Re: 5 lat po slubie-dlugie

From: "Iwonka" <b...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: 5 lat po slubie-dlugie
Date: Fri, 4 Jan 2002 11:14:40 +0100

Użytkownik "Ewa" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
news:a13s7e$boe$1@opat.biskupin.wroc.pl...

> Może zapytajcie innych księży, np. z Karpacza, nie za bardzo rozumiem,
> dlaczego miałoby to być przeszkodą.
Bo nasi ksieza mowili,ze przeciez koscioly katolickie sa wszedzie,wiec
dlaczego cudujemy.A czy ktos z was byl w tej swiatyni? Jest wspaniala!
I nazywana "kosciolem szczesliwych malzenstw'
Ksiadz ewangelicki nie mial nic przeciwko,tylko nasi sie nie zgodzili.

>Spróbujcie popytać wśród znajomych o
> dobrego księdza, takiego naprawdę z powołaniem, są tacy!
Ewo,ja znalazlam takiego ksiedza. Powiedzial,ze da nam skromny slub
i Grzes nawet nie bedzie musial przystepowac do Bierzmowania.
Slub na zasadzie-on ateista-ja katoliczka-sakrament przyjmuje tylko ja.
Ale Grzes i tak powiedzial,ze nie bedzie stal przed #$^#*(&%^$$#*&()*_)
Wiecie,on jest strasznie ciety na to co kosciol robie.
Jak sie miesz do polityki,jak wychodza na jak ich wpadki.
Teraz bedzie u nas koleda i Grzes juz zapowiedzial,ze wychodzi :-(
Pozdrawiam mimo wszystko swiatecznie
Iwonka