Re: A, B lub C ?

71. Data: 2010-03-28 19:01:07

Temat: Re: A, B lub C ?
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Przyjmujesz buziaki urodzinowe? :)
> Jeśli tak, to masz jednego ode mnie: mmmmmmua. :D

Aż się spłoniłam ;)
Dziękuję, urodziny miałam w styczniu :)

--

Paulinka

72. Data: 2010-03-28 19:18:49

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
k_Polish_hen-20080728.jpg

> To chyba TŻ, bo kogut...
>
> Ewa

Qra z tym kogutem jest tylko dla jaj:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

73. Data: 2010-03-28 19:18:52

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miło mi. :)

Nic nie szkodzi, niech będzie jako zadatek na styczeń. ;D

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hoo9pe$uve$1@node2.news.atman.pl...

74. Data: 2010-03-28 19:30:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Mar 2010 20:06:49 +0200, Marchewka napisał(a):

> Pojawienie sie takich, jak Ty.

> I.

Naprawdę cholernie fajnie piszesz :-]

75. Data: 2010-03-28 19:31:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Mar 2010 20:11:13 +0200, medea napisał(a):

> To nie od lubienia ani nielubienia zależy (tak na moje oko). Redart
> analizuje tych, którzy spełnią dwa warunki: wydają mu się ciekawi oraz
> są wystarczająco odporni psychicznie. ;)

...i w zw. z tym można sobie na nich robić eksperymentalne "analityczne"
jazdy bez brania na siebie opowiedzialności, że się po nich zabiją, tak?

--
XL ciekawie odporna czy odpornie ciekawa - jakktochce

76. Data: 2010-03-29 07:21:40

Od: zażółcony <z...@m...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-03-28 20:11, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Widocznie w żadnej z kategorii nie utrzymałam się zbyt długo.

Ech, kobitki ...
Redart by rzekł, że po prostu skupia się na przypadkach otwartych,
które wręcz napierają na grupę z jakimiś problemami - i w miarę czytelnych.

Qra jest trochę jak winniczek - jak się ją dotknie, to się szybko cofa
a nawet grozi spadkiem z gałązki ;) - i wcale mnie to zresztą nie dziwi.
Taka Qra właśnie jest. Delikatna, wychylajaca oko na zewnatrz,
ale z solidnym, pewnym domem pod ręką.

Obecnie w swoim podejściu do ludzi uznaję zasadę, że ludzie
po to mają związki, by się w nich nawzajem wspierać. Związki
międzyludzkie, te w realu, są dźwignią i podstawowym środowiskiem
wzrastania, a także pracy ze wszelkimi problemami natury psychicznej.
Staram się wychwytywać ludzi, u których widzę szansę na pomoc
przez analizę ich związków z innymi ludźmi, wsparcie tych relacji,
wykorzystanie tych relacji.

U Qry wyczuwam wiele spraw i małych zaplątań, tyle, że Qra dość
kategorycznie stwierdziła, że męża absolutnie tu mieszać nie wolno ;)
A wydaje mi się, że to mąż, relacja z nim - jest tu kluczowa, jeśli
'chcemy iść dalej'.

BTW. A globowi poleciłbym, by naprawdę kupił sobie psa ;)

77. Data: 2010-03-29 07:32:23

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@m...on.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 'chcemy iść dalej'.
>
> BTW. A globowi poleciłbym, by naprawdę kupił sobie psa ;)

A Ty- czy kupiłeś już sobie kwiatka?

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

78. Data: 2010-03-29 09:40:05

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-29 09:32, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Użytkownik "zażółcony" <z...@m...on.pl> napisał w wiadomości

> A Ty- czy kupiłeś już sobie kwiatka?

A mimoza może być?
Bo ja mam ładną odchodowaną mimozę dla Rediego.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

79. Data: 2010-03-29 09:43:58

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A mimoza może być?
> Bo ja mam ładną odchodowaną mimozę dla Rediego.

Ze ślimaczkiem?

Ewa

80. Data: 2010-03-29 09:45:34

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-29 09:21, niebożę zażółcony wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> [...]
> a nawet grozi spadkiem z gałązki ;) - i wcale mnie to zresztą nie dziwi.
> Taka Qra właśnie jest. Delikatna, wychylajaca oko na zewnatrz,

Wzruszyłeś mnie, zółciutki.

> [...]
> kategorycznie stwierdziła, że męża absolutnie tu mieszać nie wolno ;)
> A wydaje mi się, że to mąż, relacja z nim - jest tu kluczowa, jeśli

A co mi tam, lubię Cię to Ci ułatwię. To nie relacja z TŻ jest kluczową.
Relacje obecne są konsekwencją zaszłości z przeszłości.

Qra, ślimaczka