HDL a palenie

1. Data: 2005-03-18 14:18:14

Temat: HDL a palenie
Od: "MiC" <qba@[USUN-TO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Odebrałem dziś wyniki swoich badań wszystko jest w normie tylko HDL mam 21
mg/dl :| Nie wiedziałem co to jest HDL więc wrzuciłem na google i
dowiedziałem się że to wartość "dobrego" cholesterolu i że może się ona
obniżać u osób palących. Norma dla mężczyzn jest powyzej 35, czy możliwe, że
przez palenie u mnie wynosi 21 czy jednak coś jest nie tak? Złe odżywianie?
Brak aktywności fizycznej? :/

Pozdrawiam,
MiC z MaŁyM HdL:P

2. Data: 2005-03-21 08:14:54

Temat: Re: HDL a palenie
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niezależnie od poziomu HDL jedyną sensowną opcją jest rzucenie palenia.

--
Krzysiek, EBP
Wiele rzeczy można wybaczyć: kłamstwo, zdradę, komunistyczną przeszłość, a

'Średnio złośliwy nowotwór??'
celiaklia u dorosłych
Choroba studencka ;)
Ból w kroczu - 3 miesiące leczenia i nic (potrzebny dobry urolog)
dobry chirurg dzieciecy w rzeszowie??