5 dl? - przepis na pizze Joli

1. Data: 2002-06-29 12:33:01

Temat: 5 dl? - przepis na pizze Joli
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile to na nasze?

Nie moge znaleźć nigdzie.

Pozdr
cherokee

P.S. Robie dzisiaj pizzę!!!!!!1

1. Data: 2002-06-29 12:46:14

Temat: Re: 5 dl? - przepis na pizze Joli
Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał(a):

> Ile to na nasze?

Ludzie! Ile można? Te jednostki przelicza się w 1 klasie szkoły
powszechnej. A 1 dl to oczywiście 0,1 l. (decy = 10^-1).

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
k...@b...tk otwarte okna"

1. Data: 2002-06-29 12:54:05

Temat: Odp: 5 dl? - przepis na pizze Joli
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konradku, ja jestem filologiem germańskim , nie matematykiem!

Dzieki ogromne.

BTW - nie lepiej podac w mililitrach?

pozdr

cherokee

1. Data: 2002-06-29 13:27:48

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał(a):

> Konradku, ja jestem filologiem germańskim , nie matematykiem!

A to trzeba być matematykiem, żeby skonczyć 1. kl. podstawówki?
;-)

> BTW - nie lepiej podac w mililitrach?

Nie widzę różnicy. Myślę, że kłopotliwe w .pl byłyby uncje. :-)

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
k...@b...tk Stranded in my mind

1. Data: 2002-06-29 19:48:56

Temat: Re: Odp: 5 dl? - przepis na pizze Joli
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Konradku, ja jestem filologiem germańskim , nie matematykiem!

A nie wstyd ci? Jesteś typowym dowodem poglądu, że humanista to ten, co nie
zna podstawowych zasad matematyki.

Nie wiedzieć ile to dl, to tak samo, jak nie wiedzieć kto to był Goethe.

Waldek

1. Data: 2002-06-29 21:39:04

Temat: Odp: Odp: 5 dl? - przepis na pizze Joli
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiedzieć ile to dl, to tak samo, jak nie wiedzieć kto to był Goethe.

Bez przesady!!!!!!

Jednostki dl raczej nie uzywa się we współczesnych przepisach kucharskich.

A z drugiej strony , niektórzy owszem, wiedza, kim był Goethe, ale nie
potrafią powiedzieć, co napisał. Dlatego, ze o tym sie codziennie mówi, nie
wymienia sie tytułów.

Więc uważam, że nie muszę się na tym znać, powiem więcej - nie mam na to
ochoty.

cherokee (zdenerwowana)

1. Data: 2002-06-30 01:12:52

Od: Art Plazewski. <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

waldemar z domu <w...@t...de> wrote:

>A nie wstyd ci? Jeste? typowym dowodem pogl?du, ?e humanista to ten, co nie
>zna podstawowych zasad matematyki.
>
>Nie wiedzie? ile to dl, to tak samo, jak nie wiedzie? kto to by? Goethe.
>
>Waldek

Wypraszam sobie...;-P
;-))

Art(Gruby).
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-06-30 08:04:05

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał(a):

> Jednostki dl raczej nie uzywa się we współczesnych przepisach
> kucharskich.

??? To nie uncja, tylko zwykła jednostka układu dziesiętnego.
Równie dobrze można by podać objętość w pikolitrach i ktoś,
kto skończył 1. kl. podstawówki powinien wiedzieć, ile to
jest...

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
k...@b...tk If you're caught out in the rain

1. Data: 2002-06-30 12:16:32

Temat: Re: Odp: Odp: 5 dl? - przepis na pizze Joli
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wymienia sie tytułów.
>
> Więc uważam, że nie muszę się na tym znać, powiem więcej - nie mam na to

To jest właśnie to. "Humaniści" są dumni z tego, że nie potrafią liczyć,
matematycy muszą znać Goethego. Otóż nie, prawdziwi humaniści nie zamykali
głowy i uszu na nauki tzw. ścisłe.

Nie wymagajmy za dużo, ale przynajmniej trochę ??

Bo inaczej to matematykom pozostanie tylko jeden cytat Goethego w głowie,
ten z "Goetz von Berlichingen".

Wracam do garów.

Waldek

1. Data: 2002-06-30 12:35:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 30 Jun 2002 14:55:46 +0200, "Jola L-L"
<j...@i...pl> wrote:

>Użytkownik "waldemar z domu" <w...@t...de> napisał w
>wiadomości news:afmspi$5od$02$1@news.t-online.com...

>Waldus ! TY NIE OGLADALES MECZU!!!????
>o tej godz. trwal mecz...
>
> Jola L-L cusik zdziwiona

ja takze...wlasnie wsyalam od tv...piekne gole ;)

na kolacje beda udawane, i ze sklerotycznej pamieci wyluskane
Sloppy Joes...zebym tylko naprawde pamietala, jak to
szlo...zrobie jakies byle jako wygaldajace hamburgery (bardziej
jakies zbitki mielonego z cebula), pomamlam to z fasolka w
pomidorowym sosie, podleje ketchupem i chyba juz...

Trysia, cale szczescie ze dzis przerwa w tenisie
K.T. - starannie opakowana

Karaluchy w kuchni pomocy !!!
ciasto na pizze- wloskie tajemnice z ojczyzny pizzy
Festiwal Grilla - Gdynia
Wino domowej roboty
jagody w pierogach