A psphome pamiętacie?

71. Data: 2017-09-21 09:17:58

Temat: Re: A psphome pamiętacie?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Albo jak moja babcia o kuchence gazowej ?

... którą z kolei ja wypierniczyłam i palę pod fajerkami jak Babcia.

--
XL

72. Data: 2017-09-21 10:38:27

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 września 2017 20:00:58 UTC+2 użytkownik m...@g...com
napisał:

> Cisza

Przed burzą.
Czyli wiemy wszystko. Bóg była kobietą :))

73. Data: 2017-09-21 10:39:32

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A przed ciszą?

74. Data: 2017-09-21 10:47:43

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 września 2017 06:33:50 UTC+2 użytkownik n...@g...com
napisał:
> [...]
Tego co pokazują, nawet po pijaku byś nie wymyślił.

> Gadasz jak mój dziadek 20 lat temu o komputerach ;)

Histeria kołem się toczy :)

75. Data: 2017-09-21 13:25:42

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> [...]

>>> Cisza

> A przed ciszą?

Cisza... Jak makiem zasiał.

LeoTar Gnostyk

76. Data: 2017-09-21 14:29:41

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
m...@g...com napisał:

> Cisza

Przed burzą.
Czyli wiemy wszystko. Bóg była kobietą :))
************
Szczególnie Bóg Ojciec, jak rozumiem?
:-)

--
Chiron

77. Data: 2017-09-21 15:09:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> [...]
ps.com...

> Przed burzą.
> Czyli wiemy wszystko. Bóg była kobietą :))

No jak mozna tak szufladkować wg płci! A co to, jak kobieta, to nie może ma
trachtór, a choćby i Bogiem być??? Gender forever! Lewactwo daje boskość
każdemu!
?
--
XL

78. Data: 2017-09-21 18:52:28

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma
> trachtór, a choćby i Bogiem być??? Gender forever! Lewactwo daje boskość

Ano. Ciekawe, co teraz mówią genderystki, które moga w każdej chwili mieć
wydłużony wiek emerytalny o 5 lat. Chyba w tym momencie kończy się ich
genderyzm czy feminizm :-)

--
Chiron

79. Data: 2017-09-21 22:05:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

ps.com...

> Ano. Ciekawe, co teraz mówią genderystki, które moga w każdej chwili mieć
> wydłużony wiek emerytalny o 5 lat. Chyba w tym momencie kończy się ich
> genderyzm czy feminizm :-)

No :-)

--
XL

80. Data: 2017-09-24 02:26:35

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 września 2017 09:06:54 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Prawdaż :-)

> HistEria. Mowa była o histErii.
>
> --
> XL

przeciez to najczesciej bardzo bliskoznaczne:)

pozdrawiam,
jacek

Czy psychiatria ma na to jakis fachowy termin? (re: KOD walczy!)
PIS nie jest wcale taki zły!
Przestroga.
antychrzescijanska iksela
tylko