SMARDZ jak najlepiej przyrzadzic ?!

1. Data: 2004-04-15 13:13:39

Temat: SMARDZ jak najlepiej przyrzadzic ?!
Od: myrdhin <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj pl.rec.kuchnia!

ciesze sie jak dziecko

pierwszy raz w zyciu znalazlem smardze (smardz wyniosly)

Warka - teren browaru

8 sztuk - dorodniutkie

Jak je przyrzadzic ?

:) :) :)

--
Pozdrowienia,
myrdhin

1. Data: 2004-04-15 13:26:10

Temat: Re: SMARDZ jak najlepiej przyrzadzic ?!
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 15 avril 2004 ? 15:13:39, myrdhin a écrit :

> pierwszy raz w zyciu znalazlem smardze (smardz wyniosly)

> Warka - teren browaru

> 8 sztuk - dorodniutkie

> Jak je przyrzadzic ?

> :) :) :)

Smardze sa pod ochrona :-(((

--
Niesz !

1. Data: 2004-04-15 13:45:05

Temat: Re[2]: SMARDZ jak najlepiej przyrzadzic ?!
Od: myrdhin <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Ewa,

W Twoim lioecie datowanym 15 kwietnia 2004 (15:26:10) mo?na przeczytaae:

EsAN> Le jeudi 15 avril 2004 ? 15:13:39, myrdhin a écrit :

> [...]

EsAN> Smardze sa pod ochrona :-(((

Wiem - przyznaje sie bez bicia

raz je znalazlem raz chce je przyrzadzic

pytam jak zrobic by raz doznac rozkoszy podniebienia

szukalem ich dlugo bardzo dlugo

znam ich status prawny zerwalem kilka dorodnych chce je przyrzadzic

Prosze nie zbijaj pytania na czy mialem prawo je zerwac czy nie,
dobrze -

Mam nadzieje ze nie zignorujecie mojego pytania

Jak najlepiej przyrzadzic Smardza jadalnego (stozkowego)

--
Pozdrowienia,
myrdhin

1. Data: 2004-04-15 14:14:54

Temat: Re: Re[2]: SMARDZ jak najlepiej przyrzadzic ?!
Od: "likaon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "myrdhin" <r...@p...onet.pl> napisal w
wiadomosci
> Prosze nie zbijaj pytania na czy mialem prawo je zerwac czy nie,
> dobrze -
>
> Mam nadzieje ze nie zignorujecie mojego pytania
>
> Jak najlepiej przyrzadzic Smardza jadalnego (stozkowego)
Prawie KANIBAL!
Moze jednego zjesc na surowo, drugiego smazonego, trzeciego pieczonego na
plycie kuchni weglowej, a czwartego zamarynowac.
likaon

1. Data: 2004-04-15 14:38:59

Temat: Re[4]: SMARDZ jak najlepiej przyrzadzic ?!
Od: myrdhin <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj likaon,

W Twoim liście datowanym 15 kwietnia 2004 (16:14:54) można przeczytać:

l> Uzytkownik "myrdhin" <r...@p...onet.pl> napisal w
l> wiadomosci

l> Prawie KANIBAL!
l> Moze jednego zjesc na surowo, drugiego smazonego, trzeciego pieczonego na
l> plycie kuchni weglowej, a czwartego zamarynowac.
l> likaon

sam znalazlem

http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/przepisy3.htm

smardze smazone z zielenina
grzanki ze smardzami
smardze w smietanie zapiekanka
smardze w ciescie nalesnikowym
smardze na tostach
smardze smazone z ziolami
przekladaniec nalesnikowy ze smardzami

cos bede musial wybrac z 8 szt tych rzadkich grzybow
nie moge sprobwac kazdej opcji

co polecacie

--
Pozdrowienia,
myrdhin

1. Data: 2004-04-15 14:51:34

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 15 avril 2004 ? 15:45:05, myrdhin a écrit :

EsAN>> Smardze sa pod ochrona :-(((

> pytam jak zrobic by raz doznac rozkoszy podniebienia

> szukalem ich dlugo bardzo dlugo

A zastanowiles sie dlaczego ????

--
Niesz !

1. Data: 2004-04-15 15:16:04

Od: myrdhin <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Ewa,

W Twoim lioecie datowanym 15 kwietnia 2004 (16:51:34) mo?na przeczytaae:

EsAN> Le jeudi 15 avril 2004 ? 15:45:05, myrdhin a écrit :

EsAN>>> Smardze sa pod ochrona :-(((

> [...]

EsAN> A zastanowiles sie dlaczego ????

bo zazwyczaj zapominam ze rosna ledwie 2 tygodnie w kwietniu

po prostu o tym zapominam

poza tym na polnocy gdziezazwyczaj mieszkam po prostu nigdy nie rosna
(nie slyszalem)

jak kazdy organizm ma wymagania inne od moich przyzwyczajen

na pewno nie sa tak rzadkie bo wyzbierane - po prostu ludzie ich nie
znaja

i nie sa tak niszczone jak np purchawica olbrzymia czy szmaciaki
ktore sa duze widoczne i rosna w porze wystepowania 'zwyklych grzybow'
i na ich stanowiskach

znam sie na grzybach - znam ich zycie intymne

i to jest problem - niszczenie

temu stanowisku kotre znalazlem nic sie nie stanie
nie jestem barbarzynca

--
Pozdrowienia,
myrdhin

1. Data: 2004-04-15 15:50:09

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 15 avril 2004 ? 17:16:04, myrdhin a écrit :

> temu stanowisku kotre znalazlem nic sie nie stanie
> nie jestem barbarzynca

Przyznasz jednak ze bardzo trudno jest podac przepis np. komus kto
przywiozl sobie z Islandii mieso wieloryba i pyta sie jak zrobic :
osobiscie bym sie czula tak jakbym zachecala do uczestniczenia w
zagladzie jakiegos chronionego gatunku.

Rozumiem ze nie zbierasz grzybow bezmyslnie... przepisu ci nie podam,
ale moge ci powiedziec ze jakis czas temu na tej grupie dostalam 2 b.
dobre przepisy od Magdaleny Bassett, ktore wyprobowalam. Na pewno je
wygooglujesz.

Poze tym smardze mozna robic jak wszystkie inne grzyby (baaardzo
pasuja do potrawki z kury w smietanie).

Jedyna roznica z innymi grzybami to ze trzeba bardzo strannie
wyplukac, maja nieslychana ilosc piasku.

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2004-04-15 15:52:11

Od: "likaon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci
> [...]
> przywiozl sobie z Islandii mieso wieloryba i pyta sie jak zrobic :
> osobiscie bym sie czula tak jakbym zachecala do uczestniczenia w
Od kiedy wieloryby sa chronione? I przez kogo? Moze tylko przez
zielonkawych... I tylko dla TV.
No bez przesady. Równie dobrze moglabys ronic lzy nad pterodaktylem.
Facio zreszta sam sobie niby poradzil. Ot tak sobie troche poszpanowal, ze
jest taki smardzozerca.
Ludzie teraz lubiejom siem odrózniac od tlumu.
likaon

1. Data: 2004-04-15 15:53:52

Temat: Re: SMARDZ jak najlepiej przyrzadzic ?!(addeuum)
Od: "likaon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "likaon" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ludzie teraz lubiejom siem odrózniac od tlumu.
Od kiedy Władysław karmi sikorki, to ja lubię sobie spożyć barana
nadziewanego sikorkami.
Pychotka!
likaon

Re: apropos śmietanki i nie majonezowi
Re: Nie całkiem OT -makatka kuchenna ;)))))
Re: apropos śmietanki i nie majonezowi
Re: Co to jest ?mietan-fix???
Dla Arielki - zupa orzechowa