AGD - zakup w Niemczech?

11. Data: 2008-07-25 21:09:54

Temat: Re: AGD - zakup w Niemczech?
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktora w takim razie 60 cm do zabudowy jest w lepszej cenie i ma polowe
> zaladunku i wysoka temp (70, 75 *C) ?

A po co ci taka wysoka temperatura? Prowadzisz laboratorium?

12. Data: 2008-07-25 21:12:01

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam jednak obawy co do ewentualnych "schodów" w razie awarii czy
> reklamacji
> - jak to jest, tzn. co prawda wiem, że serwis Bauknechta prowadzi
> Whirlpool, ale czy ma on obowiązek naprawiać sprzęt kupiony za granicą i
> np. co z ew. reklamacją, wymianą itp? Czy załatwię to z Polski, czy będę
> musiała dostarczyć do sklepu do Niemiec?

A słyszałaś o Unii, eurogwarancjach? Skoro Whirpool serwisuje Bauknechta to
ja nie widze problemu.

13. Data: 2008-07-25 22:25:24

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic pisze:

> A słyszałaś o Unii, eurogwarancjach? Skoro Whirpool serwisuje Bauknechta
> to ja nie widze problemu.

LOL. Ciekawe rzeczy piszesz. Mógłbyś uzasadnić/rozwinąć?

--
Pete

14. Data: 2008-07-26 08:29:16

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> LOL. Ciekawe rzeczy piszesz. Mógłbyś uzasadnić/rozwinąć?

Co rozwinąć? Moja szklana kula się zacięła.

15. Data: 2008-07-26 11:30:26

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic pisze:

> Co rozwinąć? Moja szklana kula się zacięła.

Co miałes na myśli pisząc o eurogwarancji i serwisie Bauknechta w
Polsce. A zwłaszcza w kontekście "nie widzę problemu"

--
Pete

16. Data: 2008-07-26 17:33:12

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic pisze:

> A po co ci taka wysoka temperatura? Prowadzisz laboratorium?

Bo moze lubi.
Ja lubie zmywac w 70 stopniach i czesto z tego korzystam.

m.

Płytki podłogowe
Kosz wbudowany w blat kuchenny
usunięcie plam z pianki