Trawa

1. Data: 2006-11-24 18:17:47

Temat: Trawa
Od: "Marek" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poznym latem siostra kupila jakas wysoka trawe ozdobna (Pochodzenie z Azji?)
ktora powinna sie chyba bardzo rozrasnac ale chyba z powodu poznego okresu
tak sie nie stalo .Czy ta trawe mozna trzymac do nastepnego roku gdzies w
pywnicy i wyrosnie ponownie?Jezeli tak to powinno sie ja obciac?
Tak wyglada trawa:
http://rejestrator2.w.interia.pl/trawa.JPG

2. Data: 2006-11-24 21:05:25

Temat: Re: Trawa
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak sie nie stalo  .Czy ta trawe mozna trzymac do nastepnego roku gdzies w
> pywnicy i wyrosnie ponownie?Jezeli tak to powinno sie ja obciac?

Czy ona pachnie ?
Pozdrawiam, Krystyna

wapno na trawnik?
Cedry ktore bardziej a ktore najmniej mrozoodporne
na środku trawnika
Jemioła na drzewie ( czy to początek końca?
Prosba do Michała M i innych