Aborcja

21. Data: 2001-06-01 07:06:08

Temat: Re: Aborcja
Od: "TP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikt nikogo nie napada (chyba) i nie ma (przynajmniej ja) takiego zamiaru.
Są dwie sytuacje różne w swoim wymiarze - gwałt itp.(o wielu pisał Wally)
oraz tzw. wpadka. Chodzi większości chyba o tą drugą sytuację - o tej
musicie b.mocno pomyśleć. Później nic się nie cofnie - a i "boleć" będzie
zawsze. A sytuacje pozostałe (j.w.) - jak się nie zrobi to będzie źle -
sytuacja której nikomu nie życzę a i (pod)powiedzieć co zrobić chyba nie
można.
Pozdrawiam
bruno64

22. Data: 2001-06-01 09:49:30

Od: "Mateusz Delarue" <d...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zgwalcona 13-letnia dziewczynka musi urodzic dziecko swojego ojca, bo
> prawo tak kaze ?
> Zamiast walki z aborcja, proponuje szerokie propagowanie antykoncepcji
mili
> panstwo

antykoncepcja zwlaszcza dla molestowanych dzieci, panie Wally?

delarue

23. Data: 2001-06-01 10:18:37

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 1 Jun 2001, smuggler wrote:

> wroclawska gazete (naturalnie znajac ezopowy jezyk stosowany w ogloszeniach) by
> bez trudu obsadzic z jeden srednie jwielkosci szpital chetnymi do wykonania

widzialem w Warszawie - nazywa sie toto - "bezbolesne wywolywanie
miesiaczki" - ale nie wiedzialem, ze sa takowe we Wroclawiu.
Zwroce na to uwage, bo mam w bliskiej rodzinie prokuratora we Wroclawiu
:-)

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

24. Data: 2001-06-04 10:13:42

Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:

> [...]
> miesiaczki" - ale nie wiedzialem, ze sa takowe we Wroclawiu.
> Zwroce na to uwage, bo mam w bliskiej rodzinie prokuratora we Wroclawiu

Alez prosze :).

--

Smuggler

***
Zeby tak mi sie chcialo, jak mi sie nie chce...
***

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

25. Data: 2001-06-25 10:58:57

Od: "TWEEDY" <1...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik "Joanna Wysocka" <m...@p...promail.pl> napisał w wiadomości
> Nie tutaj z takim pytaniem!
> My tu ratujemy i pielęgnujemy życie, nie niweczymy.
> Zastanów sie, bo tak naprawde - nie masz prawa tego robic; a konsekwencje

> nieodwracalne i będą na Twoim sumieniu do końca życia.

Mam do Pani jedno pytanie: Czy widziała Pani dzieci oddane do adopcji,
tułające się po różnych ośrodkach, lub dzieci "wpadkowe" ?

Jeśli nie widziała Pani takich dzieci, nie widziała pani ich smutnych oczu,
proszę się w ten sposób nie wypowiadać ! ("Mówił ślepy o kolorach")
Swoją drogą przeklinam obecny rząd za politykę prorodzinną.

--
TWEEDY
{ Odpowiadając usuń cyferki z mojego adresu }

26. Data: 2001-06-25 11:03:25

Od: "TWEEDY" <1...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
.am.torun.pl...
>On Thu, 31 May 2001, Marek wrote:
>
>sadze, ze na to pytanie moglby tak otwarcie odpowiedziec tylko
>minister Lech Kaczynski (ale raczej gdzie mozna bylo)

To było dobre :-)

27. Data: 2001-06-25 18:17:34

Temat: Odp: Aborcja
Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
oczu,
> proszę się w ten sposób nie wypowiadać ! ("Mówił ślepy o kolorach")

A czy Ty widziales starych schorowanych ludzi, ktorym sie rece trzesa i
nie moga nawet lyzka do ust trafic. Albo chorych z przecieciem rdzenia
na poziomie kregoslupa szyjnego. Lub chorego z rakiem pluca dla ktorego
kazde kaszlniecie to bol, jakby mu ktos nozem po klatce piersiowej
przejechal. I widziales ich smutne oczy i cierpienie?

Moze ich tez od razu usmiercic - po co maja cierpiec. I jeszcze tych
wszystkich bezdomnych tulajacych sie po dworcach lub grzebiacych w
smietniakch. Ty wiesz jak oni sie czuja odrzuceni poza margines
spoleczenstwa? Nic, tylko trzeba im ulzyc - zabijmy ich.

Pozdrawiam,
Krzysztof

28. Data: 2001-06-26 18:03:02

Od: "Scarab" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smietniakch. Ty wiesz jak oni sie czuja odrzuceni poza margines
> spoleczenstwa? Nic, tylko trzeba im ulzyc - zabijmy ich.

Witam i przepraszam że się wtrącam i przeskakuję trochę z tematu ale...

... jeśli Ci ludzie chcieli by umrzeć to dlaczego mamy im to utrudniać?
Jeśli taka jest ich decyzja?
Dlaczego cały świat ma decydować o moim życiu, o moim ciele a mi
się tego prawa odbiera?

uszanowanko
Scarab

29. Data: 2001-06-26 19:31:00

Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
utrudniać?
> Jeśli taka jest ich decyzja?
> Dlaczego cały świat ma decydować o moim życiu, o moim ciele a mi

Wlasnie to jest ta roznica - oni chca umrzec, wiec maja do tego prawo.
A nei wydaje mi sie, zeby taki plod sobie pomyslal "a mi to sie nie chce
cale zycie tulac po bidulach".

Tak w ogole, to osobiscie jestem za dopuszczalnoscia aborcji - uwazam
tylko, ze sa lepsze argumenty niz te, ze dziecko bedzie niekochane itd.
Pozdrawiam,
Krzysztof

30. Data: 2001-06-27 15:59:33

Od: "Scarab" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak w ogole, to osobiscie jestem za dopuszczalnoscia aborcji - uwazam
> tylko, ze sa lepsze argumenty niz te, ze dziecko bedzie niekochane itd.

Cóż, skoro dziecko to nie jest jeszcze zdolne do podejmowania decyzji, nie
wie co to ciężkie życie to może to właśnie matka powinna zadecydować o tym
za nie?
To prawda, że jest wiele innych argumentów przemawiających za aborcją,
dziwie się, że nie dotarły one jeszcze do jej przeciwników.

pozdrawiam
Scarab

Jak to jest?
Bolacy zab i czterolatek