A wszyscy jesteście ze WSi. :-)

11. Data: 2007-02-18 22:27:18

Temat: Re: A wszyscy jesteście ze WSi. :-)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@q...googlegr
oups.com...
On 18 Lut, 22:34, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik Magdalena <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@p...googleg
roups.com...
> On 18 Lut, 04:10, "eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote:
>
> Ja się z Twojego wątku na temat glutaminianu sodu nie naśmiewałam, a
> wręcz przeciwnie, starałam się pomóc...
> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Magda
>
> ===
> Madziu ale glutaminian naprawdę wg niektórych nie jest od rzeczy...czy raczej do
rzeczy...[zawsze mi się >myli...ale półgłówki po dużych dawkach glutaminianu tak już
mają] ;)

===
Przecież nie chodzi mi o glutaminian jako taki, ale o zdrowie, o
kwestię podejścia do zdrowia drugiego człowieka (bo przecież o to
chyba chodziło eTatowi, prawda?). Zawsze w takich przypadkach, gdy w
grę wchodzi zdrowie lub życie, staram się pomagać, a już na pewno nie
szkodzić, krytykować czy wyśmiewać. A tak niestety postąpił eTata.

Pozdrawiam,
Magda

===
Sam nie jestem od niego niestety lepszy... :(
Sky

12. Data: 2007-02-18 22:30:56

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@l...googleg
roups.com...
On 18 Lut, 22:43, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
> Użytkownik "Magdalena" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1171832565.361704.263600@p10g2000cwp.
googlegroups.com...

> No widzicie eTaTa - czemu nie lubicie wylewających się ciał, zwłaszcza
> tłustych. Dlaczego nie lubicie stringów. Dlaczego macie niuansy do
> dzieciaków ? Tylko byście palili, gwałcili, mordowali i koprodukowali. Wy
> ... wy ... wy zgredzie peespowy :))

Nic nie zrozumiałeś.

Pozdrawiam,
Magda

===
Ale choć póbował...zresztą ostatnie zawołanie jakoś wskazuje że... ;P

13. Data: 2007-02-18 22:46:19

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 23:27, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> Magda
>
> ===
> Sam nie jestem od niego niestety lepszy... :(

To znaczy? Nie zauważyłam, żebyś wyśmiewał się/robił sobie żarty z
kogoś, kto może być lub jest np.chory.

Pozdrawiam,
Magda

14. Data: 2007-02-18 23:27:37

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>No nie rób wsi z Krakowa...ja niestety też "Made By..." ;P

Aż boję się zapytać :]

Pozdrawiam
Vicky

15. Data: 2007-02-18 23:59:53

Temat: Re: A wszyscy jesteście...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@a...googlegr
oups.com...
On 18 Lut, 23:27, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> Sky

To znaczy? Nie zauważyłam, żebyś wyśmiewał się/robił sobie żarty z

A my tu zdrowi wszyscy? ;)
Wszyscy!

16. Data: 2007-02-19 00:07:20

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Nic nie zrozumiałeś.

Ale w jakim sensie ? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

17. Data: 2007-02-19 01:29:16

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 01:07, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
> Użytkownik "Magdalena" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1171835162.317978.156060@l53g2000cwa.
googlegroups.com...

> Ale w jakim sensie ? :)

O 02.24 już mi wszystko jedno ... Nie wiem w jakim sensie :) Ważne, że
nic nie zrozumiałeś. :)
A w jakim sensie zrozumiałeś? :)

Dobranoc,
Magda

18. Data: 2007-02-20 08:53:46

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> O 02.24 już mi wszystko jedno ... Nie wiem w jakim sensie :) Ważne, że
> nic nie zrozumiałeś. :)
> A w jakim sensie zrozumiałeś? :)

W sensie ogólnym :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Tylko głupcy nazywają wolność - samowolą
Tylko głupcy nazywają samowolę wolnością
Nie ma nic gorszego niż aktywna głupota
Ludź Renesansu jest pośród nas :)
Nie drażnić płotek...