Re: 4x wiecej bedzie mozna dorobic/ w co z naszymi kwalifikacjami?

Data: 2007-01-06 10:25:33
Temat: Re: 4x wiecej bedzie mozna dorobic/ w co z naszymi kwalifikacjami?
Od: "ONo" <m...@i...pl>

> Czyżby była rozmowa z lustrem ;)

Jacku od roku mamy inny podział
Szefowa - a tak naprawdę właściciel jest jeden - Małgorzata
Ale w okresie międzyswiątecznym przenosilyśmy biuro.
I fakt ten "zły" szef - wyzyskiwacz jak wiekszosc na grupie mysli dal
wszystkim pracownikom z poza naszego miasta pozwolenie na powrót do pracy -
jednej osobie od świąt do piatku , drugiej z Krakowa do Nowym Roku.
Zostałyśmy do pracy z przeprowadzką .... dwie ;-))
Sasiedzi z innych firm pomogli
Mamy nowe biuro i.... totalne zmeczenie.
Ale do tego biura jak potrzeba wjade elektrykiem - wieksze, przestronne i ma
duze drzwi.
Pozdrawiam
ONO
Oficjalnie pracownik
chociaz inni i tak mówia "szefowo"
chyba nie jest tak żle, ostatnio dziewczyna poszla do apteki - nakupila
różności i stwierdziła, - macie to zjeść, bo same nie pomyślice, a ja nie
chce zmieniać pracy jak by się coś stało , bylo nam miło to fakt ;-)))