ABORTUS (łac.) - samopoczucie fizyczne. Zapytanie.

31. Data: 2005-03-18 20:03:07

Temat: Re: ABORTUS (łac.) - samopoczucie fizyczne. Zapytanie.
Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:d1fbjr$r9n$1@inews.gazeta.pl...

> OLGA! SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ZA INFO. Miałam bardziej na mysli zabieg
> podcisnieniowy czyli chyba bardziej tzw 'próżnociąg' ... jak go zwał, tak
> zwał, czyli jednak bez znieczulenia bywa boleśnie?

Ale to chyba zupełnie coś innego niż " classic skrobanki", które mi fundował
kochany NFZ, więc nie ma co porównywać.
Generalnie odczucia podczas zabiegu nieprzyjemne.
O.

32. Data: 2005-03-18 20:04:12

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Masz sie czym chwalic. Mam nadzieje ze nigdy nie bedziesz miala dzieci
> chocbys bardzo chciala.

Ty cholerna idiotko, popierdolona do samego końca, a zapytałas Olgę dlaczego
miała zabiegi?? Może ma wadę genetyczną? Moze za kazdym razem lekarz jej
mówił, ze tym razem donosi ciążę?? A może poprostu miała gwałt za którymś
razem. Wiesz, takie jak Tyto powinno się zamykać z gwałcicielami w celach,
żeby po wyjsciu już nie przypieprzały się do czyichś założeń względem
czyjegoś ciała. Spadaj stąd!!!

33. Data: 2005-03-18 20:04:12

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika R <n...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

> nie
> Czego
>

> A czy Ty nie chcesz przyjac do wiadomosci, ze nikt tu nie napisal, ze bedzie
> jakas aborcja a pyta tylko o samopoczucie fizyczne po? Moze to wlasnie osoba
> o dokladnie takich jak Ty przekonaniach i chce zbobyc kolejne dowody
> przeciwko aborcji? Ze wplywa na zdrowie? Zastanow sie najpierw zanim cos
> napiszesz.
>
> Dominika R

Tetete radio wariete Ole!

34. Data: 2005-03-18 20:07:16

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> razem. Wiesz, takie jak Tyto powinno się zamykać z gwałcicielami w celach,
> żeby po wyjsciu już nie przypieprzały się do czyichś założeń względem

Ty kurwo skrobankowa, ty wyrywaj z grupy z tymi tekstami bo nie kazdy chce
czytac o twoim skrobaniu i mordowaniu dziecka.

35. Data: 2005-03-18 20:08:30

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 'skrobaneczki',
> Aneta

Nie było takich powodów. Łyżeczkowanie czasem trzeba zrobic. Z różnych
przyczyn.
O.

36. Data: 2005-03-18 20:09:32

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci

> opamietania

> Rany...

> DOMINIKO, szkoda naszych nerwów, dewoctwo jest jak zaraza, trzeba jak
> najdalej od niego.
> pzdr,
> Aneta

To ty sprzeciw wobec morderstwa nazywasz dewoctwem zdziro skrobankowa?

37. Data: 2005-03-18 20:10:43

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty kurwo skrobankowa, ty wyrywaj z grupy z tymi tekstami bo nie kazdy chce
> czytac o twoim skrobaniu i mordowaniu dziecka.

Idź, troszeczkę się pobzykaj, może ci pomoże. No, chyba, ze jesteś taka
brzydka i koślawa, albo może poprostu potwornie zezowata, że już nei masz
szans na to:))). hahhaha. Ty ciemnoto jedna, nie rozumiesz jeszcze, że
łyżeczkowanie nie do końca musi mieć coś wspólnego z ciażą?????? No jeszcze
nie załapałaś?? Poszła stąd.

38. Data: 2005-03-18 20:11:42

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Daria" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> bez
>
> POSŁUCHAJ, TY PRZYGŁUPIA FANATYCZKO, PEWNIE DOSKWIERA CI ZESPÓŁ CIĘZKIEGO
> NIE DOPIEPRZENIA, skoro z igły zrobiłaś widły. Spadaj z tego posta, bo Cię
> tak osmieszę, że więcej się tu nie pokazesz palancico jedna. CZYTAJ
> DOKŁADNIE, a nie po łebkach. Biedna fanatyczka wyczytała, ze na zabieg się
> wybieram....No nie mogę..... A ja tylko zapytałam o samopoczucie po
> zabiegu....

Ty masz za to zespol ciezkiego przepierdolenia czego ofiara bedzie
zamordowane po kawalku dziecko. Co ci nie przeszkadza prawda?

39. Data: 2005-03-18 20:14:27

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@w...pl> napisał(a):

> Zabezpieczenia tez sa grzechem:)). Na stos z nami Hanno, na stos...:).

Nie, zabezpieczenia nie sa grzechem a przynajmniej nie takim jak morderstwo.
Szukasz widze sojusznikow takich samych jak ty.

40. Data: 2005-03-18 20:16:34

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mówił, ze tym razem donosi ciążę?? A może poprostu miała gwałt za którymś

Olga. Trzeba było napisać na wstępie, że łyżeczkowanie miałaś nie z powodu
ciąży, lecz pozostałości w jamie macicy PO CIĄŻACH. I dziewczyny by się tak
nie podniecały. A tak wątek się rozrasta ..

Pozdr. Ewa

[Pyt] metoda wzmacniania komunikacji międzykomórkowej
HDL a palenie
'Średnio złośliwy nowotwór??'
celiaklia u dorosłych
Choroba studencka ;)