Re: A psphome pamiętacie?

Data: 2017-09-28 07:45:02
Temat: Re: A psphome pamiętacie?
Od: Kviat

W dniu 2017-09-27 o 19:04, XL pisze:

> LOL
> Oczywiście, że mam w całym domu tylko i wyłącznie żarnikowe.
> Ledy i inne wynalazki powyrzucałam.
> I mam powody.

http://www.nienawisc.pl/jak-zabic-swoje-dziecko-i-do
stac-brawa-w-internecie-poradnik/

"Dwaj faceci z Uniwersytetu w Chicago - Eric Oliver i Thomas Wood -
przeprowadzili badania, w których zadali respondentom podstępne pytanie:
"Czy wiesz dlaczego rząd każe wymieniać żarówki na energooszczędne? Ich
światło sprawia, że jesteśmy bardziej posłuszni i łatwiej nami
sterować". 17 procent badanych zeznało, że słyszało o tym wcześniej, a
10 proc wręcz powiedziało, że to prawda. Problem w tym, że panowie
Olivier i Wood wymyślili to twierdzenie na potrzeby badań."

LOL

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr