Re: Acer circinatum

From: Marta Góra <m...@m...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Acer circinatum
Date: Mon, 27 Nov 2006 15:52:40 +0100
Sender: m...@m...pl

Dnia Mon, 27 Nov 2006 14:01:05 +0100, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> Użytkownik "Zbigniew Mazur" <f...@N...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:ekchr3$1mj$1@inews.gazeta.pl...

> Piękna odmiana :)

Tak bardzo ładna:)

> A ja jestem coraz bardziej zniechęcona do tych klonów z sekcji Palamata
> padają jak muchy, loteria, przeżyje albo nie przeżyje, na soliter wolałabym
> coś pewniejszego co porośnie kilkanaście/kilkadziesiąt lat a nie trzy :(((

I tu się zgodzę, poczytałam wczoraj więcej i jednak wybiorę coś innego.
Ten klon mi się podoba, bo i wielkośc i pokrój i kolory...Szkoda:(
Mam całą zimę do myślenia - miejsce jest tak efektowne widokowo, że nie
chcę go zepsuć. To musi być coś co nie będzie razić na tle rodzimych drzew.
Zresztą u mnie największym egzotem wśród drzew jest glediczja:) Sama bym
jej pewnie nie kupiła, gdyby nie siła przekonywania koleżanki Zochy W:)
No i przede wszystkim będę tam mieć więcej słońca, bo pod piłę idzie jedna
z jabłoni. Poszedł jeden olbrzymi konar, drugi jest moćno spróchniały i
boję się że zimą mi spadnie na płot sąsiada i sąsiednie drzewka. Ogromna
szkoda, bo to kosztela:(

Pozdrawiam,
Marta
--