Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!2.us.feeder.erje.net!xmissi
on!news.alt.net!news.astraweb.com!border5.newsrouter.astraweb.com!not-for-mail
Subject: Re: 9/11 raz jeszcze
Newsgroups: pl.misc.paranauki,pl.sci.psychologia
References: <ol78n7$3j5$1@node1.news.atman.pl>
<5982440d$0$41971$c3e8da3$3a1a2348@news.astraweb.com>
<olujab$jp2$1@node1.news.atman.pl>
<59833b7e$0$10689$c3e8da3$5d8fb80f@news.astraweb.com>
<olvr43$3kl$1@node2.news.atman.pl>
<5983d2e6$0$25639$b1db1813$65575428@news.astraweb.com>
<om0ru3$s4v$1@dont-email.me>
From: rs <n...@n...spam.info>
Date: Fri, 4 Aug 2017 10:53:49 -0400
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <om0ru3$s4v$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: en-US
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 33
Message-ID: <59848a7e$0$43795$c3e8da3$5e5e430d@news.astraweb.com>
Organization: Unlimited download news at news.astraweb.com
NNTP-Posting-Host: 6e9cad0f.news.astraweb.com
X-Trace: DXC=eg:V5?kPWXT1IA2mQNenURL?0kYOcDh@ZVEml2?d:RZPgNUH?V8:>H];n^U31oXNSZ_OLBii
_<T[_E0ViJd<BOoS4b4;oN0\CoWnDLkJE8R3F_
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.paranauki:226806 pl.sci.psychologia:740602
Ukryj nagłówki
On 8/4/2017 12:11 AM, Pszemol wrote:
> A może do tego trzeba było bardzo doświadczonych pilotów? A może (jak
>>> twierdzi ten oficer CIA)- było to w ogóle niewykonalne z technicznego
>>> punktu widzenia?
>>
>> jakbys dosluchal tego co mowi ten byly pilot CIA, to bys wiedzial, ze
>> on twierdzi, ze nikt nie mogl takiego manewru wykonac. jednak ktos te
>> samoloty poprowadzil, ktos nimi w wieze wjechal i z cala pewnoscia nie
>> byly to hologramy.
>
> Ale tak naprawdę co to znaczy że takiego manewru "nie można" wykonać?
> Nie można bo co??? Bo stewardesom pospadają szklanki z wózka?
> Bo popękają nity w poszyciu skrzydeł od zbyt dużego zgięcia skrzydeł?
koles mowi, ze taki samolot, na takiej wysokosci nie mozna osiagnac
takiej predkosci i nie mozna nim sterowac, bo skrzydla trzepocza.
> Inne rzeczy są na szkoleniu pilota samolotu pasażerskiego, gdzie masz
> kręcić spokojnie, z gracją, aby sobie paniusia maszerująca alejką
> między siedzeniami trafiła do klopa bez potykania się w wachlującym
> skrzydłami samolocie a inne gdy ktoś ten samolot traktuje jak pocisk
> pełen paliwa lotniczego wycelowanego w budynek i nie dba ani o los
> pasażerów, ani o przesilenia w materiale z którego zrobione są skrzydła
> ani też o ekonomię spalania paliwa i wiele innych spraw.
dokladnie. najtrudniejsze manewry zostaly wykonane przez orginalnych
pilotow, potem na autopilocie, a potem to juz spadek, prawie jak durna
kula karabinowa wycelowana w sciane. jakos nikt tego nie jest w stanie
zaakceptowac. bo to za proste, za nudne, zupelnie nie sexy i oczywiscie
po linii rzadowej, a wiadomo, ze rzad klamie. jakos jak nastaly rzady,
ktore klamia i matacza i nalezaloby sie wlasnie teraz nad tym
zastanawiac, to jakos im to nie przeszkadza. <rs>
|