Re: A teraz zapach dla mnie

Data: 2003-11-19 08:10:54
Temat: Re: A teraz zapach dla mnie
Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl>

To ja dodam coś od siebie. Polacane tutaj zapachy w wiekszości rzeczywiście
są eleganckie, ale ich elegancja jest bardziej wieczorowa. Tak na co dzień
polecam powąchać:
Pleasures Estee Lauder (w przeźroczystej butelce, nie tej fioletowej)
Sunflower Elizabeth Arden (ktoś już polecał),
Armani Emporio (srebrne)
Pierwsze 2 zapachy są takie "świeże", nie takie ciężkie, lekko kwiatowe.
Armani jest ciekawy, ale też delikatnuiejszy od zapachów Diora czy Chanel.

Miłego niuchania!
Sana
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734