Re: A, B lub C ?

1. Data: 2010-03-27 19:54:02

Temat: Re: A, B lub C ?
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> Ale w delegacji poszliście po zajęciach do baru, po kilku drinkach
> zalśniła iskierka w kieliszku, potem w jej oku i sam nie wiesz jak to
> się stało.
> Było naprawdę nieźle.
> Budzisz się rano w pokoju hotelowym obok niej, nagiej i uroczej i myślisz:

"O ku*wa", znowu ten sam scenariusz...
Wymiotne.
I.

2. Data: 2010-03-27 20:22:15

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> "O ku*wa", znowu ten sam scenariusz...
> Wymiotne.
> I.

A mnie porusza ten scenariusz - naprawdę. A szczególnie ta uroczość
skacowanej kobity zaraz po jej przebudzeniu.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

3. Data: 2010-03-27 20:27:07

Od: zażółcony <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> A mnie porusza ten scenariusz - naprawdę. A szczególnie ta uroczość
> skacowanej kobity zaraz po jej przebudzeniu.

Może zależy od której strony patrzeć ?

4. Data: 2010-03-27 20:31:00

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-27 21:27, niebożę zażółcony wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Może zależy od której strony patrzeć ?

Sugerujesz, że leżała tyłem?

Qra

5. Data: 2010-03-27 20:37:08

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Może zależy od której strony patrzeć ?

Od wewnątrz mówisz ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2010-03-27 20:38:12

Od: zażółcony <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-03-27 21:27, niebożę zażółcony wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Sugerujesz, że leżała tyłem?
Żebyśmy się dobrze zrozumieli: chodzi mi o taki
stan ułożenia skacowanych ciał, który
mógłby w przybliżeniu służyć w podstawówce za przykład
symetrii środkowej, nie osiowej. No wicie - 69.
Nos w raju.

7. Data: 2010-03-27 20:38:27

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> A mnie porusza ten scenariusz - naprawdę. A szczególnie ta uroczość
> skacowanej kobity zaraz po jej przebudzeniu.

Zakochał się, ot co! ;)

Ewa

8. Data: 2010-03-27 20:39:41

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Zakochał się, ot co! ;)

A kiedy się obudziła ofiarował jej różę, kefirek i alka seltzer ;)

--

Paulinka

9. Data: 2010-03-27 20:42:31

Od: zażółcony <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:holq1u$n35$2@node1.news.atman.pl...

> ... i alka seltzer ...
... który niestety wpadł do kaczki ...
... ale o dziwo - trafił tam na szczękę :)

10. Data: 2010-03-27 20:45:10

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> A kiedy się obudziła ofiarował jej różę, kefirek i alka seltzer ;)

Moim zdaniem Ender zdecydowanie zbyt szybko lokuje swoje uczucia. ;)

Ewa

Re: A, B lub C ?
Re: A, B lub C ?
Re: A, B lub C ?