Re: APEL - zareagujcie na OKRUTNĄ USTAWĘ!!!

Data: 2004-01-06 15:08:07
Temat: Re: APEL - zareagujcie na OKRUTNĄ USTAWĘ!!!
Od: "Ligeia" <e...@t...pl>

sadia wrote:
> Użytkownik "star" <s...@s...com> napisał w wiadomości
>
> A wiesz, to zależy. Ile z Was, które teraz odpowiedziały z
> takim oburzeniem na mojego posta ma skórzane
> buty/torebki/kurtki, która ma prawdziwe futra, czapki z futer > czy też
szaliki?

Ja nie mam nic z prawdziwego futra i nigdy w życiu bym czegoś takiego nie
założyła. Natomiast skóry często są używane już po zamordowaniu zwierzęcia,
które jest wykorzystywane jako pożywienie (dla niektórych).

> Żal mi tych zwierząt, sama mam psa, ale jeśli dzięki temu
> mają wynaleść krem, który usunie wszystkie zmarszczki....

To jest po prostu okrutne, co piszesz. Ja nie wiem, jak można własną urodę
stawiać ponad życie i cierpienie jakiegoś zwierzęcia?! Przecież kosmetyki
można testować w inny sposób, bardziej humanitarnie.

> to czego oczy nie widzą temu sercu nie żal.

Oczy widzą doskonale, tylko niektóre udają, że jest inaczej, bo są bardziej
zapatrzone w zmarszczki.

--
Ligeia