3 grosze

1. Data: 2004-08-14 17:15:49

Temat: Re: 3 grosze
Od: " Pyzol" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@g...pl> napisał(a):

Nie dokońca
> natomiast podzielam poglądy odnośnie stosowania polskich znaczków w
usenecie,

Ja przypuszczam, nie mialy one sluzyc wylacznie sprawom technicznym.

Kaska

1. Data: 2004-08-14 17:26:19

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <m...@w...pl> napisał
w wiadomości news:cfj9s9$sd9$1@inews.gazeta.pl...

> Kogo obchodza kreski i
> ogonki?(poza toba).

Mnie na przykład. :)

Dodam, że brak "kresek i ogonków" nie irytuje mnie tak
bardzo, jak ogólny brak dbałości autorów o wygląd
ich postów. Zastanawiam się nieraz czy osoby popełniające
10 literówek w jednym zdaniu analogicznie postępują
w realu, np. nie myją się. ;) Zwykłe niechlujstwo,
połączone z brakiem szacunku dla otoczenia. Najgorsza
jest jednak dla mnie całkowita olewka interpunkcji.
Zmusza ona czytelnika do poświęcenia większej ilości
czasu niż to potrzebne na przeczytanie czyjegoś posta.
Czy chcielibyście w gazetach lub książkach czytać takie
teksty, jak ten poniżej?

^^^
dodma ze bark kreske i ogonkow nie irytjue mnie tak
barzdo jak ogulny brak dbałosci autorwo o wyglad
ich postwo zastanawiam sie nireaz zcy osoby popelniajace
10 literuwek w jednmy zdaniu analoigcznei postepjua
w realu np niemyja sie ;) zwykle nie hlusjtwo
połonczone z brakiem szacunku dla otozcenia najogrsza,
jest jednak dlamine całkowita olewka interpunkcji zmusza
ona czytelnika do poswieceina wiekzsej ilosci zcasu nisz to
potzsebne na przeczytanie czyjegos potsa czy chcielibyscie,
w gazetahc lub ksiaszkach zcytac takie teksty jak ten
^^^

Amnesiak

PS. W związku z tym jestem za zwróceniem dział w inną
niż Komina czy cbneta stronę. ;))

1. Data: 2004-08-14 17:26:19

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

^^^

Amnesiak

PS. W związku z tym jestem za zwróceniem dział w inną

Obnazyłem pewna panią Psycholog z pod wawy
Wzorce zachowań w Internecie
przywitanie i wstep do historii
O KOBIETACH i problemach do Gabi, Słodziutkiego Miodzika i Czarnego KOMINA.
O KOBIETACH i problemach do Gabi, Słodziutkiego Miodzika i Czarnego KOMINA.