Kolejna przedwczesna smierc na diecie wysokotluszczowej

11. Data: 2006-06-11 13:46:33

Temat: Re[2]: Kolejna przedwczesna smierc na diecie wysokotluszczowej
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Marcin,
Sunday, June 11, 2006, Marcin :

MCK> Nie dowiesz sie z prostego powodu: nikt tu takich statystyk nie
MCK> przeprowadzal, wiec srednia wieku jest nieznana. Chyba ze chodzi Ci o
MCK> to, by kazdy sie skategoryzowal? W takim razie musialbys najpierw
MCK> wyjasnic, jaki wiek uwazasz za sredni :) Nie wiem, czy lapie sie w te
MCK> kategorie, ale jestem o dekade starszy.

dzieki

sredni tak potocznie rozumiejac 35-45 lat :]
i tak, chodzilo mi zeby sie kazdy skategoryzowal

klinton -_*

INTERIA.PL dla kobiet... >>> http://link.interia.pl/f193b

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

12. Data: 2006-06-11 15:58:09

Od: "ali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@i...pl (klinton) napisał(a):

student
przestudiuj sobie biochemie
podają wszystko na drugim roku studiów medycznych
będziesz wiedział jakie bzdury jaff wel anna hanna klay
probuje ludziom wciskać o szkodliwości tłustego żarcia
wrzucając wszystkie diety niskowęglowodanowe do jednego worka wraz z
żywieniem optymalnym, które w odróżnieniu od pozostałych
uwzględnia ograniczoną podaż białka
i stawia na produkty pełnowartościowe i najlepiej przyswajalne
i jeszcze jedno
między bajdy też włóż skłonności i ryzyko chorób uwarunkowanych genetycznie
pytanie, dlaczego wszystkie choroby którymi byłem obciążony i które były
już zaawansowane w wieku średnim zatrzymały się i nie nie postępują po paru
latach stosowania żywienia optymalnego???????

13. Data: 2006-06-11 16:27:31

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

ali pisze:

> [...]
> już zaawansowane w wieku średnim zatrzymały się i nie nie postępują po paru
> latach stosowania żywienia optymalnego???????

Moze napisz, co to konkretnie bylo, jak zdiagnozowane oraz ile razy
badales sie pod katem tych chorob _po_ przejsciu na diete Kwasniewskiego?

14. Data: 2006-06-11 17:45:33

Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha ali,
Sunday, June 11, 2006, ali :

a> student
a> przestudiuj sobie biochemie
a> podają wszystko na drugim roku studiów medycznych

byc moze sprobuje w przyszlosci

a> będziesz wiedział jakie bzdury jaff wel anna hanna klay
a> probuje ludziom wciskać o szkodliwości tłustego żarcia
a> wrzucając wszystkie diety niskowęglowodanowe do jednego worka wraz z
a> żywieniem optymalnym, które w odróżnieniu od pozostałych
a> uwzględnia ograniczoną podaż białka
a> i stawia na produkty pełnowartościowe i najlepiej przyswajalne

afaik to mieso jest najlepiej przyswajalne, ale w dobie przemyslowego
uboje chyba nie najlepszej jakosci chociaz moze posiadac wszsystkie
skladniki potrzebne czlowiekowi
[nie mam danych i statystyk, tak mi sie wydaje]

a> i jeszcze jedno
a> między bajdy też włóż skłonności i ryzyko chorób uwarunkowanych genetycznie
a> pytanie, dlaczego wszystkie choroby którymi byłem obciążony i które były
a> już zaawansowane w wieku średnim zatrzymały się i nie nie postępują po paru
a> latach stosowania żywienia optymalnego???????

to akurat na ciebie podzialalo dobrze, good for you :] stosuj dalej
co nie znaczy ze dla reszty ludzi musi byc skuteczne
chociazby duza ilosc tluszczy dla ludzi o siedzacym trybie zycia
ze slabym ich metabolizmem moze byc szkodliwa.
imo diety powinny byc ukladane do poszczegolnych przypadkow
ale biochemia mi obca jak i dietetyka

15. Data: 2006-06-12 13:43:26

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a powiesz dlaczego tak nielubi tych diet niskoweglowodanowych ?
wyglada to jak trollowanie ! , jak ja zaczelem czytac ta grupe to byla fajna
atmosfera wiadomo zawsze troche spiec bylo miedzy opty i wege ale naprawde
mozna bylo sie czegos dowiedziec
teraz ta grupa to jedno wielkie pole bitwy klotnie o wyzszosci swiat bozego
narodzenia nad wielkanoca.

