A jakie tam sankcje :-)

21. Data: 2017-12-26 20:38:18

Temat: Re: A jakie tam sankcje :-)
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-26 o 19:03, FEniks pisze:

> Podobnie jak z Hitlerem, Mussollinim itp. Zgłosić można każdego.

Tyle, że ten bolszewicki bezmózg się upiera, że Stalin Nobla dostał. Ale
nie odebrał... :/
Z takiej głupoty można się pośmiać, to stosunkowo niezbyt groźne, jak
płaskoziemcy, czy coś takiego. Ale są granice tolerancji których
przekroczyć się nie da.

> Hakatomba, kometa Harleya, Nagroda Nobla dla Stalina - jeśli ktoś czyta
> tylko dwie pierwsze linijki, i to nie zawsze ze zrozumieniem, a przy tym
> połowę zapomina lub przekręca, to powstają takie smaczki. ;)

Problem w tym, ze tacy ludzie bez przyzwoitości i moralności jak ona,
celowo przekręcają. Praktycznie wszystkie fakty, które im nie pasują do
koncepcji. Trzeba być debilem, albo wyrachowanym skurwielem, żeby tak
prosto w oczy kłamać. Innej możliwości nie ma.
Ona doskonale zdaje sobie sprawę, że gada głupoty. Udaje, że nie widzi
Piotrowicza w pis. Udaje, ze nie widzi tej całej obrzydliwości
rasistowskiej i chorego nacjonalizmu, imperium Rydzyka, łamania prawa itd.
Ona to widzi i jej to pasuje.
Tacy jak ona zdarzają się niestety w każdych czasach. W filmie "Róża"
główny bohater nazwał takiego odpowiednio.

Pozdrawiam
Piotr

22. Data: 2017-12-26 20:54:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Tyle, że ten bolszewicki bezmózg się upiera, że Stalin Nobla dostał. Ale
> nie odebrał... :/

Bezmózgiem jest ten, którego cała ,,wiedza" bazuje na internecie i jeśli
czegoś tam nie znajduje, to wg niego tego nie ma.
Bo taki bezmózg nie wie, że wiedza istniała ZANIM pojawił się internet.
Potem jej najbardziej nadającą się do podania bezmózgiemu motłochowi część
umieszczono w tym rzekomo niezależnym medium, a resztę skrzętnie
ocenzurowano i tylko nieliczni mają do niej dostęp.
I nie będą bezmózgich oświecać, bo jedyne co z tą wiedzą są w stanie zrobić
bezmózgi to... narobić.
--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite

23. Data: 2017-12-26 21:19:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-26 o 20:14, XL pisze:

> Chyba ty.
> XL:
> ,,Tu sankcje i tu sankcje - i tyle podobieństwa. Sankcje USA przeciw komunie
> a sankcje UE przeciw suwerenności i demokracji."

Nie wycieraj sobie gęby demokracją.
W Polsce już nie ma demokracji. Dlatego będą sankcje.
I zajebiście jesteśmy suwerenni, skoro losy Polski zależą od Orbana.
Za szybko wstałaś z kolan i ci krew z mózgu odpłynęła.

> ?

UBecja za PRLu też się z tego śmiała.
Też doskonale wiedzieli co robią i się z reszty śmiali.

> Łamanie oporu odrywanej od żłobu zasiedziałej postkomuszej skorumpowanej
> bandy sędziowskiej jest ZGODNE z konstytucją.

Napisz to Piotrowiczowi. Pośmiejecie się razem.

> Jassssne!
> Demagogię ubecką my Polacy czujemy na odległość. Nie z nami te numery.

Ty masz ją we krwi :)
Przypomnij mi jak nazywasz Polaków, którzy doprowadzają do ośmieszania i
marginalizowania Polski w Europie, do tego stopnia, że musicie Orbana
błagać o pomoc?

