Re: A, B lub C ?

181. Data: 2010-03-30 13:32:26

Temat: Re: A, B lub C ?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-30 14:34, niebożę Przemysław Dębski wychynęło i cichym
głosikiem ryknęło:

Rozbój!

Qra
--
A ja właśnie potrzebuję kogoś kto bezpłatnie skoczy dla mnie po piwo. W
zamian będzie miał moją dozgonną wdzięczność.

182. Data: 2010-03-30 13:39:28

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-30 15:32, Qrczak pisze:
> Dnia 2010-03-30 14:34, niebożę Przemysław Dębski wychynęło i cichym
> głosikiem ryknęło:

> Rozbój!

Zawsze pozostaje Ci lobbowanie w komisji na rzecz uznania kury za rybę,
ikra jako dobro ogólnokurnikowe opodatkowaniu nie będzie podlegać.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

183. Data: 2010-03-30 13:57:53

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> Macie coś lepszego niż to?
> To dawajcie. :)

Mamy. Zanuć sobie:

http://www.youtube.com/watch?v=a1tkwykWu0s

Ewa

184. Data: 2010-03-30 14:02:59

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Dla jasności: ta ~teoria bynajmniej nie z dzisiaj, w sensie niezależnie
> od "wszystkiego".

Oczywiście nie z dzisiaj, bo przecież w ogóle wcześniej "nie śmiałeś się
do wielce szacownej Qry wyrażać".

Nieźle jesteś obłudny. Chyba tylko z XL możecie konkurować w tej dziedzinie.

Ewa

185. Data: 2010-03-30 14:10:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konkretnie sprzed 2 dni.

OK, Ewa, nie spinaj się już tak... w dodatku przed samymi świętami.
Poddaję się.
Powaga. ;)

PLONK.

--
CB

186. Data: 2010-03-30 14:11:00

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budka trutka?

Dzięki. ;)

187. Data: 2010-03-30 14:38:11

Od: zażółcony <z...@m...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza.
> Kobiety bardziej się otwierają, czasem dostaną w konsekwencji cięgi,
> a później okładają przypadkowych "samców" za grzechy kogoś innego
> gdy tylko poczują najdrobniejsze ~ukłucie starej traumy, zwykle na
> zasadzie dmuchania na zimne.

Zamienić "samców" na "dziouchy na psp", potem 'Kobiety' na 'Ender'
i znów korzystamy z pełni dobrdziejstw niezwykłego zmysłu obserwacyjnego
cebe.
Co tam, że to zmysł projekcyjny - ważne, że celny ;)

188. Data: 2010-03-30 14:42:24

Od: zażółcony <z...@m...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zawsze pozostaje Ci lobbowanie w komisji na rzecz uznania kury za rybę,
> ikra jako dobro ogólnokurnikowe opodatkowaniu nie będzie podlegać.
Już jakiś czas temu przeszedł bez sprzeciwu pomysł uznania qry za
winniczka ;)
Widzieliście kiedyś, jak winniczek składa jaja ?

189. Data: 2010-03-30 14:46:24

Od: zażółcony <z...@m...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-03-30 14:01, niebożę cbnet wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Ja już nie muszę dochodzić. Żylastość ma swoje dobre strony.
> A że i Tobie udało Ci się dobrze bawić, respekt CB.
> Powaga
Wiecie co - musimy otworzyć teatrzyk ... Nie podoba mi się to, że tak
samotnie tu ROTFLuję ...

190. Data: 2010-03-30 14:51:02

Od: zażółcony <z...@m...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Ja się przynajmniej na nikim nie wyżywam
> tylko idę w swoją stronę.

A za Tobę próbuje nadążyć Twoja TŻ, tylko, że się już przyzwyczaiła,
że co chwilę traci Cię z oczu ?

Ja, swój, swoim, wobec siebie.
To ma wady, Ender.

Uważasz, że na mnie się z cbnetem ani przez chwilę nie wyżywałeś ?
No weź, stary ;)

Re: A, B lub C ?
Nektaru Mocy Łyk
Edukacja małżeńska.