A jakie tam sankcje :-)

31. Data: 2017-12-27 20:22:38

Temat: Re: A jakie tam sankcje :-)
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Jak nas z Unii wypieprzą, to rolnicy zaopiekują się pislamistami.
> Pislamiści nie są w stanie ogarnąć swoim rozumkiem konsekwencji.

Ostatecznie lepiej w UE być, ale nie za wszelką cenę
i nie pod rządami europejsów.

Poza tym trącisz Rączkoskim.

32. Data: 2017-12-27 23:20:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.12.2017 o 20:38, Kviat pisze:

> Tyle, że ten bolszewicki bezmózg się upiera, że Stalin Nobla dostał.
> Ale nie odebrał... :/
> Z takiej głupoty można się pośmiać

Trzeba zrozumieć i wybaczyć. To bardzo prawdopodobne, że niektóre
_mocno_  przedinternetowe "źródła" i podręczniki taką informację
podawały. ;)

Ewa

33. Data: 2017-12-28 11:09:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-27 o 23:20, FEniks pisze:

> Trzeba zrozumieć i wybaczyć.

Wcale nie trzeba :)
Nie w przypadku takiego wyrachowania.

> To bardzo prawdopodobne, że niektóre
> _mocno_  przedinternetowe "źródła" i podręczniki taką informację
> podawały. ;)

Wcale bym się nie zdziwił i tu byłoby pole do jakiejś dyskusji, próba
weryfikacji... Ale ona nawet takiego "źródła" nie jest w stanie podać.

W Korei Płn. piszą w podręcznikach, że ojciec narodu to dobry ojciec,
cudotwórca i najmądrzejszy człowiek na Ziemi. Patriota kochający
ojczyznę... Potrafię sobie wyobrazić podręczniki o Stalinie :)
Powoływanie się na tego typu "źródła" to gwałt na rozumie.

Pozdrawiam
Piotr

34. Data: 2017-12-28 11:15:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-27 o 20:22, b...@g...com pisze:

> Ostatecznie lepiej w UE być, ale nie za wszelką cenę
> i nie pod rządami europejsów.

Oczywiście... lepiej jakby Polska rządziła w UE pod przywództwem
Jarosławapolskęzbawa.

To była ironia, zaznaczam na wszelki wypadek, bo jak ktoś nie wie po co
jest UE i jak funkcjonuje, to jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że
nie ogrania ironii i sarkazmu.

> Poza tym trącisz Rączkoskim.

?
Nie wiem czym ty trącisz, ale fobię na pejsy też chyba da się wyleczyć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

35. Data: 2017-12-29 19:53:02

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Po GB Włochy TEŻ już wiedzą, jak UE (dys)funkcjonuje, spoko wodza:
https://www.google.pl/amp/s/cyklista.wordpress.com/2
017/12/28/krytyczne-nastroje-we-wloszech/amp/

Iwogle nic, tylko trza Polskę wygonić, niech wie, co traci!
http://m.niezalezna.pl/82369-kto-po-wielkiej-brytani
i-kraje-ktore-moga-wkrotce-opuscic-unie-europejska

Lol
Głupku ty.

36. Data: 2017-12-29 21:32:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-29 o 19:53, i...@g...pl pisze:
> Po GB Włochy TEŻ już wiedzą, jak UE (dys)funkcjonuje, spoko wodza:

Ty też nie rozumiesz, że nie o "błędy i wypaczenia" (lol) w UE idzie,
tylko o koniec demokracji w Polsce?

http://natemat.pl/226075,pis-po-cichu-liczylo-na-now
ego-sojusznika-jednak-zostalo-brutalnie-pozbawione-z
ludzen

> Iwogle

Albo ikselce święta zaszkodziły, albo ktoś się pod ikselkę podszywa.

> nic, tylko trza Polskę wygonić, niech wie, co traci!
> Lol
> Głupku ty.

No dobra. To kto sobie z ikselki robi jaja?
Trochę to żałosne... sama jest wystarczająco śmieszna.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

37. Data: 2017-12-30 01:25:45

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

,,Koniec demokracji w Polsce"?
LOL
Kto sobie z ciebie robi te jaja?
Ty sam.

Wiesz, gdzie Polska ma te rezolucje i siódme punkty?
W samym... punkcie.
PiS święci największe triumfy wyborcze w tej chwili. Nie miał takich jak dotąd nigdy.
TU masz odpowiedź Polaków na twoje pierdoły o ,,końcu".
Jedyne, co się w Polsce ,,konczy", to rządy Niemców, Makreli, Tusków, Timmermansów i
wszelkiego innego tałatajstwa.
A ,,Ameryka"? Jaka tam Ameryka. To bogate żydostwo próbuje wykorzystywac wpływy i
dokopywać. Nie damy się. Nie będzie byle kto dyktował Polakom, co jest dla nich
dobre. Szczególnie skompromitowana Unia, z której uciekają właśni obywatele, bo się w
niej już nie da normalnie żyć i pracować. Za chwilę zostaną tam same czarne
darmozjady, na które nie będzue miał kto robić - i rozpirzą ci tę twoją ,,demokrację"
w drobny mak jak drugie Aleppo.

38. Data: 2018-01-04 00:20:35

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

http://wgospodarce.pl/informacje/21777-wielka-zmiana
-teraz-to-francuzi-chca-emigrowac-do-polski

http://prawy.pl/5461-niemcy-rozpoczynaja-masowo-osie
dlac-sie-w-polsce/

http://newsweb.pl/2017/06/04/zachod-strzelil-sobie-w
-stope-coraz-wiecej-obcokrajowcow-wybiera-polske/

http://newsweb.pl/2017/07/19/polska-juz-przyjmuje-uc
hodzcow-ale-unia-nadal-niezadowolona/

http://wolnosc24.pl/2017/06/05/norweska-pisarka-nawo
luje-europejczycy-wyjezdzajcie-do-polski-nasz-kraj-s
taje-sie-ostatnim-bastionem-eur

https://polskaniepodlegla.pl/kraj-swiat/item/13376-z
aczyna-sie-europejczycy-uciekaja-do-polskiopejskiej-
kultury/

39. Data: 2018-01-16 18:44:40

Temat: I już po sankcjach. (Było: A jakie tam sankcje :-))
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

No i nie mówiłam? - już po ,,sankcjach".
?
Morawiecki w Brukseli miło i grzecznie wyciągnął jakiegoś Asa z kieszeni - albo
argument rozpatrywania praworządności Polski w DOKŁADNYM kontekście reszty krajów UE,
albo mamy jakieś porozumienie z Amerykanami, które dużo znaczy dla UE.
Albo jedno i drugie.
He he :-)

40. Data: 2018-01-16 19:01:32

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Albo coś jeszcze lepszego PiS ma w zanadrzu, co od razu naprostowało temat ,,PE a
sprawa polska".
?

Dobre imię szpicla.
Inicjacja seksualna jako klonowanie duszy.
Dupkiem był, dupkiem pozostał.
Świat stoi na głowie
Wybrane przypowieści.