Re: ACHTUNG ! UWAGA! .... WIRUS

Data: 2000-11-20 22:05:16
Temat: Re: ACHTUNG ! UWAGA! .... WIRUS
Od: m...@a...com.pl (Mariusz Maciąg)

r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) writes:

> Ludzie, ja moge zrozumiec ze Misiu od 4 do 5,5 jest lepszy od
> Szkapki, chociaz Szkapki 6.0 jeszcze nie widzialem, ale Outlook to
> naprawde jakas programistyczna wpadka. Dajcie sobie spokoj...

Witam !

Ponieważ wątek się troszkę rozwinął to ja proponuję
zestaw: Linux ( najlepiej Debian ), do stron Mozilla, Netscape 6, lub Galleon,
a do poczty... XEmacs + Gnus. IMHO najlepsze rozwiązanie do poczty i grup.

A i taki wirus nic mi nie może :)))

pozdrawiam,
Mariusz Maciąg

- "Tak tylko myślałem..." Kubuś Puchatek -
- Mariusz Maciag------------- www.artgabi.com.pl -