Paliki na winogrono - co polecacie

1. Data: 2006-11-25 16:11:23

Temat: Paliki na winogrono - co polecacie
Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

co polecacie na paliki do winogrona; tyczki? pewno slabe;

w poziomie moze byc sznurek zamiast linki stalowej ?

2. Data: 2006-11-25 17:15:12

Temat: Re: Paliki na winogrono - co polecacie
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan Majdański" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
> co polecacie na paliki do winogrona; tyczki? pewno slabe;
>
> w poziomie moze byc sznurek zamiast linki stalowej ?

Ja tam miałam kiedyś drut nawojowy emaliowany, sprawdzał się nieźle:)

www.winogrona.org nie podaje odpowiedzi, nawiasem mówiąc?

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

3. Data: 2006-11-25 17:24:46

Od: Ryba <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczepan Majdański napisał(a):
> co polecacie na paliki do winogrona; tyczki? pewno slabe;
>
> w poziomie moze byc sznurek zamiast linki stalowej ?

A ile kg winnych gron zamierzasz zbierać z metra bieżącego konstrukcji?
Dodaj do tego ciężar krzewu i odpowiedź gotowa.
Zajrzyj tutaj:
http://www.winogrona.org/index.php
--
Pozdrawiam, Artur.

4. Data: 2006-11-26 17:52:38

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczepan Majdański <m...@f...pl> napisał(a):

> co polecacie na paliki do winogrona; tyczki? pewno slabe;

Może bambusy?

> w poziomie moze byc sznurek zamiast linki stalowej ?

Do pędów winorośli prowadzonych w poziomie można użyć sznurka.
Wybierz grubszy i, co ważne, stabilizowany na światło słoneczne.

Pozdrawiam winoroślowo, ;-)

Zbyszek

Chmiel - gdzie kupic
Pila spalinowa - regulacja gaznika