Aborcja a choroby psychiczne

41. Data: 2009-08-11 17:29:48

Temat: Re: Aborcja a choroby psychiczne
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

AJ napisał(a):

> Poszukasz w internecie chor?b psychicznych wywo?anych, porodem, lub
> przymusem, czy ja mam to robi? idioto .
> >

> poszukaj sobie chor?b spowodowanych usuni?ciem nienarodzonego dziecka, te
> kobiety s? chore do ko?ca ?ycia _ wszystkie
>
> nie jestem idiot? ale matk? dwuletniego synka i wiem co pisz?

Biedny dzieciak, zmarnowane życie , bo matka nawiedzona, to że ty nie
miałaś problemów, nie znaczy że inne ich nie mają. Ja np; na własne
oczy widziałem kobietę, która zwariowała po porodzie, dziecko
odebrali, bo by go zabiła.

42. Data: 2009-08-11 17:40:31

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AJ" <a...@p...fm.usunto> napisał w wiadomości

> Poszukasz w internecie chorób psychicznych wywołanych, porodem, lub
> przymusem, czy ja mam to robić idioto .
>>

> poszukaj sobie chorób spowodowanych usunięciem nienarodzonego dziecka, te
> kobiety są chore do końca życia _ wszystkie
>
> nie jestem idiotą ale matką dwuletniego synka i wiem co piszę

Niestety- piszesz do człowieka, któy ma intelekt 2 letniego dziecka:-)
pozdrawiam

Chiron

43. Data: 2009-08-11 17:47:45

Od: "AJ" <a...@p...fm.usunto> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety- piszesz do człowieka, któy ma intelekt 2 letniego dziecka:-)
> pozdrawiam

mój dwuletni syn jest zdecydowanie lepiej społecznie rozwinięty niż glob,
proszę mi tu nie obrażać dwulatków (!) :-D

44. Data: 2009-08-11 18:24:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

AJ napisał(a):

> m?j dwuletni syn jest zdecydowanie lepiej spo?ecznie rozwini?ty ni? glob,
> prosz? mi tu nie obra?a? dwulatk?w (!) :-D
Jak narazie to glob pisał o tym ,że kobieta powinna mieć wybór, bo
przymusem to dla wielu źle się to kończy, tak samo jak przymus
skrobania.
To pokazuje że decyzje poza człowiekiem są najgorsze, bo nikt nie jest
w jego sytułacji. A wy niedorozwoje nie liczycie się z przymusem do
rodzenia. Bo ja szkód po aborcji nie negowałem.Tylko jak ktoś jest
nawiedzony, to tylko jedno widzi.

45. Data: 2009-08-11 18:26:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2009 19:09:25 +0200, AJ napisał(a):

> Co to za bzdury?
> Jesteś kobietą, która urodziła dziecko? czy się bzdur w internecie
> naszukałeś? te które się boją porodu decydują się na cesarkę, która w
> obecnych czasach robiona jest w zasadzie na życzenie pacjentki...

Dokładnie. Albo adoptują...

46. Data: 2009-08-11 18:27:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2009 10:13:21 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Poszukasz w internecie chorób psychicznych wywołanych, porodem, lub
> przymusem, czy ja mam to robić idioto .

Ja widzę: twoją chorobę psychiczną wywołaną porodem. Fakt twego urodzenia
wpłynął na ciebie destruktywnie...

47. Data: 2009-08-11 18:28:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2009 19:21:56 +0200, AJ napisał(a):

> [...]
> kobiety są chore do końca życia _ wszystkie
>
> nie jestem idiotą ale matką dwuletniego synka i wiem co piszę

Podoba mi się to, co tu piszesz na ten temat. To wszystko prawda.

48. Data: 2009-08-11 18:34:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> Dnia Tue, 11 Aug 2009 19:09:25 +0200, AJ napisaďż˝(a):

> Dok�adnie. Albo adoptuj�...

I kto ci te przepełnione domy dziecka adoptuje, buraczana suko,
dlaczego sama krowo nie adoptujesz tylko zakładasz, że ludzie to
robią, wolą mieć własne jeśli się decydują. Bo tego nikt nie będzie
wstanie utrzymać. Wy po prostu te dzieci wyrzucacie do śmieci i
krzyczycie, że ktoś je adootuje, większości nikt nie adoptuje.

49. Data: 2009-08-11 18:37:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> Dnia Tue, 11 Aug 2009 19:21:56 +0200, AJ napisaďż˝(a):

> Podoba mi siďż˝ to, co tu piszesz na ten temat. To wszystko prawda.

A wiesz, że wy niedyskutujecie, tylko jak chory motłoch mordy drzecie.
I tak będzie długo, aż świat wprowadzi limit dzieci i sankcję na was,
bo jest przeludnienie.

50. Data: 2009-08-11 19:32:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):

> Ja widzę: twoją chorobę psychiczną wywołaną porodem. Fakt twego urodzenia
> wpłynął na ciebie destruktywnie...

Bo ty jak chora suka chcesz jedynie pokazać , że aborcja u niektórych
wywołuje dolegliwości=fanatyzm, ja ci tego nie neguje , ale pisze że
przymus rodzenia robi to samo . Tak więc musi decyzja pochodzić od
kobiety.

Do XL
Re: Polecam marihuane
Zobaczcie co oni nam zrobili i robią. A może ktoś czytał tą książkę ?
W Irlandii upadł kościół katolicki.
Re: Polecam marihuane