Wzorce zachowań w Internecie

1. Data: 2004-08-13 10:24:56

Temat: Wzorce zachowań w Internecie
Od: "cyberia" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie jakąś literaturę na ten temat a może wyniki badań.
Interesują mnie głównie wzory zachowań w Internecie, czy wykształciły sie
pewne mechanizmy korzystania z Internetu, czy możemy mówić o wzorach
zachowań użytkowników Internetu. Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki

1. Data: 2004-08-13 11:16:20

Temat: Re: Wzorce zachowań w Internecie
Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cyberia" <c...@g...pl> wrote in message
> [...]
> pewne mechanizmy korzystania z Internetu, czy możemy mówić o wzorach
> zachowań użytkowników Internetu. Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki

www.mitmi.pl
troszkę badań
mnóstwo linków

przywitanie i wstep do historii
O KOBIETACH i problemach do Gabi, Słodziutkiego Miodzika i Czarnego KOMINA.
O KOBIETACH i problemach do Gabi, Słodziutkiego Miodzika i Czarnego KOMINA.
Lęki, depresja
Psycholog w Poznaniu - pomocy!