Obnazyłem pewna panią Psycholog z pod wawy

1. Data: 2004-08-13 10:30:16

Temat: Obnazyłem pewna panią Psycholog z pod wawy
Od: "Bart!!!" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem na grupie pewna pania Psycholog , bardzo byłem ciekaw kim jest
No i tu sie zaczeło polecam !!!!
naprawde warto , wyjatkowo zrozpaczona kobieta , niedopieszczona i
niedowartościowana ale z wielkimi aspiracjami na kogos Innego.
W kilka minut opowiedziała mi o problemach w związku o tym jak meczy sie z
tym ze ma Męza i dziecko
Nudne zycie (Mąz Informatyk - po za domem ale na obiadki przychodzi)
Dziecko - Córka której ulubionym zajęciem (2-3 latama ) jest ogladanie
telewizji i jak matka pusci to granie na komputerze.
Kobieta całymi dniami siedzi na komunikatorach napierdziela z facetami i
szuka księcia z bajki , mało tego pokazuje ze ma głebię bo nikt jej nie
rozumie, i KRYZYS ZWIĄZKU MONOGAMICZNEGO , ale za to realizuje sie w sieci
Kochani to wstęp napisze tego duzo więcej , jest o czym pisac naprawde i
bedzie to (tak sie mi wydaje) badzo ciekawe
Sa tam tez pikantne szczegóły które tez warto przytoczyc
Pozdrawiam
Bart!

1. Data: 2004-08-13 10:43:24

Temat: Re: Obnazyłem pewna panią Psycholog z pod wawy
Od: "jagusia" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bart!!!" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Kochani to wstęp napisze tego duzo więcej , jest o czym pisac naprawde i
> bedzie to (tak sie mi wydaje) badzo ciekawe

bosz jak dobrze, ze nie gadam z zadnym przypadkowym idiota na gg.

1. Data: 2004-08-13 10:52:46

Od: "Bart!!!" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie co stało sie po tym poscie zaostałem zablokowany przez pania
Psycholog "A"
Trudno
myslałem ze ten experyment potrwa jeszcze
-no cóz zbiore to w całośc i wam opisze ciekaw jestem waszych opinni i
odczuć
po za tym musze to jakos pozbawic personali ,
moze tez uda mi sie zdekompresowac pewne załączniki
Warto ,
a swoją drogą
zaryzykujcie
poszukajcie
pogadajcie
Ale tak daleko jak Ja nie zabrniecie , a żałujcie.

Żądam wiekszej ilości nieszczesliwych kobiet na grupie - one dają nam
szczescie (nam poszukiwaczą) a nawet nie wiecie jak jak dużo potrafią dać !
pozdro

1. Data: 2004-08-13 10:54:49

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Bart!!!" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

A kogo to interesuje?
Jeannette

1. Data: 2004-08-13 10:55:10

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jagusia napisał:

> bosz jak dobrze, ze nie gadam z zadnym przypadkowym idiota na gg.

Taki idiota, równie dobrze mogł sobie to wszystko wymyślić.

GABi

1. Data: 2004-08-13 11:05:26

Od: "jagusia" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GABi" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Taki idiota, równie dobrze mogł sobie to wszystko wymyślić.

mogl.
ale prawdopodobienstwo jest takie samo.
niestety.

1. Data: 2004-08-13 11:55:57

Od: "mnjiodek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bart!!!":

> Sa tam tez pikantne szczegóły które tez warto przytoczyc

Ty, ile ty masz lat? Taka sciema tutaj?
zasubskrybuj sobie pl.rec.dowartosciowanie

---

1. Data: 2004-08-13 12:12:19

Od: "kerry" <k...@w...to.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagusia" <j...@p...com> napisał w wiadomości

> bosz jak dobrze, ze nie gadam z zadnym przypadkowym idiota na gg.

Gadasz wyłącznie z idiotami nieprzypadkowymi?
;-)

Jak ja lubię, jak sie baby kłócą ;-))

1. Data: 2004-08-13 12:22:22

Od: " Pyzol" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeannette <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> A kogo to interesuje?

Mnie. Kiedy odkrywam,ze ktos naraz pisze na kilku grupach, zastanawiam sie
skad ma na to czas, energie i dlaczego nie ma innych zainteresowan. Jesli
taka osoba w dodatku ma dom i dzieci - tym bardziej mnie zastanawia.

A to jest wlasnie taka grupa do zastanawiania sie.

Kaska

1. Data: 2004-08-13 12:23:34

Od: " Pyzol" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

jagusia <j...@p...com> napisał(a):

> Użytkownik "Bart!!!" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> bosz jak dobrze, ze nie gadam z zadnym przypadkowym idiota na gg.

A to siebie rozpoznalas w tym opisie?

Kaska

Wzorce zachowań w Internecie
przywitanie i wstep do historii
O KOBIETACH i problemach do Gabi, Słodziutkiego Miodzika i Czarnego KOMINA.
O KOBIETACH i problemach do Gabi, Słodziutkiego Miodzika i Czarnego KOMINA.
Lęki, depresja