3 grosze

1. Data: 2004-08-13 15:18:53

Temat: Re: 3 grosze
Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl> wrote in news:cfil13$pp$1@news.onet.pl:

> Uwaga - reklama (podsunięta przez KOMINKA):
> http://twa.lameriada.com/spot/frames.php?dzial=2004&
temat=lip

> "Ten sam niewyzyty Cyjanek wlazl pod prysznic pod ktorym
> podmywala sie Gabi. Wrocil zasliniony i bogatszy o stroj kapielowy.
> Prawdopodobnie pozbawil Gabi dziewictwa, ale i o tym prasa
> milczy z braku dowodow."

No i co widzisz zlego w tym tekscie?
To jest opis imprezy.

W czym problem?

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Po co mi muzg mam dres

1. Data: 2004-08-13 20:08:49

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na)poczta.onet.pl@spam.won.pl> szukaj wiadomości tego autora

"KOMINEK" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości

> No i co widzisz zlego w tym tekscie?
> To jest opis imprezy.
>
> W czym problem?

Impreza jak impreza, sądząc z opisu - nieco nudnawa. Ale
to nie mój problem, tylko imprezowiczów. Czepnę się więc
opisu, gdyż zaintrygowany sugestią Redarta dotyczącą
kompletnego ignorowania "zjawiska" bardzo się nim
zainteresowałem.

Kilka drobiazgów rzuciło mi się w oczy - na pierwszy rzut
tychże.

Czy mógłbyś łaskawie popracować nad używaniem polskich
znaków diakrytycznych? Rozumiesz, chodzi o te ogonki
i kropeczki nad niektórymi literami. Jak widzę starych zgredów
wychowanych w czasach przedpotopowych pecetów (i wieloletnich
batalii o standard kodowania nieszczęsnych ogonków)
oraz tych zgredów "produkcje", niedobrze mi się robi.
To się tyczy nie tylko tego jednego tekstu, ale i wszystkich
Twoich popisów na grupach dyskusyjnych.

Wybaczam wspaniałomyślnie Pyzolowi, bo rzuciło ją na obczyznę,
a gdzie się nie obróci, ma do czynienia z komputerami z niepolską
wersją systemu operacyjnego. Natomiast Tobie - oraz takiemu
na przykład cbnetowi - nie wybaczam. No chyba że jesteś
ostatnim matołkiem, który nie potrafi zainstalować/uruchomić
właściwej opcji klawiatury, albo wstydzi się poprosić o pomoc
młodszego i bystrzejszego kolegę lub koleżankę.

Rozumiem, że trudno wykorzenić wieloletnie nawyki, zresztą
czytelnicy mogą się do tego surowego stylu (siermiężnego,
DOS-opodobnego Usenetu) od biedy przyzwyczaić. Będę
jednak bezczelnie domagał się tego, aby to jednak piszący
przyzwyczajali się do poprawnej, jedynie słusznej formy
pisania po polsku.

Wszystko daje się przewarunkować - nawet orgazm
łechtaczkowo-prysznicowy na męsko-pochwowy. Tym
łatwiejsze powinno być nauczenie się stosowania wybitnie
polskich znaczków. Zacznij od prostych ćwiczeń z jedną
lub dwiema trefnymi literkami. Napisz sto razy: "błąd, błąd, błąd..."
Już w połowie zadania zorientujesz się, że to nie takie
trudne, a po dwudziestu latach intensywnych powtórek
będziesz tak łatwo posuwał paluszkami po klawiaturze,
jak... (tutaj niech każdy p.t. Czytelnik sam sobie dośpiewa
jakąś fajowską kominkową przenośnię).

Co tam jeszcze mamy w Twoim tekście? Przynajmniej
kilka nieścisłości:

"Logan i Macso tak sie spili, ze poszli spac przed dobranocka."

Skąd się oni wzięli? Nie ma ich na liście obecności. Zastanawiam
się też, czy GABi mogła stracić dziewictwo pod (nota bene)
prysznicem. Z innych opowieści wynika, że ma już trójkę dzieci.
Ktoś tu zatem kręci.

Tyle na dzisiaj czepialstwa. Pozdrawiam imprezowiczów,
grupowiczów i gapowiczów. Z cieplutkiego Foshan w Chinach,
do których w ostatnim czasie ponownie trafiłem. Kilka dni temu
jeszcze o jedenastej wieczorem było tutaj 36 stopni Celsjusza,
a w środku nocy 33. Gdyby nie klimatyzacja w każdym
możliwym miejscu - hotelu, knajpie, taksówce, autobusie,
sklepie, biurze, fabryce - chyba ciężko bym (w)zdychał.

I jeszcze drobiazg na marginesie. Wyobraźcie sobie, moi mili,
że Chińczycy używając komputerów stosują chińskie znaki
diakrytyczne! To są światowo-standardowe pecety ze
standardową klawiaturą i bardzo popularnym ;-) systemem
operacyjnym. Pisanie w ich wydaniu wygląda mniej więcej tak,
jak wystukiwanie sesemesów na telefonach komórkowych,
w których jeden klawisz obsługuje kilka znaków. U nich jest
ich znacznie więcej, być może wybiera się w międzyczasie jakieś
grupy znaków, w każdym razie bardzo zręcznie im to wychodzi.