> Jakbym o PO czytała. Ci ,,najedzeni" spokojnie milczą i trawią co zeżarli -
> tylko fanatyków kodziarskich na ulicę wysyłają,

Tak, tak. Wzięli zrobili łapankę i wysłali...
Dokładnie tak samo tłumaczą sobie rządzący w każdym reżimie
totalitarnym. Wszyscy są winni dookoła, to spisek wrogich sił, które
ludzi zmuszają siłą do protestów. Tylko rząd jest bez skazy i dlatego
otacza się kordonem policji.

> a Nowopierdnych i PO do PE
> na szczekanie.

Już ci to tłumaczyłem, że jak mąż bije żonę, to ktoś powinien to
zgłosić. Nawet dziecko by to zrozumiało.

> Oczywiście, bo polska monopartyjność w wydaniu patriotycznym,

LOL :)

> jednocząca
> polski naród,

LOL :):)

> to nie jest to, co Sorose i Merkełe lubią najbardziej. Oni
> najbardziej lubią, jak się biją o władzę liczne nicnieznaczace i skłócone
> mikropartyjki, a wygrywa sPOnsorowany przez nich ,,rekin", który słucha
> POleceń Niemiec.
> LOL

Twoje urojenia co oni lubią bardziej nie mają nic do rzeczy.

Fakty są takie, że monopartyjne rządy już przerabialiśmy. Jednolite
narody, czyste rasowo i ideologicznie też.
Trzeba było się uczyć historii.

> Obecnie popiera PiS cała wieś i ogromna liczba ludności miejskiej
> (przynajmniej młodzi rodzice pobierający 500+ i ich rodziny plus tzw.
> twardy elektorat, do którego się dumnie zaliczam) - więc sobie swoje
> ,,podobno" schowaj do kieszeni:

I po co znowu kłamiesz?
http://rzeszow.wyborcza.pl/rzeszow/7,34962,22800862,
pis-przegral-w-jasle-wybory-uzupelniajace-wygrala-ka
ndydatka.html?disableRedirects=true

http://natemat.pl/223497,pis-ma-rekordowe-poparcie-t
o-zobaczcie-to-nokaut-kandydatki-namaszczonej-przez-
beate-szydlo

"To już drugi taki przypadek w ostatnich miesiącach. We wrześniu
kandydat PiS w wyborach uzupełniających na burmistrza Nowogrodu na
Podlasiu (a więc w mateczniku PiS) miażdżąco przegrał z kandydatem
obywatelskim w stosunku 3,5 proc. do 62 proc."

3,5% to rzeczywiście cała wieś :):)

> Tak. Byle nie ,,dobry wujek" Timmermans czy inny Soros. Na rządy WSI w
> Polsce pod dyktando komunistki Merkel już nie pozwolę.

A to zostawię na pamiątkę.
Jak ty takie sprzeczności z dekomunizacją sądów godzisz we własnej głowie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

24. Data: 2017-12-26 21:19:33

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 26.12.2017 um 20:38 schrieb Kviat:

> [...]
> Tacy jak ona zdarzają się niestety w każdych czasach. W filmie "Róża"
> główny bohater nazwał takiego odpowiednio.

Wlacze sie z boku do tej dyskusji o sankcjach i UE. Dziwi mnie bardzo i
nie rozumiem calej logiki tego dramatu. Czytam na roznych forach i
grupach o plynacym z Zachodu zniewoleniu, o niemieckiej Unii, o
"Eurokolchozie", "dyktacie Brukseli", zagrozeniach dla tozsamosci,
lewakach, kalifatach, agresji itd. itp. To czy nie powinien cieszyc
cieszyc fakt, ze wreszcie moze bedzie okazja uciec od tych podstepnych
wrogow, ktorzy na dodatek chca zmusic dumny narod do porzucenia wlasnej
waluty na rzecz kontrolowanych z Frankfurtu sztucznych pieniedzy,
ktorymi jeszcze bardziej zniewola ludzi? Wypiac sie na czlonkostwo w tej
tzw. unii europejskiej, do ktorej Polska podobno nawet doplaca? Ujawnic
prawde i ludzie przyklasna polexitowi!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

