Re: A co jesli ja chce dziecka?

From: "Ania Björk \(sveana\)" <s...@h...com>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: A co jesli ja chce dziecka?
Date: Sun, 1 Jun 2003 13:54:51 +0200
Sender: s...@p...onet.pl@h224n2fls34o1102.telia.com

"lukas3339" <l...@g...net.pl(ease remove me)> skrev i meddelandet
news:bbcns5$4tq$1@news.onet.pl...
> Mam taki problem, ktorym chcialbym sie z Wami podzielic. Otoz mam 24 lata
> ( w tym roku 25 ), moja dziewczyna tyle samo, nasz zwiazek trwa blisko
> poltora roku. Jest nam dobrze razem, wiemy ze chcielibysmy byc razem w
> przyszlosci ale... no wlasnie pojawil sie jeden problem. Ja od "zawsze"
wiem
> ze moja wizja przyszlosci to ja + zona + dziecko ( moze dzieci ). To chyba
> naturalne ze w pewnym okresie zycia czlowiek czuje jakis instynkt
> macierzynski. No i wlasnie wczoraj rozmawialismy powaznie na temat
> [...]

Nie wiem, czy troszke Cie pociesze, czy nie, ale dla mnie, kiedy bylam w jej
wieku, dzieci byly ostatnim lub nieistniejacym celem mojego zycia. Nie
wyobrazalam sobie "czegos takiego". Dokladnie ja rozumiem, i dlatego mysle,
ze moze i ona zmieni zdanie. Ja wiem, ze to niewielka pociecha, ale zawsze
cos.... Z tym ze u mnie ta zmiana priorytetow nastapila, kiedy juz mocno
stanelam nogami na ziemi (praca, status, potem jeszcze zmiana kraju
zamieszkania - no i pojawienie sie odpowiedniego kandydata na ojca dla moich
potencjalnych maluchow). Troche to trwalo, i byl w tym element hazardu z
zyciem, bo rodzenie w pozniejszym wieku to i czasem trudne, i niebezpieczne
manewry - ale wszystko sie udalo. Mam teraz 42 lata i dwoch pieknych
synow......bez ktorych nie wyobrazam sobie mojego zycia :-)

Pozdrowienia

--
Ania Björk
Björn Alexander Vincent (7 grudnia 1997),