Re: A, B lub C ?

11. Data: 2010-03-27 20:46:10

Temat: Re: A, B lub C ?
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Moim zdaniem Ender zdecydowanie zbyt szybko lokuje swoje uczucia. ;)

Może on rzeczywiście się powinien podwiązać, żeby z tego dzieci potem
nie było ;)

--

Paulinka

12. Data: 2010-03-27 20:46:34

Od: zażółcony <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <R...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:holq1u$n35$2@node1.news.atman.pl...

> ... który niestety wpadł do kaczki ...
> ... ale o dziwo - trafił tam na szczękę :)

Fuck, alka seltzer pomylił z Corega Tabs ...

13. Data: 2010-03-27 20:46:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Moim zdaniem Ender zdecydowanie zbyt szybko lokuje swoje uczucia. ;)
>
> Ewa

Może i lokuje, ale czy są to uczucia?
:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

14. Data: 2010-03-27 20:48:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zażółcony" <R...@o...pl> napisał w wiadomości

> Fuck, alka seltzer pomylił z Corega Tabs ...

Cholera, współczuję...Chyba kaca Ci ten Corega Tabs nie wyleczył, ale za to
popatrz na swoje protezy zębowe- prawda, że białe?

:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

15. Data: 2010-03-27 20:48:42

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-27 21:46, niebożę zażółcony wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Użytkownik "zażółcony" <R...@o...pl> napisał w wiadomości

> Fuck, alka seltzer pomylił z Corega Tabs ...

Też musująca.

Qra

16. Data: 2010-03-27 20:49:23

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> Użytkownik "zażółcony" <R...@o...pl> napisał w wiadomości

> Fuck, alka seltzer pomylił z Corega Tabs ...

A tego nie sprzedają w formie maści?
Qrcze może on pomylił corega tabs z żelem intymnym Durexa?!

--

Paulinka

17. Data: 2010-03-27 20:49:24

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-27 21:45, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Dokuje.

Qra

18. Data: 2010-03-27 20:51:17

Od: zażółcony <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Użytkownik "zażółcony" <R...@o...pl> napisał w wiadomości

> Cholera, współczuję...Chyba kaca Ci ten Corega Tabs nie wyleczył, ale za
> to popatrz na swoje protezy zębowe- prawda, że białe?

Chiron, czy mi się wydaje, że zupełnie przypadkiem
zmieniasz obiekt żartów ?

19. Data: 2010-03-27 20:54:46

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Chiron, czy mi się wydaje, że zupełnie przypadkiem
> zmieniasz obiekt żartów ?

Nie lubię go. Jednak nie wali się w kogoś w kupie jak w bęben- nie podoba mi
się to. To nie fair. Ciebie lubię- no to co?

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

20. Data: 2010-03-27 20:55:02

Od: zażółcony <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:holqk4$n35$4@node1.news.atman.pl...

> A tego nie sprzedają w formie maści?
> Qrcze może on pomylił corega tabs z żelem intymnym Durexa?!
No to nieźle w nocy szorowali ...

Re: A, B lub C ?
Re: A, B lub C ?
Re: A, B lub C ?