Ludzie przeciez to dziecine jest , Jeff a wiesz ze:
- auta sa zle i nalezy przestac jezdzic bo dzis bylo kolejnych iles tam
ofiar wypadkow ?
-100% uzytkownikow chleba umiera
-nalezy zyc zdrowym by zdrowym umrzec
tak wlasnie brzmia te hasla ktore propagujesz i psujesz ta grupe , czytam
wiele grup sa spiecai ale wszedzie jest fajna atmosfera tylko nie tu min
przez ciebie

--
Niedzwiedz
Start 66B,fuji,stałki

16. Data: 2006-06-12 19:38:36

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news:

> Moze napisz, co to konkretnie bylo, jak zdiagnozowane oraz ile razy
> badales sie pod katem tych chorob _po_ przejsciu na diete Kwasniewskiego?

naprawde Cie to interesuje!? Tylko ze jak "Ali" wszystko napisze o co
pytasz, to okaze sie ze uwierzysz (?) tylko wtedy jak przedstawi Ci do
osobistego wgladu cala dokumentacje chorobowa! Takie glupie gadki to juz
wciskales na tej grupie i na SP grupie tzw "stodole". Tam ostro wtorowal Ci
niejaki Bruford, ktory tak powtarzal takie wymogi w kolko i do znudzenia,
jak mu zaproponowano osobisto kontakt z lekarzami i wyleczonymi, to okazalo
sie ze on ma pilna budowe komorki na dzialce :)))) Jestes "zakodowany"
Cooler i lepiej nie zadawaj pytan na ktorych odpowiedz nic a nic Cie nie
interesuje

Jurek

17. Data: 2006-06-12 19:40:00

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@W...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
e6dhvf$onv$...@i...gazeta.pl...

> Post zostal nadany dzisiaj na jednym z anglojezycznych forow.
>
> this is the original post:
> [and it seems very genuine.]
> in it, sister reports about death of her brother, who died suddenly, aged
> 36;
> while being on ON for ~4yrs [together with his family].
> i would suspect that he might have not fully understood ON's principles???
> do the symptoms tell a different story of his actual eating habits, which
> may
> indicate that he didn't follow ON accurately?
> [...]

ta Wiesia to nie jest aby twoje kolejne wcielenie, taki niesmialy powrot do
wlasciwej plci ;)

Jurek

18. Data: 2006-06-12 20:00:15

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klinton" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> aloha Jeff,
> Sunday, June 11, 2006, Jeff :

> tu
> polecana
> postepowac na codzien?
>
> nie zbulwersowala, raczej rosmieszyla

Domyślam się, że chyba rozśmieszył Cię mój skojarzeniowy żart na temat jabłka
Śpiącej Królewny...(?) ;)
Ale przeciez nic na to nie poradzę, że śpiączka cukrzycowa ma wiele wspólnego
z cukrem, dlaczego by nie z fruktozą jabłka? ;)

Obecnie dietetycy już zaczynają mówić, że z owocami jednak nie należy
przesadzać... 8)
Słyszałam już taki wywiad z panią dietetyk. Czas najwyższy...

> jak i reszta odpowiedzi

1. Ja na tej grupie nie napisałam żadnej odpowiedzi na tę "śmiertelną rewelację"
Jeffa o rzekomej śmierci brata jakiejś tam Wiesi z jakiegoś tam anglojęzycznego
forum.
2. Co to za wiarygodne źródło - forum? Jeff nawet nie podała linka do tego
forum, na które się powołuje. Każda Wiesia, Zosia, czy inny forumowicz może
napisać każdą bzdurę oczerniającą jakąś dietę, musi tylko mieć wystarczająco
wielką obsesję, żeby rozpowszechniać w sieci takie bezpodstawne donosy, a Jeff
tego nie brakuje. Po Jeff można się spodziewać WSZYSTKIEGO, a pustosłowie i
obelgi
to jej specjalność.
A co do mojej prawdziwej odpowiedzi na jej "rewelacje" to jest ona tu:
36&a=43403629

3. Bardzo mnie dotknąłeś przyrównując mnie do Jeff.... Uważam, że powinieneś
najpierw trochę poczytać wypowiedzi osób zanim o nich wydasz opinie.

A tu wizytówka Jeff:

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/d6
37674b693b35c6?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/46
e74fe2800e7267?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/fd
02bb4e6c9412ff?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/db
c17fc125a668cd?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/f8
22010cc0a9b5cd?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/01
21b931f257ea58?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/f7
556017de91a844?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/5c
07ff596addb884?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/5b
1fa9b88d8cfceb?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/7a
b8f5122eb43add?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/fd
02bb4e6c9412ff?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/2b
292be6f2213d39?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/2f
5edc241de6cf4a?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/d6
37674b693b35c6?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/db
c17fc125a668cd?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/13
7afb1dfdb33ae4?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/42
123ec0f15bdff0?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/a1
c9d2cfb4f5c29a?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3e
e4c4e39906c116?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/f0
94a39060444054?&hl=pl

Jeff jako "Marcin":
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/e9
7ccc8e4485fb8c?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/9a
7835956bdcf084?dmode=source
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/fc
b13a2e491e321a?
http://tiny.pl/gp39 , http://tiny.pl/gp3f , http://tiny.pl/gp3n ,
http://tiny.pl/gp36 , http://tiny.pl/gp3z ,

Jako "orzel i reszka na korzysc orla":
http://tiny.pl/gp65

Jako Gugu:
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/1a17
bb5740ec2294?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/22fd
766d49cb8fa8?&hl=pl

Jako "Duzy Toster":
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/bc
826a146e607867?

