11:36:59

Od: " " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

GABi <g...@g...pl> napisał(a):

> Bardzo się cieszę :)

> Żeby urodzić dzieci, wystarczy przecież tylko miesiączkować :)

> Ulżyło Ci ?
> Lepiej się poczułeś/łaś ?
> Rownież bardzo się cieszę :)
>
> GABi

Moja rada: postaraj się ograniczać do grup pl.soc.seks, alt.pl.tvn.bigbrother
itp. to zaoszczędzisz uczucia zażenowania wielu osobom. Przykre jest patrzenie
na Twoje posty. Z góry dzięki w imieniu czytelników psp.

1. Data: 2004-08-13 11:44:38

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik n...@g...pl napisał:

> Moja rada: postaraj się ograniczać do grup pl.soc.seks, alt.pl.tvn.bigbrother
> itp. to zaoszczędzisz uczucia zażenowania wielu osobom. Przykre jest patrzenie
> na Twoje posty. Z góry dzięki w imieniu czytelników psp.

Dziękuję za radę, nie skorzystam :)

GABi

1. Data: 2004-08-13 12:31:18

Od: " Pyzol" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@g...pl> napisał(a):

> Obserwuję tę grupę od jakiegoś czasu i "zszokowała" mnie informacja że GABi
> wychowała już trójkę dzieci.

O ile sobie dobrze przypominam, to tylko twierdzila,ze urodzila.
Jak wiesz, wychowanie to nie to samo;)

Kaska

1. Data: 2004-08-13 12:43:04

Od: "jagusia" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Pyzol" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> O ile sobie dobrze przypominam, to tylko twierdzila,ze urodzila.
> Jak wiesz, wychowanie to nie to samo;)

Brzydki styl dopieprzania.
ale tak, grzeczny.
tylko pytanie czy wybicie okna cegla , czy cegla owinieta w gazete sie od siebie
rozni.

Pisanie na grupy, albo nie pisanie na nie, o ile wiem nei ma nic do tego jak dzieci
sa
wychowane.
czy ty wychowujesz jakies dziecko?

1. Data: 2004-08-13 13:22:40

Od: "rael7" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik (?) napisał:

> [...]
patrzenie
> na Twoje posty. Z góry dzięki w imieniu czytelników psp.

A Ty kim niby jesteś ?
Nie odpowiada Ci ktos to plonk i - no kids no problem ;)

1. Data: 2004-08-13 14:43:50

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@g...pl napisał
>Z góry dzięki w imieniu czytelników psp.

Ktorych?
Czy moze czujesz sie jak pars pro toto? Jesli tak, to niepokojacy objaw.

Gosia

1. Data: 2004-08-13 15:00:00

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> poniżasz i ośmieszasz publicznie... Żenujące to jest i musisz to sobie
> uświadomić, im szybciej tym lepiej dla Ciebie.

Uwaga - reklama (podsunięta przez KOMINKA):
http://twa.lameriada.com/spot/frames.php?dzial=2004&
temat=lip

"Ten sam niewyzyty Cyjanek wlazl pod prysznic pod ktorym
podmywala sie Gabi. Wrocil zasliniony i bogatszy o stroj kapielowy.
Prawdopodobnie pozbawil Gabi dziewictwa, ale i o tym prasa
milczy z braku dowodow."

A teraz każdy sam niech rozważa zasadność dalszych kroków wobec
zaistniałego na grupie zjawiska. Wg. mnie rzeczywiście chyba
najlepszym sposobem będzie kompletne ignorowanie.

1. Data: 2004-08-13 15:04:52

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Redart napisał:

> A teraz każdy sam niech rozważa zasadność dalszych kroków wobec
> zaistniałego na grupie zjawiska. Wg. mnie rzeczywiście chyba
> najlepszym sposobem będzie kompletne ignorowanie.

Jak do tej pory, to się jeszcze nikomu nie udało :)

GABi

Obnazyłem pewna panią Psycholog z pod wawy
Wzorce zachowań w Internecie
przywitanie i wstep do historii
O KOBIETACH i problemach do Gabi, Słodziutkiego Miodzika i Czarnego KOMINA.
O KOBIETACH i problemach do Gabi, Słodziutkiego Miodzika i Czarnego KOMINA.