A gdyby tak...

1. Data: 2002-05-11 16:44:32

Temat: A gdyby tak...
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

A gdyby tak dolaczyc miejsce naszego zamieszkania do naszych ksywek, czy
nie byloby ciekawiej, wiedziec od razu, gdzie kto mieszka? Jakos mi tego
brakuje. Zapraszam innych do odkrycia sie.

Magdalena Bassett
Santa Barbara, California

1. Data: 2002-05-11 16:55:07

Temat: Re: A gdyby tak...
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie byloby ciekawiej, wiedziec od razu, gdzie kto mieszka? Jakos mi tego
> brakuje. Zapraszam innych do odkrycia sie.

Jestem ZA :o))))

Bozenka z Wilna :o)
Warszawa - Wilno

ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk

1. Data: 2002-05-11 16:57:59

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@w...net> napisał(a):

> A gdyby tak dolaczyc miejsce naszego zamieszkania do naszych
> ksywek, czy nie byloby ciekawiej, wiedziec od razu, gdzie kto
> mieszka? Jakos mi tego brakuje. Zapraszam innych do odkrycia sie.

Musiałbym dla tej grupy zmieniać sygnaturki, ale na raz oczywiście
nie ma problemu:

Konrad Brywczyński - obecnie Warszawa-Bielany

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
k...@b...tk Stranded in my mind

1. Data: 2002-05-11 18:04:42

Od: "Grzegorz Ostrowski" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochana!

Ja "fizycznie" mieszkam we warsiawce, a dokładniej w markach, ale sercem,
duszą i całym swoim jesstestwem mieszkam w Olsztynie - najpiękniejszym
miejscu na ziemi!

pozdr,
nudny grzesio

1. Data: 2002-05-11 18:06:31

Od: "Grzegorz Ostrowski" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oczywiście
> Ania
> Wrocław, dolnośląskie, Polska :))

Piękne miejsce też!
Bardzo lubie Wrocław, mimo, ze tak daleko od Olsztyna!
Tam podobna atmosfera i fluidy płynące od ludzi.

pozdr,
nudny grzesio

1. Data: 2002-05-11 18:10:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Piękne miejsce też!
>Bardzo lubie Wrocław, mimo, ze tak daleko od Olsztyna!
>Tam podobna atmosfera i fluidy płynące od ludzi.
>
>pozdr,
>nudny grzesio

Oczywiscie!

Krysia - 1/2 zycia - Wroclaw (Biskupinianka jestem, z urodzenia)
1/2 zycia - Washington, Tyne and Wear, N-E England
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-05-11 18:12:09

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-05-11 18:16:35

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Krysia - 1/2 zycia - Wroclaw (Biskupinianka jestem, z urodzenia)
> 1/2 zycia - Washington, Tyne and Wear, N-E England
> K.T. - starannie opakowana

A w Nigerii u Laurenta nie bylas? Tak jakos cos mi sie zdawalo...;-))

******
m-gosia
******

1. Data: 2002-05-11 18:22:07

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:iinqdu0dvdq3on20g88kovhsn0cd6o94ag@4ax.com...
> Krysia - 1/2 zycia - Wroclaw (Biskupinianka jestem, z urodzenia)

No wiec serdeczne pozdrowienia z Biskupina, a konkretnie z
Jackowskiego:))))))))))))
Ewa - nie "z urodzenia", ale obecnie Biskupinianka;)

1. Data: 2002-05-11 18:23:14

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Ostrowski" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Piękne miejsce też!
> Bardzo lubie Wrocław, mimo, ze tak daleko od Olsztyna!
> Tam podobna atmosfera i fluidy płynące od ludzi.
>
> pozdr,
> nudny grzesio

też lubię Olsztyn, ale ywam am bardzo rzadko, ostatnio prawie wcale :((

pozdr
Ania

Shoarma
(OT) Nowa tu jestem i chciałam się przywitać :)
Po goscinnych wystepach w PL
Dlaczego biszkopt sie zapada?
mam treme