Aborcja a choroby psychiczne

251. Data: 2009-08-27 19:13:19

Temat: Re: Aborcja a choroby psychiczne
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Aug 2009 19:24:22 +0200, medea napisał(a):

> To prawda.
>
> Ale co w sytuacji, kiedy dziecko poczęło się w wyniku gwałtu małżeńskiego?

Dziecko poczęte w malżeństwie teeeeeeeż ma prawo do życia :->

--

Ikselka.

252. Data: 2009-08-27 19:14:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Aug 2009 20:25:32 +0200, medea napisał(a):

> Jak to swoje, jak to swoje?? Swoją to może mieć lodówkę ze sklepu AGD. ;-DDD
>
> Ależ Ty jesteś niekonsekwentna w argumentacji, kiedy się tak zacietrzewiasz.
>
> Ewa

Jestem bardzo konsekwentna: cudzysłów jest wskaźnikiem mojej konsekwencji
:->
--

Ikselka.

253. Data: 2009-08-27 19:17:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Aug 2009 20:43:01 +0200, medea napisał(a):

> Spór może się toczyć, a nawet POWINIEN się toczyć.

Nie, nie powinien. Początek życia człowieka jest nieuchwytny dla żadnych
przyrządów pomiarowych ani nie do określenia wg żadnego widzimisię. Tak
samo, jak nie można oznaczyć punktu w czasie, kiedy następuje śmierć. Można
sie tylko co do tych dwóch kwestii umówic, coś przyjąć, wszystko to w
wielkim przybliżeniu i z błędem - i tak nigdy nie będzie to zgodne ze
stanem faktycznym.

--

Ikselka.

254. Data: 2009-08-27 19:18:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Aug 2009 20:44:28 +0200, medea napisał(a):

> Może jako niewinni szybciej wstąpili do Królestwa?

A Tobie się spieszy, że im zazdrościsz?

--

Ikselka.

255. Data: 2009-08-27 19:27:01

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> To prawda.
>
> Ale co w sytuacji, kiedy dziecko poczęło się w wyniku gwałtu małżeńskiego?

To gwałt jak każdy inny. Kwestia aborcji rozstrzygnięta jak przy gwałcie
plus kara dla gwałciciela

Stalker

256. Data: 2009-08-27 19:31:55

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Spór może się toczyć, a nawet POWINIEN się toczyć. Jeśli jednak wiadomym
> jest, że to spór z natury swej rzeczy nierozstrzygalny, to nie powinno
> się stanowić prawa w oparciu o sam fakt istnienia rzeczy spornej.

> Ja byłabym za tym, żeby prawo nie ustalało, kiedy zaczyna się życie, ani
> w ogóle żeby się nie mieszało w tę kwestię.

Prawo MUSI rozstrzygać kiedy zaczyna się i kończy życie, oraz różne jego
etapy, bo MUSI mieć punkt odniesienia. To nie jest kwestia li tylko
aborcji, ale całego mnóstwa innych zagadnień np. wiek wyborczy też jest
przecież ustalany , bo jakiś musi być... a to tylko "najlżejszy" przykład

Stalker

257. Data: 2009-08-27 19:42:35

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Jestem bardzo konsekwentna: cudzysłów jest wskaźnikiem mojej
> konsekwencji :->

W tym wypadku raczej inteligencji.

michał

258. Data: 2009-08-27 19:47:01

Od: Stopek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nieee, nie napiszę, że mogła nie zachodzić. Napiszę, że skoro życzyła sobie
> w środku mieć czyjegoś... to dlaczego nie życzy sobie teraz śladu, jaki po
> sobie w jej środku pozostawił?

Bo nie chce.
--
Pozdrawiam serdecznie - Stopek
Pijesz do mnie, chcesz pogadać? Jabber id: s...@j...pl

259. Data: 2009-08-27 19:47:48

Od: Stopek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ty to musisz mieć dopiero obwisłe cycki :-D

No...

260. Data: 2009-08-27 19:50:40

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:

> Cóś mi się tu jednak nie równoważy.

No i chyba się nie zrównoważy :-) "Nierównoważność" wysiłku i zasobów
wkładanych w proces powstawania nowego życia (i różne sposoby radzenia
sobie z tym) to wszak jedna z podstaw rozmnażania płciowego :-)

> Jeśli język mówi coś o rzeczywistych nastawieniach człowieka,
> to co mówi słowo "sprawca" użyte wobec mężczyzny, który właśnie, (mówiąc
> teraz słowami Chirona) powołał do życia Dar Boży w postaci dziecka ! ;-))))

Rewelacja :-)

> Poza tym: w szeregu badań dotyczących aborcji uwzględnia się też zakres
> wsparcia partnera i jego związek z decyzją o aborcji wydaje mi się
> oczywisty.

No i niestety na przykładzie choćby i tej dyskusji ciągle jeszcze
pokutuje opinia "Nic mi do Twojej macicy"

> Udział prawa mężczyzny do współdecydowania częściej widzą osoby
> religijne. Biali chętniej przypisali by takie prawa niż afroamerykanie.

Jakoś tak podskórnie wyczuwam tu też inne kategorie, idące trochę w
poprzek tych powyzszych. Ciekaw jestem jaki jest stosunek do tych spraw
np. osób młodych, bezdzietnych itp. itd.

> Do rodzenia kobiety nie trzeba zmuszać :-) dzieci rodzą się same.
> Podjęcie decyzji o współzyciu jest, czy tego chcemy czy nie zawarciem
> umowy, która w przypadku niedogadania się miedzy partnerami ma negatywne
> następstwa dla każdego z nich.

A przez pierwszych 9 miesięcy nawet większe u płci pięknej ;-)

> Jak dla mnie Bursa pyta: "Czy wiesz co robisz"?

Nic dodać nic ująć

> Do protokołu rozbieżności zaliczam problem wyłączności decyzji kobiety.
>
> pozdrawiam
> vonBraun

Stalker, BTW jako że nicki są aseksualne, z ciekawości zapytam, czy
wielki niemiecki budowniczy rakiet to mężczyzna, czy kobieta?

Do XL
Re: Polecam marihuane
Zobaczcie co oni nam zrobili i robią. A może ktoś czytał tą książkę ?
W Irlandii upadł kościół katolicki.
Re: Polecam marihuane