--
Sławek

1. Data: 2004-08-13 20:25:29

Od: "mnjiodek" <m...@b...emila> szukaj wiadomości tego autora

! FUT warning !

Głupia wrotka dla Slawek [am-pm]:

> Czy mógłbyś łaskawie popracować nad używaniem polskich
/cut/
> jakąś fajowską kominkową przenośnię).

blisko 40 wierszy NTG, brak FUT na odpowiednia grupe, co z toba Slawku?
inne rzeczy olalem, bo psp nie do tego sluzy
eot
--
Damn the language

1. Data: 2004-08-13 20:55:35

Od: "Kasia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Slawek [am-pm]" <sl_d(na)poczta.onet.pl@spam.won.pl> wrote in message
> [...]
> i kropeczki nad niektórymi literami. Jak widzę starych zgredów
> wychowanych w czasach przedpotopowych pecetów

A tobie co Slawus, czyz ty szaleju sie najadl? Kogo obchodza kreski i
ogonki?(poza toba).
Czy jak Kominek doda z cbnetem ogonki i kreski to czy w jakikolwiek sposob
tresc ich postwo sie zmieni ? nie. kominek nadal bedzie pierdolil od rzeczy
a cbnet bedzie nie pierdolil od rzeczy i tyle.

--
"When fortune smiles at something
as violent and ugly as revange,

http://f2.pg.photos.yahoo.com/mopek21

1. Data: 2004-08-13 22:41:32

Od: " " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mnjiodek <m...@b...emila> napisał(a):

> [...]
>
> blisko 40 wierszy NTG, brak FUT na odpowiednia grupe, co z toba Slawku?
> inne rzeczy olalem, bo psp nie do tego sluzy

Moim zdaniem właśnie do tego służy psp, to tu można opisać w skrócie swój
pobyt w Chinach(pewnie zawodowy, skoro taxa, biuro i fabryka) i dać przykład,
że można inaczej "skończyć" niż nasza przysłowiowa G..i.
Poza tym zawsze mnie ciekawiło jak wyglądają klawiatury w Chinach, więc dla
mnie post był interesujący(może dlatego że w moim wątku;). Nie dokońca
natomiast podzielam poglądy odnośnie stosowania polskich znaczków w usenecie,
ale rzeczywiście,nie chce mi się tego ciągnąć.

1. Data: 2004-08-14 01:21:49

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Slawek [am-pm]" <sl_d(na)poczta.onet.pl@spam.won.pl> wrote in

> Czy mógłbyś łaskawie popracować nad używaniem polskich
> znaków diakrytycznych?

Nie.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Kto nie umie kochac, musi sie uczyc pochlebstwa, inaczej nic nie zwojuje

1. Data: 2004-08-14 10:13:44

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 13 Aug 2004 14:43:04 +0200, na pl.sci.psychologia, jagusia napisal(a):

> czy ty wychowujesz jakies dziecko?

Ona jest na to zdecydowanie za stara.
Poza tym śmiem wątpić, czy ktośby się zdecydował ją puknąć - chyba, że w
realu bywa bardziej uprzejma.

--
Logan [GG: 3507735]
"Czyli tak jak Słodzik, Aku, Logan...zaiste, wykurwiste wzorce."

1. Data: 2004-08-14 10:30:44

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Logan <f...@e...pl> wrote in

> Ona jest na to zdecydowanie za stara.
> Poza tym śmiem wątpić, czy ktośby się zdecydował ją puknąć - chyba, że w
> realu bywa bardziej uprzejma.

Uuuu, mocne.

PS. Brakowalo mi ciebie. Witaj, na chwilowo MOJEJ grupie;-)

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Jedna kobieta, jedna dziura, jeden raz.

1. Data: 2004-08-14 15:30:22

Od: enneagramor <e...@s...psp.chat> szukaj wiadomości tego autora

Osoba <cfi6tm$6d9$1@inews.gazeta.pl>, n...@g...pl popelnila
co nastepuje............
> Obserwuję tę grupę od jakiego? czasu i "zszokowała" mnie informacja że GABi
> wychowała już trójkę dzieci. Ty masz umysł 11-latki. I na dodatek tak się
> poniżasz i o?mieszasz publicznie... Żenuj?ce to jest i musisz to sobie
> u?wiadomić, im szybciej tym lepiej dla Ciebie.

Od poczatku swiata dzieci rodza dzieci i jakos (????) sie kreci....

A to , ze terapeuci wszelkiej masci musza potem co nieco prostowac to tym
lepiej dla branzy......

-----
enneagramor

1. Data: 2004-08-14 17:15:49

Od: " Pyzol" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@g...pl> napisał(a):

Nie dokońca
> natomiast podzielam poglądy odnośnie stosowania polskich znaczków w
usenecie,

Ja przypuszczam, nie mialy one sluzyc wylacznie sprawom technicznym.

Kaska

Obnazyłem pewna panią Psycholog z pod wawy
Wzorce zachowań w Internecie
przywitanie i wstep do historii
O KOBIETACH i problemach do Gabi, Słodziutkiego Miodzika i Czarnego KOMINA.
O KOBIETACH i problemach do Gabi, Słodziutkiego Miodzika i Czarnego KOMINA.