25. Data: 2017-12-26 21:24:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-26 o 20:54, XL pisze:

> [...]
> ocenzurowano i tylko nieliczni mają do niej dostęp.
> I nie będą bezmózgich oświecać, bo jedyne co z tą wiedzą są w stanie zrobić

Tak, tak. A lądowanie na Księżycu nagrali dla jaj i to utajnili (że dla
jaj...), a resztę ocenzurowali. I tylko nieliczni mają dostęp do tej
prawdziwej wiedzy. Tacy jak ty.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2017-12-26 21:57:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Nie wycieraj sobie gęby demokracją.
> W Polsce już nie ma demokracji. Dlatego będą sankcje.
> I zajebiście jesteśmy suwerenni, skoro losy Polski zależą od Orbana.

Zajebistość tej suwerenności wykazuje Timmermans :->

> [...]
> błagać o pomoc?

> Tak, tak. Wzięli zrobili łapankę i wysłali...

No nie, no gdzie łapanki w czasach cywilizowanych! Dziś się ZATRUDNIA!
http://newsweb.pl/2016/03/14/kod-zalega-z-platnoscia
mi-dla-protestujacych/
LOL

> [...]
> otacza się kordonem policji.

> Już ci to tłumaczyłem, że jak mąż bije żonę,

Ślubu z PO nie braliśmy, spoko. Rozwodu nie będzie, po prostu
wypieprzyliśmy.

> to ktoś powinien to
> zgłosić.

Za granicę???

> Nawet dziecko by to zrozumiało.

To i ,,zgłasza" - w Brukseli.
LOL

> LOL :)

> LOL :):)

Jeszcze zobaczysz, co to znaczy.

> Twoje urojenia co oni lubią bardziej nie mają nic do rzeczy.

Ich preferencje znam z HISTORII, dlatego nie mam urojeń.

> Fakty są takie, że monopartyjne rządy już przerabialiśmy. Jednolite
> narody, czyste rasowo i ideologicznie też.
> Trzeba było się uczyć historii.

To czemuś się nie uczył? Na książki nie było?
LOL

> I po co znowu kłamiesz?

http://m.sadeczanin.info/sites/default/files/journos
/user12/mapa%20poparcia.jpg

> http://rzeszow.wyborcza.pl/rzeszow/7,34962,22800862,
pis-przegral-w-jasle-wybory-uzupelniajace-wygrala-ka
ndydatka.html?disableRedirects=true

Jasło stolicom demokracji ełropejskiej!
LOL

A tu FAKTY:

27. Data: 2017-12-26 22:24:21

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 26.12.2017 um 21:24 schrieb Kviat:

> Tak, tak. A lądowanie na Księżycu nagrali dla jaj i to utajnili (że dla
> jaj...), a resztę ocenzurowali. I tylko nieliczni mają dostęp do tej
> [...]
To powinno sie pani XL podobac:

Ladowanie na ksiezycu sfilmowal S.Kubrick

www.youtube.com/watch?v=jScCp1uT8qc
www.youtube.com/watch?v=mA_vksQutb8
www.youtube.com/watch?v=uWASU88Yj0Q&index=5&list=PLr
lw6C3Z1KR480vwrN6TcsqqgsLFL_ESs

A ponizej dokumentacja spisku Honeckera z Merkel (niestety po niemiecku):
www.youtube.com/watch?v=t3JTDX0MG6E
https://www.youtube.com/watch?v=ZcOm8HjZgjs
("Zemsta Honeckera" od 21:25 - "Plan 20-letni")

28. Data: 2017-12-26 23:08:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-26 o 21:57, XL pisze:

> Zajebistość tej suwerenności wykazuje Timmermans :->

Otoczenie własnego narodu fosą i drutem kolczatym to nie jest
suwerenność. To jest zniewolenie ludzi przez rządzących. Wielokrotnie
opisywane w podręcznikach.
Według twojego chorego umysłu najbardziej suwerennym i przez to
najbardziej szczęśliwym narodem powinna być Korea Płn.
Masz zrytą banię i tyle, dlatego zmieniasz znaczenie suwerenności.

