Re: A jakie tam sankcje :-)

Data: 2017-12-26 21:19:33
Temat: Re: A jakie tam sankcje :-)
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid>

Am 26.12.2017 um 20:38 schrieb Kviat:

> Tyle, że ten bolszewicki bezmózg się upiera, że Stalin Nobla dostał. Ale
> nie odebrał... :/
> Z takiej głupoty można się pośmiać, to stosunkowo niezbyt groźne, jak
> płaskoziemcy, czy coś takiego. Ale są granice tolerancji których
> przekroczyć się nie da.

> Problem w tym, ze tacy ludzie bez przyzwoitości i moralności jak ona,
> celowo przekręcają. Praktycznie wszystkie fakty, które im nie pasują do
> koncepcji. Trzeba być debilem, albo wyrachowanym skurwielem, żeby tak
> prosto w oczy kłamać. Innej możliwości nie ma.
> [...]

Wlacze sie z boku do tej dyskusji o sankcjach i UE. Dziwi mnie bardzo i
nie rozumiem calej logiki tego dramatu. Czytam na roznych forach i
grupach o plynacym z Zachodu zniewoleniu, o niemieckiej Unii, o
"Eurokolchozie", "dyktacie Brukseli", zagrozeniach dla tozsamosci,
lewakach, kalifatach, agresji itd. itp. To czy nie powinien cieszyc
cieszyc fakt, ze wreszcie moze bedzie okazja uciec od tych podstepnych
wrogow, ktorzy na dodatek chca zmusic dumny narod do porzucenia wlasnej
waluty na rzecz kontrolowanych z Frankfurtu sztucznych pieniedzy,
ktorymi jeszcze bardziej zniewola ludzi? Wypiac sie na czlonkostwo w tej
tzw. unii europejskiej, do ktorej Polska podobno nawet doplaca? Ujawnic
prawde i ludzie przyklasna polexitowi!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej