Aborcja - szczegóły

31. Data: 2002-01-18 18:27:26

Temat: Re: Aborcja - szczegóły
Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

> Aborcja natomiast powinna byc - jak sadze - zwalczana nie srodkami
prawnymi
> /zakaz!/, ale latwoscia adopcji i przekonywaniem, ze jakkolwiek aborcja
legalna
> /wylacznie ta bardzo wczesna!/ , to niemoralna, nieetyczna.

dokladnie! ponoc jestesmy krajem katolickim! to skad wogole problem aborcji?
i po co oni to w kosciolach wieszaja (te ich obrzydliwe wystawki) jesli
samym wychowaniem powinni doprowadzic do stanu zeby problem aborcji nie
istnial!
zaloze sie ze wiekszosc niechcianych dzieci rodzi sie w rodzinach baaardzo
katolickich - a to jest smutne!

ania

32. Data: 2002-01-18 18:42:50

Od: r...@a...com (RU8xx) szukaj wiadomości tego autora

"ania" a...@e...pl_#@!% :

> [...]
>istnial!
>zaloze sie ze wiekszosc niechcianych dzieci rodzi sie w rodzinach baaardzo

Wiem, ze to juz doprawdy nie temat do omawiania w tej grupie, ale jednak jest
godne zastanowienia, dlaczego w kraju o tysiacletniej tradycji katolickiej,
jest tyle ZLA.

Mam na mysli nie tylko przestepczosc, ale ogolne chamstwo, alkoholizm,
traktowanie ludzi slabszych /dzieci, starcy/, latwosc w godzeniu sie z
oszustwem, korupcja.

To jest _smutne_ i chyba jest racja w tym twierdzeniu, ze katolicyzm w Polsce
jest "szeroki jak ocean, ale gleboki, jak kaluza"...

Przepraszam za odejscie od tematu:)

Pawel Jedrzejewski

33. Data: 2002-01-18 21:26:40

Od: "Csirke" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Wszystkich zwolenników aborcji zapraszam na stronę:

Przepraszam, z ktorego(ych) miesiaca(y) ciazy pochodza ukazane na zdjeciach
plody?

Csirke

34. Data: 2002-01-18 22:48:37

Od: ula p. <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pezet wrote:

> Wolisz ogladac cale - URODZONE noworodki,
> w workach foliowych na smietniku?...

Wolę oglądać całe - URODZONE noworodki w ramionach rodziców adopcyjnych.

3 mies. temu rodziłam w jednym z najwiekszych szpitali w Polsce - Centrum
Zdrowia Matki Polki w Łodzi. Na oddziale noworodków był boks z dziećmi,
które matki zostawiły do adopcji; połozne mowiły, że KAZDE dziecko, którego
matka zrzeknie się praw rodzicielskich (po porodzie i następnie po 6
tyg.)znajduje nowych rodziców!!! NIGDY nie było tam przypadku by dziecko,
którego matka zrzekła sie praw, poszlo do Domu Dziecka.
Przez szybę widziałam adopcyjnych rodziców, którzy przewijali, karmili lub
bawili się ze swoimi przyszłymi dziećmi i nigdy w zyciu nie widziałam
takiej radości jak na twarzach tych ludzi.

--
ula p.
Łódź

35. Data: 2002-01-19 18:21:13

Od: "b-38-6" <b...@b...telsat.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

no to chyba barbazynskie zdjecia propagowane przez kosciol katolicki z
aborcji w 9 miesiacu

36. Data: 2002-01-21 07:51:20

Od: "Gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik <a...@p...onet.pl>:

[......]

> Znam taki przypadek, gdzie zgwałcona kobieta ze względów
> religijnych nie chciała słysześ o usunięciu ciąży powstałej w
> wyniku brutalnego gwałtu (notabene po wyjściu z kościoła w
> niedzielę) [....]

No i wszystko jasne - kolejna ofiara klechów.
Gdyby nie chodziła do kościoła nie byłoby problemu z aborcją ani nie
byłoby (nota bene) tego brutalnego gwałtu.

--
pozdr
Gregg

37. Data: 2002-01-21 07:59:15

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@a...com (RU8xx) wrote in
> Wiem, ze to juz doprawdy nie temat do omawiania w tej grupie, ale
> jednak jest godne zastanowienia, dlaczego w kraju o tysiacletniej
> tradycji katolickiej, jest tyle ZLA.

Bo to właśnie tysiącletnia (zaledwie) tradycja, a przedtem nic, czarna
dziura i legendy o Wandzie, co się topiła bo jej Niemiec nie chciał

----------------
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

38. Data: 2002-01-21 17:19:33

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>No i wszystko jasne - kolejna ofiara klechów.
>Gdyby nie chodziła do kościoła nie byłoby problemu z aborcją ani nie
>byłoby (nota bene) tego brutalnego gwałtu.
A gdyby to się stało po szkole, to napisałbyś "kolejna ofiara
szkoły"?:-)))
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

39. Data: 2002-01-22 09:40:00

Od: "Gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik "Artur Drzewiecki":
> A gdyby to się stało po szkole, to napisałbyś "kolejna ofiara
> szkoły"?:-)))

Nie rozpoznałeś mej subtelnej ironii?

40. Data: 2002-01-22 15:01:03

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

b-38-6 napisał(a) w wiadomości: <3c49b962$1@news.bsi.net.pl>...
>no to chyba barbazynskie zdjecia propagowane przez kosciol katolicki z
>aborcji w 9 miesiacu

To samo pomyslalam...
Z tego co wiem to aborcja jest mozliwa do 3 m-ca a te fotki przedstawiaja
juz dobrze wyksztalconego czlowieczka.

Magda.

Szukam grup dyskusyjnych: choroba Alzheimera, opieka nad chorymi
!!!!!!super promocje - sprzęt medyczny!!!!!!
pylek pszczeli
rak i jego leczenie
Dieta po kamyku woreczka zolciowego