Re: A, B lub C ?

1. Data: 2010-03-29 14:48:27

Temat: Re: A, B lub C ?
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:1ep4zqpbrv4v6.dlg@trenerowa.karma...

> no i tym razem zrobimy grupę moderowaną.
> żeby żadne mastery nam qrek nie podkradały.
>
> ale plan! alee plaaan!

I będzie na grupie porządek. Nasz porządek. Cała władza w naszych rękach. I
co powiemy - to będzie święte i obowiązujące. My będziemy wyznaczać granice,
wedle własnego uznania.

Spełniają się moje marzenia ! Cel, którego próba osiągnięcia trwa już parę
lat jest blisko.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

2. Data: 2010-03-29 14:53:56

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-29 16:48, niebożę Przemysław Dębski wychynęło i cichym
głosikiem ryknęło:
> [...]
> wyznaczać granice, wedle własnego uznania.
>
> Spełniają się moje marzenia ! Cel, którego próba osiągnięcia trwa już

To którego w końcu mastera obalacie panowie? Bo nie wiem, czy się bać,
czy się śmiać...

Qra
--
Jutro - najbardziej zapracowany dzień człowieczego życia.

3. Data: 2010-03-29 15:05:54

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-29 16:53, Qrczak pisze:
> Dnia 2010-03-29 16:48, niebożę Przemysław Dębski wychynęło i cichym
> głosikiem ryknęło:

> To którego w końcu mastera obalacie panowie? Bo nie wiem, czy się bać,
> czy się śmiać...

No nie wiem tren. Darujemy jej ? W końcu skruchę wyraża.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

4. Data: 2010-03-29 15:10:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dojrzewają do konceptu ewangelicznego: wszystkich kandydatów
na kandydatów i szlus. ;)

I trzeba będzie wtedy udawać "płeć piękną", aby się zakraść do
moderowanego raju masterów psychologicznych. ;D

--
CB

5. Data: 2010-03-29 15:18:37

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-29 17:10, cbnet pisze:
> Dojrzewają do konceptu ewangelicznego: wszystkich kandydatów
> na kandydatów i szlus. ;)
>
> I trzeba będzie wtedy udawać "płeć piękną", aby się zakraść do
> moderowanego raju masterów psychologicznych. ;D

No daj spokój. Ty będziesz wpuszczany wprost, razem ze swoją nagą prawdą
o nas. Wbrew pozorom to będzie przydatne. Już my we dwóch postaramy się
o to by nasi poplecznicy dawali często wyraz temu, iż nikt nie traktują
poważnie tego co piszesz, a cała reszta będzie bała się wychylić - nawet
jeśli będzie miała inne zdanie ;) Zresztą co my tu teraz robimy ? Czyż
właśnie nie to ? ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2010-03-29 17:13:47

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29-marzec-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

ŻEBY TYLKO NIE POPEŁNIĆ BŁĘDU!

--

ta sygnaturka jest chora. chora!

7. Data: 2010-03-29 17:15:03

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> No nie wiem tren. Darujemy jej ? W końcu skruchę wyraża.

ja tam może bym i darował. ale zasady. zasady!

8. Data: 2010-03-29 17:16:54

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poważnie tego co piszesz, a cała reszta będzie bała się wychylić - nawet
> jeśli będzie miała inne zdanie ;) Zresztą co my tu teraz robimy ? Czyż

oczywiście! i to całkiem jawnie - to jest największa szatańskość owego
plaanu. przez dwa a. AA.

--

komuś tu psycha klęka, a ja się zaraz dowiem komu.

9. Data: 2010-03-29 17:21:30

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-29 19:15, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Dnia 29-marzec-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

> ja tam może bym i darował. ale zasady. zasady!

Sprawdź mnie sprawdź mnie sprowokuj mnie jak śmiesz!

Qra
--
Kończyła się zima. Ptaszek Waldemara wracał z ciepłych krajów.

10. Data: 2010-03-29 17:47:19

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Dnia 2010-03-29 19:15, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Sprawdź mnie sprawdź mnie sprowokuj mnie jak śmiesz!

jesteśmy z innego świata.
wy qra do tego świata nie pasujecie.
wy pasujecie do tamtego świata.
jak świat światem te światy nie będą jednym światem.

zresztą to po mnie spływa jak po kaczce, qro.

Re: A, B lub C ?
Nektaru Mocy Łyk
Edukacja małżeńska.
_()_ dwie drogi