witam, grupa etc.

1. Data: 2004-08-13 11:53:58

Temat: witam, grupa etc.
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

I ponowanie na grupie.
Z gory informuje ze ja to nie darek, expierd itd itp.

Jak ostatnio bylaem bardziej aktywny grupa zajmowala sie psychologia.
Teraz widze ze juz te tematy minely - moze ktos mi powie gdzie teraz mozna
zawodowo pogadac o psychologii i tematach obecnie w niej istniejacych?
Oczywiscie nie mowie o nauce tylko o problemach "codziennych" - praca,
srodowisko etc?

jacek

1. Data: 2004-08-13 12:29:06

Temat: Re: witam, grupa etc.
Od: " Pyzol" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

jacek <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> zawodowo pogadac o psychologii i tematach obecnie w niej istniejacych?
> Oczywiscie nie mowie o nauce tylko o problemach "codziennych" - praca,

Ciagle tutaj.

Wiesz, zawsze od czasu do czasu zdarzaly sie tutaj naloty tych, ktorym o sie
nie podobalo i wychodzili ze skory abys cos popsowac, ale akurat ta grupa
zawsze umiala jakos ich przeczekac.

Trafiles wlasnie w srodeczek takiego nalotu. Pamietaj, jednakze - tacy ludzi
bardzo potrzebuja pomocy. Tym bardziej im bardziej gryze reke, ktora im ja
oferuje.

Nie zrazaj sie wiec,

Kaska

1. Data: 2004-08-13 15:12:59

Od: Pyskaty <no_spam@no_priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pyzol napisał:

> Ciagle tutaj.

obserwuje te grupe od około miesiąca na oko to dotyczy ona w 70%
filozofii a nie psychologii. Na szczescie jest jeszcze 30%
--
ToFF

3 grosze
Obnazyłem pewna panią Psycholog z pod wawy
Wzorce zachowań w Internecie
przywitanie i wstep do historii
O KOBIETACH i problemach do Gabi, Słodziutkiego Miodzika i Czarnego KOMINA.