A jednak smalczyk!

211. Data: 2012-03-01 13:41:49

Temat: Re: A jednak smalczyk!
Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 12:17, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:

> No dobrze, nie wiedziałam, że ten I może być konsekwencją wirusa
> "przeziębieniowego".

Cukrzycę typu I traktuje się jako chorobę z autoagresji organizmu.

> Mnie więc absolutnie nie chodziło o to, że jedzenie słodyczy w dzieciństwie
> powoduje cukrzycę.

Abstrahując od ciebie - z reguły jest takie podejście: Cukrzycę ma? Za
dużo słodyczy jadł.

A - i niedawno zaobserwowane. Gdy mały ma wysoki poziom cukru we krwi
- ma nienormalny apetyt. Po prostu - cukier zamiast być spalany w
komórkach, krąży we krwi. A komórki są głodne...

Stąd się pewnie wywodzi nadwaga u cukrzyków I stopnia. Bo pierwszym
widocznym objawem nieuregulowanej cukrzycy I stopnia /obok innych/
jest tracenie na wadze.

Ania

212. Data: 2012-03-01 13:43:02

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 14:41, czeremcha <1...@g...com> wrote:

> Stąd się pewnie wywodzi nadwaga u cukrzyków I stopnia. Bo pierwszym
> widocznym objawem nieuregulowanej cukrzycy I stopnia /obok innych/
> jest tracenie na wadze.

Co ja z tym stopniem? Typu miało być.

Ania

213. Data: 2012-03-01 13:44:19

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 12:41, Bbjk <b...@q...pl> wrote:

>   Beznadziejne zaczyna być, gdy ktoś próbuje narzucać swoje upodobania
> innym i wydziwiać nad tym, co jest mu obce :)

Święta racja.

Ania

214. Data: 2012-03-01 14:05:35

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę czeremcha wylazło do ludzi i marudzi:

> No i dzięki tasiemcu jeszcze schuść można...
Przychodzi facio do knajpy i ordynuje:
- Miskę pomyj, pomidorowa, schabowy i setka.
Kelner nieco się zdziwił, ale Klient nasz pan, przynosi michę pomyj, facio
zjada, potem zamówione dania, facio zjada, strzela setę i woła kenera aby
zapłacić.
Kelner go kwituje, ale zaciekawiony pyta:
- Czemu SzanPan zamawiał te pomyje?
- Najpierw tasiemiec, potem JA!
pozdr
Stefan

215. Data: 2012-03-01 20:27:04

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-01 14:14, Ikselka pisze:

> Zaczyna się od dosładzania twarożku, jabłuszka tartego albo soczku, od
> podawania bananka...

Moja ciotko-babka jada kanapki z banankiem. I mocno zasuszona jest, ani
grama zbędnego tłuszczu.

216. Data: 2012-03-01 20:40:07

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-01 10:04, Bbjk pisze:

> Myślę, ze tak. Też nie rezyduję na forach, ale jeśli jest jakiś
> konkretny problem, to uważam, ze kompetencja uczestników jest większa,
> szczególnie na forach dot. fauny i flory, może też dlatego, ze
> pleciugi zostają tam szybko eliminowane. Filmowe też lepsze od
> pl.rec.film. Ale nie zaglądam zbyt często.

Może i masz rację z tymi kompetencjami na tematycznych forach. Ale ja
zawsze mam kłopot, żeby się na forach połapać. Przyzwyczajona jestem do
porządku grup dyskusyjnych.

> Ciekawa jestem wrażeń, choć co kino, to kino. Jakoś w domu nie ogląda
> mi się tak dobrze, jak w kameralnym, tradycyjnym kinie.

W kinach chyba już "Rozstania" nie grają, a wcześniej przegapiłam. Też
wolę oglądać w kinie, bo wtedy filmy robią na mnie o wiele większe
wrażenie niż te oglądane w domu. Ale cóż zrobić, wyjście do kina ze
względów organizacyjnych jest dla mnie luksusem. Ostatnio mąż specjalnie
urlop wziął, żebyśmy mogli pójść do kina, kiedy córka jest w szkole.

Ewa

217. Data: 2012-03-01 20:41:13

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-01 10:16, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Powiadasz?

Powiadam. Mam nadzieję, że dotrzymają słowa i jutro będę miała.

> Może dziś, może jutro obejrzę...

To wtedy pogadamy.

> Wiemy, wiemy, rozumiemy.
>
> Qra, ale ja się wolę kochać w kim innym

E tam, naprawdę warto.

Ewa

218. Data: 2012-03-01 20:43:59

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> Myślę, że to nie chodzi o łatwość samego umierania, a o komfort
> pozostałego nam życia.
> Miło pozostać zdrowym, sprawnym, dynamicznym i szczupłym mając 60, czy
> 70, 80 lat, a temu sprzyja odpowiedni tryb życia, ruch i odpowiednia
> dieta, którą już każdy sam powinien sobie dobrać dla jak najlepszych
> własnych efektów.
> Oczywiście zaprogramowanie genetyczne jest ważne, ale możemy się
> wspomóc, każdy wg własnego rozumu i uznania :)

O to mi chodziło, tylko Ty to ładniej ubrałaś w słowa :-)

--

Paulinka

219. Data: 2012-03-01 20:45:11

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> Na mnie duże wrażenie wywarła przed kilkoma laty berlińska wystawa
> Gunthera von Hagensa "Body Worlds". Nie mam zamiaru wdawać się w jej
> oceny, jest drastyczna i kontrowersyjna.
> Pokazuje m.in., jak wyglądają wewnątrz ciała osób z patologiami, np.
> otyłych - serce, żyły, wszystkie organy wewnętrzne oblepione masą
> tłuszczu, zwężone, zmniejszone. Płuca palaczy zaklajstrowane na czarno.
> Itd. To bardziej przemawia, niż wszelkie apele i artykuły na temat
> zdrowego stylu życia.

Takie konfrontacje robią wrażenie, ale często krótkotrwałe niestety.

--

Paulinka

220. Data: 2012-03-01 20:45:15

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-01 09:12, medea pisze:

> W jaki sposób?

Brokuły należą do kapustnych, a jedzenie ich w dużych ilościach może
spowodować powstanie wola, tego z braku jodu.

Farsz
Jedzonko dla najmłodszych
Suszone grzyby - objętość
Ku rozwadze, porada Ikselki jakby co - bo to przeciez guru kuchni.
AD:Embird Tutorials