Acer circinatum

1. Data: 2006-11-25 22:00:44

Temat: Acer circinatum
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moze ktoś z Was spotkał na południu w którejś ze szkółek?
Albo ma siewki do wydania?

Chętnie wymienię za byliny np:)
Bo mi go Basia na soliter wymyśliła:D

Pozdrawiam,
Marta
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

2. Data: 2006-11-26 00:17:39

Temat: Re: Acer circinatum
Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra"

> Czy moze ktoś z Was spotkał na południu w którejś ze szkółek?

uważaj bo zaraz dostaniesz namiary telefoniczne do szkółek na południu ;)P

--
ewa

3. Data: 2006-11-26 17:10:59

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisała:

> Czy moze ktoś z Was spotkał na południu w którejś ze szkółek?

Jeżeli spotkasz ten klon we wcinanej odmianie ( Acer circinatum `Monroe`)
http://ganshuku.cool.ne.jp/23_3monroe.html
to kup jeden dla mnie.

Pozdrawiam na przyczepkę, ;-)

Zbyszek

4. Data: 2006-11-27 07:13:26

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To może jakieś zbiorowe zamówienie, bo ja bardzo pożądać....:)

--
Pa, Gabi

- - -
http://tabaza.sapijaszko.net
Użytkownik "Zbigniew Mazur" <f...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ekchr3$1mj$1@inews.gazeta.pl...

5. Data: 2006-11-27 13:01:05

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:ekchr3$1mj$1@inews.gazeta.pl...

> Jeżeli spotkasz ten klon we wcinanej odmianie ( Acer circinatum `Monroe`)

Piękna odmiana :)
A ja jestem coraz bardziej zniechęcona do tych klonów z sekcji Palamata
padają jak muchy, loteria, przeżyje albo nie przeżyje, na soliter wolałabym
coś pewniejszego co porośnie kilkanaście/kilkadziesiąt lat a nie trzy :(((

Pozdrawiam
Kaśka

6. Data: 2006-11-27 14:43:15

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Nov 2006 08:13:26 +0100, GabiS napisał(a):

> To może jakieś zbiorowe zamówienie, bo ja bardzo pożądać....:)

Ja pytałam gdzie kupić - zamówień jeszcze nie zbieram.

Pozdrawiam,
Marta
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

7. Data: 2006-11-27 14:52:40

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Nov 2006 14:01:05 +0100, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> Użytkownik "Zbigniew Mazur" <f...@N...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:ekchr3$1mj$1@inews.gazeta.pl...

> Piękna odmiana :)

Tak bardzo ładna:)

> [...]
> coś pewniejszego co porośnie kilkanaście/kilkadziesiąt lat a nie trzy :(((

I tu się zgodzę, poczytałam wczoraj więcej i jednak wybiorę coś innego.
Ten klon mi się podoba, bo i wielkośc i pokrój i kolory...Szkoda:(
Mam całą zimę do myślenia - miejsce jest tak efektowne widokowo, że nie
chcę go zepsuć. To musi być coś co nie będzie razić na tle rodzimych drzew.
Zresztą u mnie największym egzotem wśród drzew jest glediczja:) Sama bym
jej pewnie nie kupiła, gdyby nie siła przekonywania koleżanki Zochy W:)
No i przede wszystkim będę tam mieć więcej słońca, bo pod piłę idzie jedna
z jabłoni. Poszedł jeden olbrzymi konar, drugi jest moćno spróchniały i
boję się że zimą mi spadnie na płot sąsiada i sąsiednie drzewka. Ogromna
szkoda, bo to kosztela:(

Pozdrawiam,
Marta
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

8. Data: 2006-11-27 18:05:19

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> Dnia Mon, 27 Nov 2006 14:01:05 +0100, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

. Ogromna
> szkoda, bo to kosztela:(

Posadzić młodą.

Pozdrawiam
Leszek
www.ogrodniczy.eu

9. Data: 2006-11-27 18:08:17

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Mazur wrote:

> Jeżeli spotkasz ten klon we wcinanej odmianie ( Acer circinatum `Monroe`)
> http://ganshuku.cool.ne.jp/23_3monroe.html
> to kup jeden dla mnie.

I dla mnie też :).

A poważniej: nie wiem, gdzie circinatuma kupić. Swojego dostałem kilka lat
temu w prezencie. Zdarzały się w tym roku na allegro. Co do przeżywania:
moim zdaniem, będzie rósł. Gatunek rozmnażany jest z nasion, więc odpadają
problemy z przemarzaniem zrostów. Mój rośnie w pełnym słońcu, które późnym
latem go parzy, ale rośnie.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Samozwańczy wezyr w mieście Żninie,
W~kuchni pichcąc coś śpiącej rodzinie,

10. Data: 2006-11-28 07:31:36

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moze ktoś z Was spotkał na południu w którejś ze szkółek?

No dobrze...jak tak strasznie chcecie, zdradzę swoje tajemnice ;)
Szkółka syna pani Bernadetty Konik w Żorach-Rogoźnej, ul Drwali ileśtam.
Pierwsza po lewej, szkółka Koników seniorów jest nieco dalej. 2 lata temu
go tam widziałam, były jeszcze ciekawe hortensje w typie japońskim i
pozastandardowe kalmie.

Pozdrawiam
Baśka

oxalis(szczawik zajęczy lub ozdobny)