Re[6]: 4:31 zwiazek a bardziej rozwiazek

Data: 2004-03-31 14:47:59
Temat: Re[6]: 4:31 zwiazek a bardziej rozwiazek
Od: myrdhin <r...@p...onet.pl>

Witaj Przemysław,

W Twoim liście datowanym 31 marca 2004 (16:35:59) można przeczytać:

PD> Użytkownik "myrdhin"
PD> <r...@p...onet.pl> napisał w
PD> wiadomości news:1086823659.20040331153639@poczta.onet.pl...

PD> Chcesz więc ją zbawić swoją obecnością przy niej ? Może chcesz uchronić
PD> innych przed nią ? Brawo, dzięki temu będziesz się czuł dobrze. Czy nie
PD> czujesz się dobrze, gdy myślisz "ja jestem w porządku, baardzo w porządku" ?
PD> Och - wolisz wybuchnąć, dać ujść frustracji i wkurwieniu, wykrzyczeć jak
PD> bardzo jesteś krzywdzony. Tak, ale to nie ma wpływu na wizję "jestem
PD> naprawdę bardzo w porządku". Ci inni co to roku nie wytrzymali - oni byli
> [...]

nie skreslilem ani slowa

poczulem ze cos mi mowi ze w tych slowach czai sie sporo

mozliwe ze chce nieswiadomie odpokutowac zwiazki mojej matki
i to mam leczyc

no bo kto nie ma prawa do bycia szczesliwym

ostatno ciagle chodzi mi po glowie nie chce by moj syn byl z nia - a
jak jest to i ja bede

boje sie jej ze zrobi cos sobie lub dzieciom

chce ja leczyc

uwazasz ze terapia rodzinna mimo instynktu mowiacego
Spierdaaaaalaaaaaaj
to cos zlego?

ja watpie ze ona sobie poradzi sama od 40stki w gore

--
Pozdrowienia,
myrdhin