> No nie, no gdzie łapanki w czasach cywilizowanych! Dziś się ZATRUDNIA!
> http://newsweb.pl/2016/03/14/kod-zalega-z-platnoscia
mi-dla-protestujacych/
> LOL

LOL
Równie dobrze mogłaś zacytować jakiś pasek z TVpis.
Znowu się ośmieszasz.

> Ślubu z PO nie braliśmy, spoko.

Tłumaczenie rzeczywistości upośledzonej fanatyczce jest zabawne.
Zarejestrowałaś, że tu chodzi o pis? Sankcje będą przez działania pis, a
nie PO...
Czytaj drukowanymi: ludzie skarżą do PE na pis.

A jedyne co potrafisz na to zrobić, to machanie rękami i bełkotać "a bo
PO cośtam"...

> Rozwodu nie będzie, po prostu
> wypieprzyliśmy.

Jak można do takiego stopnia nie rozumieć tekstu pisanego?
Czytaj drukowanymi: bijący mąż to pis, żona to Polska.

Zostaw to PO już. PO już nie ma. OBECNY syf w Polsce robi pis.
I dobrze wiesz, że nie masz na kogo tego zwalić.

> Za granicę???

Nie kurwa, do takich kretynów jak ty, którzy się cieszą, że mąż bije
żonę i mówią żeby się nie wpierdalać w ich sprawy.

Czego znowu nie zrozumiałaś? Pisowi mają się skarżyć? Dobrze się czujesz?

> To i ,,zgłasza" - w Brukseli.
> LOL

Tak robią cywilizowani ludzie. Nie łapią bijącego męża, nie wkładają do
bagażnika i nie wywalają w lesie z kłódką na jajach.
Dopóki Polacy są obywatelami UE mają pełne prawo liczyć na ochronę UE.

> Jeszcze zobaczysz, co to znaczy.

W przeciwieństwie do ciebie znam historię i doskonale wiem co to znaczy.
Tylko takie nieuki jak ty muszą się przekonać na własnej skórze.

> Ich preferencje znam z HISTORII, dlatego nie mam urojeń.

Twoja historia to Nobel dla Stalina. To są urojenia.

> To czemuś się nie uczył? Na książki nie było?
> LOL

Spróbuj się odnieść do tego merytorycznie. Chociaż raz...
Wiesz, ze mam rację i dlatego wyskakujesz z takimi tekstami, bo nie masz
argumentów. Nic więcej ci nie pozostało.

> http://m.sadeczanin.info/sites/default/files/journos
/user12/mapa%20poparcia.jpg

pis-przegral-w-jasle-wybory-uzupelniajace-wygrala-ka
> [...]

LOL
Nagle się okazało, że jednak nie cała wieś i wcale nie taka ogromna
liczba ludności miejskiej, więc tam gdzie ma 3,5% to się nie liczy.
Nawet gdy to "matecznik" pislamski, co skrzętnie wycięłaś.

LOL :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2017-12-27 01:00:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> najbardziej szczęśliwym narodem powinna być Korea Płn.
> Masz zrytą banię i tyle, dlatego zmieniasz znaczenie suwerenności.

Albowiem ,,suwerenność" wg Timmermansa i ta twoja to wymuszona szantażem
zgoda na druty i fosy wokoło obozów muzułmanow, równie przymusowo i wbrew
swojej woli relokowanych na teren Polski. Żeby potem za jakiś czas znowu
preparować prawdę o tym, jak o przypisywanych Polsce NIEMIECKICH OBOZACH
ŚMIERCI.