Jako "zlotowa":
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/81d9
29f46d616242?
http://tiny.pl/gpbv , http://tiny.pl/gpzq ,

Jako "m&w":
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/21
80a283a97ec81f?
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/48
0aaceda250dcb6?
http://tiny.pl/tx65
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/a7
aa7fac7ebd3ba0?dmode=source
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/74
9e5091d0bdb6b4?

Jako "Rabe Aaraon Szaber":
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/df
fdb93f0e671b65?dmode=source

Jako "Listonosz":
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/b8
47835db7fbb4ea?

Jako "J.M.": http://tiny.pl/gpz3

Jako "Pawel":
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/89
850144d4caf576?dmode=source

Jako "Maciej":
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/d9
05507aaedf67c6?

Jako "Piotr":
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/ff
c3fbeda2dd0c7d?dmode=source
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/b3
f3d78815d38644?dmode=source

Jako "Piotr (m)":
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/25
4f9bb5c7ee8164?dmode=source

Jako "satyryk":
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/5d
cd3836c808c136?dmode=source
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/24
2dafe950f8a02d?
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/a5
13a129bb7ede71?

Bez podpisu:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/d1
a203cae4517aaf?

Jako "Piotr tutaj czesto satyryk":
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/6a
943cb53b48c660?

Jako "m.w.":
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/bd
900089a2b8c22c?
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/10
119e7121760ef9?

Jako "orzel w koronie":
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/40
3556ac3c810a04?&hl=pl

"orzek w koronie": http://tiny.pl/gpvz
"orzel i reszka" : http://tiny.pl/gpbw
"orzelek i reszka": http://tiny.pl/gpvd
"orzelek i reszka": http://tiny.pl/gpbh
"orzel w koronie": http://tiny.pl/gpvb
"orzel i reszka na korzysc orla": http://tiny.pl/gpb9 , http://tiny.pl/gpvj ,
http://tiny.pl/gpv4

Jako "M.":
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/ae
4eff147c5a1bab?dmode=source&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/d3
410aa6ee1307fc?dmode=source&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/51
1b4b87343eed80?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/1e
c057e0d1944337?dmode=source&hl=pl

Jako "Gugu":
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/09b3
5f1b5428db38?dmode=source&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/7e23
58a1d8d69ad2?dmode=source&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/9786
65e6a5609634?dmode=source&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/9786
65e6a5609634?dmode=source&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/beb6
a3d1341fb329?dmode=source&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/c8f7
a3f86abdb80c?dmode=source&hl=pl

Jako Jef_f:
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/8e02
f3a8a9f03713?dmode=source&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/bdcc
a0758bf85edf?dmode=source&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/2ce4
76009e2e19e5?dmode=source&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/fcef
b3398f1bd62a?dmode=source&hl=pl

Możesz też wpisać mój nick i sprawdzić czy moje teksty są równie ordynarne:
http://groups.google.pl/advanced_search?hl=pl

Krystyna

19. Data: 2006-06-12 20:25:35

Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Krystyna*Opty*,
Monday, June 12, 2006, Krystyna*Opty* :

KO> 1. Ja na tej grupie nie napisałam żadnej odpowiedzi na tę "śmiertelną rewelację"
KO> Jeffa o rzekomej śmierci brata jakiejś tam Wiesi z jakiegoś tam anglojęzycznego
KO> forum.

reszta odp innych osob, nie wymienie bo nie pamietam i nie mam zamiaru
wymieniac ;]

KO> to jej specjalność.
KO> A co do mojej prawdziwej odpowiedzi na jej "rewelacje" to jest ona tu:
KO> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=36&w=433740
36&a=43403629

przeczytalem

KO> 3. Bardzo mnie dotknąłeś przyrównując mnie do Jeff.... Uważam, że powinieneś
KO> najpierw trochę poczytać wypowiedzi osób zanim o nich wydasz opinie.

okej, jesli jakos cie urazilem to przepraszam
czytam grupe pobieznie
i jako ogol [tu generalizuje, nie brac osobiscie do siebie ;]
wydaje mi sie jak ktos tu napisal dziecinada
typu wegetarianie[ew niskotluszczowi] vs. optymalni ;]

20. Data: 2006-06-12 21:50:22

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński pisze:

> Moze napisz, co to konkretnie bylo, jak zdiagnozowane oraz ile razy
> badales sie pod katem tych chorob _po_ przejsciu na diete Kwasniewskiego?

Jakas taka glucha cisza zapadla... No nic, poczekam jeszcze.

Osobnik o nicku slawekopty probuje mnie blokowac ;)
Kto sie przylaczy ?
jak to jest z tymi witaminami?
Orkisz
Re: Dieta Atkinsa najgorsza w/ g rankingu Consumer Reports