4 lipca

1. Data: 2000-07-04 08:53:04

Temat: 4 lipca
Od: "Jarek" <n...@u...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest 4 lipca więc ja poproszę o przepis na indyka po amerykańsku...

Jarek

1. Data: 2000-07-04 08:54:08

Temat: Re: 4 lipca
Od: e...@l...pdi.net (Ella Szeremetti) szukaj wiadomości tego autora

Gwoli scislosci- to chyba za kilka miesiecy, na Swieto
Dziekczynienia???:)))))))
Ella

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-07-04 09:32:39

Od: "Bogna" <i...@p...ckp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <n...@u...krakow.pl> napisał w wiadomości
> jest 4 lipca więc ja poproszę o przepis na indyka po amerykańsku...
>
> Jarek
>
> Witaj !

Przepisu na indyka nie znam, ale jeśli się nie mylę, przygotowuje sie go na
święto dziękczynienia ( Thanksgiving Day), które przypada w listopadzie (?).
Dziś pewnie wszyscy Amerykanie stołują się w fast - foodach - świątecznie,
rodzinnie, niezbyt zdrowo.
Pozdrawiam, Bogna.

1. Data: 2000-07-04 10:01:53

Od: Magdunia <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek wrote:

> jest 4 lipca więc ja poproszę o przepis na indyka po amerykańsku...

Kazdy by chcial, ja tez

Urodzona 4 lipca ;-)))))

1. Data: 2000-07-04 10:08:44

Od: "Andrzej Bienias" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

"Magdunia" <m...@k...net.pl> wrote in message

> Kazdy by chcial, ja tez

> Urodzona 4 lipca ;-)))))

Ale Ty to masz dobrze ;-)))

Pozdrawiam,
Andrzej

1. Data: 2000-07-04 10:21:20

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdunia wrote:

> Urodzona 4 lipca ;-)))))

no to PaNie i PPPP anowieee - STooo laaT
I NieChhh jejjjj GwiAAAzdaaa ....

sadyl

1. Data: 2000-07-04 10:32:17

Od: "Jarek" <n...@u...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepszego!

Jarek

1. Data: 2000-07-04 10:41:16

Od: "Jarek" <n...@u...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Święto Dziękczynienia podaje się indyka w takim samym mniej więcej
charakterze jak u nas karpia na Wigilię (tyle, że tradycyjny indyk na
Thanksgiving Day ma nadzienie chlebowe).
Natomiast o ile mi wiadomo, są trzy rodzaje świąt w Stanach podczas których
w świątecznym menu nie może zabraknąć indyka - są to Dzień Dziękczynienia,
Boże Narodzenie i właśnie Święto Niepodległości.

Ale pomijając kwestie terminów - rozumiem, że przepisu nie dostanę..?

Pozdrowienia

Jarek

Ps.
Zapewne, jak każda inna tradycja tak i ta z podawaniem indyka nie jest
stuprocentową regułą - z pewnością jest w USA wiele rodzin, które nie
podadzą dziś indyka (tak samo jak z pewnością jest w Polsce wiele rodzin,
które w Wigilię nie zjedzą karpia).

1. Data: 2000-07-04 11:04:56

Od: Magdunia <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Bienias wrote:

> "Magdunia" <m...@k...net.pl> wrote in message

> Ale Ty to masz dobrze ;-)))

No jasne - cala Ameryka swietuje.... i ta moja skromnosc przy tym ;-))))

Magda

1. Data: 2000-07-04 11:05:29

Od: Magdunia <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> no to PaNie i PPPP anowieee - STooo laaT
> I NieChhh jejjjj GwiAAAzdaaa ....

Dzieki - lepiej podajcie jakis sympatyczny przepisisk - bedzi elepszy
niz najpiekniejszy prezencik ;-)))))

Szybko, latwo, smacznie
Gofry - który przepis najlepszy
happy