Taką ,,suwerenność" my Polacy wsadzimy Timmermansom i Tuskom prosto w
tyłki.

mi-dla-protestujacych/

> LOL
> Równie dobrze mogłaś zacytować jakiś pasek z TVpis.
> Znowu się ośmieszasz.

To jest twój kontrargument?
No to fajnie.

> Tłumaczenie rzeczywistości upośledzonej fanatyczce jest zabawne.
> Zarejestrowałaś, że tu chodzi o pis? > Sankcje będą przez działania pis,

Pisze się ,,pisz", a nie ,,pis".

> nie PO...

Sankcji NIE BĘDZIE.
Bo jeśli będą, to zivaczysz, jak Polacy pogonią tych wszystkich Pół-
tusków, Swetrów i Myszki-Agresorki, co szczekają w UE. Aż się będzie
kurzyło.

> [...]

Pisze się ,,pisz", a nie ,,pis".

> I dobrze wiesz, że nie masz na kogo tego > zwalić.

Przede wszystkim nie mam CZEGO ,,zwalać". Więc się nie martw (głask).
:-)

> Nie kurwa, do takich kretynów jak ty, którzy się cieszą, że mąż bije
> żonę i mówią żeby się nie wpierdalać w ich sprawy.

O. Tracisz fason. Chyba jednak powolutku idziemy do przodu. Naprawdę
zaczyna być LEPIEJ ?

> [...]
> bagażnika i nie wywalają w lesie z kłódką na jajach.
> Dopóki Polacy są obywatelami UE mają pełne prawo liczyć na ochronę UE.

Tia... ,,Ochrona" polskich interesów przez Niemców.
Tak było zawsze i na wieki wieków.
LOL

> W przeciwieństwie do ciebie znam historię i doskonale wiem co to znaczy.
> Tylko takie nieuki jak ty muszą się przekonać na własnej skórze.

To twoja skóra będzie musiała sporo się nagimnastykować - przez głupią
głowę.

> Twoja historia to Nobel dla Stalina. To są urojenia.

To są dziury w twojej wiedzy. Jak czegoś nie wiesz, to automatycznie trafia
do ,,urojeń".

> Spróbuj się odnieść do tego merytorycznie. Chociaż raz...
> Wiesz, ze mam rację i dlatego wyskakujesz z takimi tekstami, bo nie masz
> argumentów. Nic więcej ci nie pozostało.

Koleś, swoje urojenia na temat mojej wiedzy o twojej racji zawieś na swojej
choince - do ,,sześciu króli" mogą tam jeszcze powisieć i przekonująco
podyndać.

> [...]
> liczba ludności miejskiej, więc tam gdzie ma 3,5% to się nie liczy.
> Nawet gdy to "matecznik" pislamski, co skrzętnie wycięłaś.

Mamy dużo mateczników. Pszczelarstwo to moja specjalność.

30. Data: 2017-12-27 10:27:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

zily-sankcje-gospodarcze-wobec-prl

> To jest twardy argument jedynie na twoją ignorancję. Weź już sobie na
> wstrzymanie, wstydu sobie oszczędź.
> Polityka PiS ma SUPER notowania w USA - tylko dla ignoranta to nie jest
> FAKT.

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/a
tlantic-council-komisja-europejska-trakt-o,199,0,239
4823.html

"- Wydaje się, że polski rząd chce powrócić do międzywojennego modelu
rządzenia. W tamtym czasie represjonowano mniejszości, pozbawiając się
sojuszników w momencie, gdy nadchodził kryzys. Obecne władze sprawiają
wrażenie, jakby nie wyciągnęły wniosków z tamtej lekcji - komentuje
konflikt na linii Warszawa - Bruksela Stephen Blank, ekspert Atlantic
Council i członek Amerykańskiej Rady Polityki Zagranicznej."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Dobre imię szpicla.
Inicjacja seksualna jako klonowanie duszy.
Dupkiem był, dupkiem pozostał.
Świat stoi na głowie
Wybrane przypowieści.