[3miasto] Naboje do syfonu

1. Data: 2003-08-05 14:05:11

Temat: [3miasto] Naboje do syfonu
Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wygrzebałam z pawlacza stary syfon :)
Czy ktoś z Was nie wie gdzie w 3miesice mozna jeszcze kupic/wymienic
naboje do syfonu? (i czy wogóle można???) W okolicznych warzywniakach
patrzyli na mnie jak na kosmitę kiedy o nie pytałam...

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-08-05 15:38:06

Temat: Re: [3miasto] Naboje do syfonu
Od: "Dirk Smit" <p...@u...de> szukaj wiadomości tego autora

"Blancanieves" <k...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> Czy ktoś z Was nie wie gdzie w 3miesice mozna jeszcze kupic/wymienic
> naboje do syfonu? (i czy wogóle można???) > Pozdrawiam serdecznie,

Moze to smmiesznie zabrzmi ale w sklepie z bronia. Naboje do pistoletow
wiatrowek z napedem na CO2
moga pasowac do syfonu. Maja co prawda odrobine inna koncowkw (chodzi u
uszczelnienie), ale mozesz tak na probe kupic jeden i testowac. Nie wiem
tylko jak ze spzywcza przydatnoscia takiego gazu. Ale CO2 to CO2 ?

DS

1. Data: 2003-08-05 15:39:27

Temat: Odp: [3miasto] Naboje do syfonu
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Blancanieves <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bgodku$oea$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> naboje do syfonu? (i czy wogóle można???) W okolicznych warzywniakach
> patrzyli na mnie jak na kosmitę kiedy o nie pytałam...

No bo kiedys to sie tylko w warzywniakach kupowalo naboje. Tylko obawaim sie
ze tego nie mozna nigdzie dostac. A ja dzisiaj robilam przeglad babcinej
piwnicy i znalazlam sobie piec butelek po oranzadzie takie co to mialy takie
specjalne zapiecia :))) A teraz beda stanowily znakomita ozdobe przy grillu
w ogrodzie.

--
*** Gosia_KIKI ***

1. Data: 2003-08-05 18:50:03

Od: "Alex" <m...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

. A ja dzisiaj robilam przeglad babcinej
> piwnicy i znalazlam sobie piec butelek po oranzadzie takie co to mialy
takie
> specjalne zapiecia :)))

Jęśli zapięcie jest z porcelany i drutu to jest to "krachla".
Przynajmniej u nas w Galicji tak się to nazywało.

Pozdrawiam
Alex

1. Data: 2003-08-05 20:30:39

Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Alex <m...@o...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bgoub0$kh5$...@n...news.tpi.pl...

> Jęśli zapięcie jest z porcelany i drutu to jest to "krachla".
> Przynajmniej u nas w Galicji tak się to nazywało.
>
> Pozdrawiam
> Alex

Tak wlasnie to bylo to :)) Zapiecia z porcelany i drutu tylko nie wiedzialam
jak sie to nazywa :)

--
Malgorzata Ceglinska
***Gosia_KIKI***

1. Data: 2003-08-05 22:16:08

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 5 Aug 2003 17:38:06 +0200, "Dirk Smit" <p...@u...de> wrote:

> [...]
>uszczelnienie), ale mozesz tak na probe kupic jeden i testowac. Nie wiem
>tylko jak ze spzywcza przydatnoscia takiego gazu. Ale CO2 to CO2 ?

Niekoniecznie. Koncowke to one maja taka sama ale gaz nie taki sam...
naboje do autosyfonu zawieraja dwutlenek wegla "fermentacyjny" -
wylapany znad kadzi w browarze, wymrozony badz skroplony cisnieniowo,
zaladowany do naboju. A naboje w slkepie z zabawkami strzelajacymi
maja duza szanse zawierac dwutlenek wegla spaleniowy - podobna metoda
pozyskany z dowolnego komina przemyslowego... Glowny skladnik
chemicznie niby ten sam ale zapach moze byc rozny.

--
Darek

1. Data: 2003-08-05 22:37:18

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-05 16:05, osoba przedstawiająca się jako 'Blancanieves'
zechciała zauważyć:
> [...]
> naboje do syfonu? (i czy wogóle można???) W okolicznych warzywniakach
> patrzyli na mnie jak na kosmitę kiedy o nie pytałam...

A ostatnio zauważyłem syfony - w ofercie macro.

R.

lemoniada
Cos szybkiego ( P )
Patisony w odzielnym watku...(tamto mi zniknelo) miks
cieciorka
Placki ziemniaczane