Re: A, B lub C ?

191. Data: 2010-03-30 15:19:20

Temat: Re: A, B lub C ?
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 30-marzec-10, zażółcony wlazł między psychopatów i wykrakał:

> akurat to, to się nawet grało :)

Podnieśliście mnie na duchu.
Już myślałam, że nikt tu oprócz mnie nie lubi Sojki.
:)

Ewa

192. Data: 2010-03-30 15:25:02

Od: zażółcony <z...@m...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Podnieśliście mnie na duchu.
> Już myślałam, że nikt tu oprócz mnie nie lubi Sojki.
> :)
Sojka (którego po twarzy ciągle posądzam o jakąś bardzo nietypową
odmianę mongolizmu ;) to naprawdę master muzyczny, jak dla mnie jest.
No i się starzeje - jak wszyscy my się starzejemy.
Ale swój udział w redartowym dojrzewaniu miał :)

193. Data: 2010-03-30 15:34:38

Od: zażółcony <z...@m...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Ja na tobie? Nie sądzę.
> Jak przecież zdałem sobie sprawę, że do ciebie nie dotrę,
> to nie byłem przykry.
> Jak masz do mnie jakiś żal, to powinieneś skierować go raczej
> do swoich oczekiwań, o które bynajmniej się nie prosiłem.
Żal to się ma do ludzi, z którymi się czuje związek i ma jakieś
oczekiwania. Ew. wobec takich, co atakują w autobusie
a drzwi zamknięte.
Miałem żal do kumpla w podstawówce, który wydawał
mi się kumplem, a potem się okazało, że rozpowiada
niby nasze tajemnice innym. Tak - miałem żal. I kumpla
wymieniłem na lepszego. To był naprawdę dobry ruch.
Nowy kumpel nawet by nie pomyślał o takich ruchach,
miał własny dom z własnym stołem pingpongowym,
własne króliki we własnym ogródku, a czasowo miał
też świnki morskie, z których jedną za darmo przyswoiłem.

Byłoby też sporo kiedyś tam żali do żony - które udało się
wyjaśnić bez konieczności wymiany. Ale trzeba było
o to powalczyć. Po równo - ze sobą i z małżonką.
To także było kilka naprawdę dobrych ruchów
i takze kilka raczej złych.

> A z cbnetem to macie zadawnione porachunki i których tylko
> coś tam słyszałem hasłowo, więc musisz sam to z nim załatwić.
> Ja tu nic nie mogę no i nie chcę oczywiście.
Ja tego nawet nie nazywam porachunkami.
Dla mnie jest on po prostu zbyt niestabilny i miejscami zbyt
'nieludzki', żeby stawiać mu 'typowe' wymagania dot. relacji
międzyludzkich.
Obecnie raczej unikam, no chyba, że wyraźnie woła - to coś
tam wtrącę.

194. Data: 2010-03-30 16:04:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Mar 2010 14:34:52 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Przede wszystkim od jaj. W ramach zwyżek prorodzinnych.

Ale to od tych jaj nieprzypisanych? - aha, bykowe znaczy... Eeee, to już
było i nie kurnik chodziło.

195. Data: 2010-03-30 16:07:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Mar 2010 16:10:53 +0200, cbnet napisał(a):

> OK, Ewa, nie spinaj się już tak... w dodatku przed samymi świętami.
> Poddaję się.
> Powaga. ;)
>
> PLONK.

No i się skończyło, co się nawet jeszcze dobrze nie zaczęło ;-PPP

196. Data: 2010-03-30 16:08:13

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-30 16:42, niebożę zażółcony wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Już jakiś czas temu przeszedł bez sprzeciwu pomysł uznania qry za
> winniczka ;)
> Widzieliście kiedyś, jak winniczek składa jaja ?

W głębokiej tajemnicy.

Qr-niczek
--
Dzieciaki! Nie sposób z nimi żyć, a zastrzelić nie wolno.

197. Data: 2010-03-30 16:08:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Mar 2010 17:25:02 +0200, zażółcony napisał(a):

> [...]
> No i się starzeje - jak wszyscy my się starzejemy.
> Ale swój udział w redartowym dojrzewaniu miał :)

Nio, kochankę miał.

198. Data: 2010-03-30 16:56:44

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No i się skończyło, co się nawet jeszcze dobrze nie zaczęło ;-PPP

Dalsze odcinki wenezueli możesz obejrzeć na polsacie.

Ewa

199. Data: 2010-03-30 17:47:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Mar 2010 18:56:44 +0200, medea napisał(a):

> Dalsze odcinki wenezueli możesz obejrzeć na polsacie.

Nawet nie pamiętasz, że mam tylko "1" i "2" ???
:-)

200. Data: 2010-03-30 18:00:44

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30-marzec-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Dobrze jest. On ukłuje, a my przygarniemy, pocieszymy.
> ... i +1 do kurnika, w zasadzie bez żadnych kosztów.

w takim układzie to kurnik nam pęknie po tygodniu.
trzeba będzie wprowadzić jakieś fikcyjne postacie, żeby ten virtual
zagospodarować. się zaczyna to już rozrastać.

> [...]
> wyciągnąć. Musimy jakimś szyfrem zacząć gadać, bo on chyba podczytuje i
> uczy się skubany. Nie tak dalej jak wczoraj przecież o jawności działań

spoko, on czai litery, ale sensu ani dudu.

> P.S.
> I nie mogę się doczekać kiedy wprowadzę podatki !

cyckowe!

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

Re: A, B lub C ?
Nektaru Mocy Łyk
Edukacja małżeńska.
_()_ dwie drogi