Re: A, B lub C ?

1. Data: 2010-03-29 14:46:50

Temat: Re: A, B lub C ?
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Ja to myślę, że kwestia piękna nie jest wcale zasadnicza dla kobiet
> tak bardzo jak kwestia atrakcyjności, a zwłaszcza poczucia kobiecości.

Tak, na pewno chodzi tutaj o atrakcyjność oczywiście. Chociaż kobiety
lubią słyszeć miłe rzeczy na temat swojej urody nawet od innych kobiet.
W podtekście jest i tak z pewnością ta atrakcyjność dla mężczyzn, ale
ta niekoniecznie jest zbieżna z pięknem sensu stricto.

> Nie ma chyba większego komplementu dla mężczyzny niż usłyszeć
> od kobiety, że przy nim czuje się w pełni Kobietą i zobaczyć ten blask
> w jej oczach, gdy o tym komunikuje. ;)

A tego to nie wiem, co jest największym komplementem dla mężczyzny. ;)
Sądziłam, że raczej to, że on jest dla niej 100-procentowym mężczyzną.

> Nie wiem czy się ze mną zgodzisz, Ewa? :)

No to widzisz, tak się chyba częściowo zgodziłam. ;)

Ewa

2. Data: 2010-03-29 14:57:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, na wielu mężczyzn to też działa w pełni satysfakcjonująco.

A co w takim razie dla kobiety jest największym komplementem
jaki jest w stanie zakomunikować mężczyzna? :)

Coś w stylu: no i co ja bym bez CIEBIE zrobił? ;)

--
CB

[...]

3. Data: 2010-03-29 15:39:38

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> A co w takim razie dla kobiety jest największym komplementem
> jaki jest w stanie zakomunikować mężczyzna? :)
>
> Coś w stylu: no i co ja bym bez CIEBIE zrobił? ;)

Hm, no nie wiem... myślę, że coś takiego jest dobre:

http://www.youtube.com/watch?v=Yn6cGi6-EAo

;)

Ewa

4. Data: 2010-03-29 16:00:36

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-29 16:57, niebożę cbnet wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

A w życiu!

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

5. Data: 2010-03-29 16:14:25

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, oj! :))

http://www.youtube.com/watch?v=vjd6yIn2zmk
;)

6. Data: 2010-03-29 17:33:09

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Oj, oj! :))
>
> http://www.youtube.com/watch?v=vjd6yIn2zmk

No jakie to romantyczne!
Cage mi się w ogóle strasznie podoba. :)

Ewa

7. Data: 2010-03-29 17:48:19

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29-marzec-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

dzięki!
mówią, ze cage podobny do mnie.

--

z cyklu: Pytania Marianny.
- tata, a ile razy na świecie ja byłam zabawna?

8. Data: 2010-03-29 17:50:01

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-29 19:33, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> No jakie to romantyczne!

Film był straszną masakrą.
W ogóle te wszystkie komedie romantyczne to są raczej tragedie, z
akcentem na masakrę.

> Cage mi się w ogóle strasznie podoba. :)

Ten neptek bez jajek?
No weeeeeź....

Qra
--
Kończyła się zima. Ptaszek Waldemara wracał z ciepłych krajów.

9. Data: 2010-03-29 19:17:52

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Film był straszną masakrą.
> W ogóle te wszystkie komedie romantyczne to są raczej tragedie, z
> akcentem na masakrę.

Na szczęście nie oglądałam. Raczej unikam komedii romantycznych. Ze
względów wiadomych - brak kobiecości.

> Ten neptek bez jajek?
> No weeeeeź....

Nie ma jajek? Nie wiedziałam. ;)
Mnie on strasznie się podoba! Ten jego wzrok jak u zbitego psa... ach...

Ewa

10. Data: 2010-03-29 19:19:05

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 29-marzec-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> dzięki!
> mówią, ze cage podobny do mnie.

No coś Ty! No to teraz naprawdę żałuję, że zlikwidowałam ten profil.
;)

Ewa

Nektaru Mocy Łyk
Edukacja małżeńska.
_()_ dwie drogi
Z Holandii
Homoseksualizm w Kościele Katolickim. (Tylko dla myślących, spienieni proszeni na słoneczko)